Поточний час: 28 бер 2024, 11:34

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 15 ] 

Що робити з цим лютим барахлом? Я всеодно зроблю по-своєму, але цікава ваша думка.
Викинь в мусор, поки не забився! 45%  45%  [ 5 ]
Продовжуй розвиток і працюй над дизайном. 55%  55%  [ 6 ]
Всього голосів : 11
Автор Повідомлення
#79134Повідомлення 10 квіт 2019, 00:30 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Всім привіт! Я давно мріяв про електровелосипед, щоб дешево добиратися з села в місто. Також хотілося впихнути в двоколісного максимум функцій, деякі з яких здадуться вам лишніми. На зимових канікулах було трошки часу, я взявся за роботу. За основу було використано багатостраждальний велосипед monza з жосткою рамою, над яким я познущався ще до цього. На той час (початок зими) на велосипеді було встановлено вже поворотну раму, що підвішує заднє колесо і закидається вверх, підсилюючи багажник, велика тирсоплита для перевозки крупногабаритних вантажів а також аудіосистема і світлодіодні стрічки. Від тирсоплити довелося відмовитися в подальшому, щоб звільнити багажник для електродвигуна.
Почав зборку я з установки свого акумулятора літій-титанатного 17s1p в корзину, тому що інакшого місця йому не знайшлося, в зв'язку з його габаритами. Про акумулятор там довга історія, розповім якщо комусь буде цікаво. Для контролю напруги батареї, струму розрядки і використаної ємності я купив на AliExpress комбінований ватметр на 150А. Від акумулятора кинув провода по рамі 6 мм[2] назад до багажника. В розрив мінуса перед ватметром поставив автомат на 25А. Ззаду на багажнику я розмістив BLDC електродвигун 1кВт і контроллер з обмеженням струму 30А. В контроллері стоять 12 транзисторів по 80А максималка, тобто 3 Н-мости, по 2 в паралель (думаю за такого розкладу можна і 75А вижати з контроллера, але потрібно прошити). Я використав ланцюгову передачу на заднє колесо. На валу двигуна розміщено фрівіл, щоб можна було комфорто їхати на педалях і конусна фрикційна муфта, щоб передавати обертовий момент з колеса на електродвигун під час тормозіння (це моє ноу-хау). Згідно задуму я за допомогою тормозної ручки з руля зводжу в щеплення муфту, мотор починає крутитися від колеса, тензометрична балка вимірює силу натиску на ричаг, сигнал підсилюється і подається на котроллер і контроллер змінює струм рекуперації, пропорційно силі натиску на тормоз. Механічна частина готова, як такий алгоритм запустити в контроллері підкажіть хто знає, будь ласка :hilfe: .


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Подробиці https://www.youtube.com/watch?v=VNTd6jaJYEs&t=7s
IMG_20180917_131923_1.jpg
IMG_20180917_131923_1.jpg [ 380.18 КБ | Переглядів: 9238 ]
Коментарій до файлу: Ще без електрики і тирсоплити
IMG_20180820_075446.jpg
IMG_20180820_075446.jpg [ 414.89 КБ | Переглядів: 9238 ]
Коментарій до файлу: Після переробки Коротке відео https://www.youtube.com/watch?v=nGVlBh1nFXQ&t=12s
54256294_2062758034021840_4636624664427233280_n.jpg
54256294_2062758034021840_4636624664427233280_n.jpg [ 100.48 КБ | Переглядів: 9238 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79136Повідомлення 10 квіт 2019, 01:00 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Цей електровел це не завершений проект а платформа для дослідженнь. Раніше я хотів порівняти різні типи електродвигунів: колектроний від пральної машинки, болгарки, електродрельки, пилососа..., авіамодельний BLDC, простий BDLC, асинхронник простий, асинхронник перемотаний в "Словянку", ВІД, декілька рабів, і вишенька на торті - мотор з генератора ВАЗ :irre: :ugly: . Але, нажаль, кошильок не резиновий, та і час також.
В подальшому планую зробити ящик в трикутник рами (з тирсоплити 22мм з шафи :doh: ) і напхати туди акумів від айфонів. Також потрібно зробити прицеп великий, бажано з додатковим акумом і сонячною панеллю, щоб перевозити всяке. Крім вище сказаного планується використовувати електровел в с/г роботах. Зроблю дробілку невелику для переробки рослинних відходів в компост, який буде гріти мене цілу зиму. А то наші не дуже мудрі люди (99% населення мого села) палять все, що нема права дихати тою заразою...

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79153Повідомлення 10 квіт 2019, 08:31 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Пусть уж будет юношеский техно-максимализм , чем наркота или алкоголь.
Многое из ваших воплощенных и задуманных вещей , через очень короткое время покажутся вам лишними, смешными и даже абсурдными.
Но я не отговариваю, вы должны сами пройти этот путь .
А когда выезжаете на ДОП , делайте музыку потише , не раздражайте и не провоцируйте окружающих , все внимание на дорогу , а не на музыку

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79169Повідомлення 10 квіт 2019, 11:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Считаю это почти "рэт-род стайл", надо доробатывать до уровня "безумного макса" и на выставку :)



Саркастичиское отношение профессионала можно понять, он и над своими клиентами приколотся может если есть повод:
https://youtu.be/YLxDG4wwdZc


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79193Повідомлення 10 квіт 2019, 13:58 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Есть еще мысль- крутить педалями только генератор. Генератор питает электродвигатель. Маленькая буферная батарейка для сглаживания провалов тока. Сейчас очень модно и круто не иметь механической связи с рулем,педалями,педалью газа и тормоза. То есть,покрутив чуток педальки на месте,можно дать импульсный заряд на буферный АкБ. Буфер готов слить много тока при резком ускорении. Разгон с места как у спорт-электробайка,а дальше надо темп держать как возможно.
Ё-мобиль когда-то хотели сделать на похожем принципе. Он должен был с места рвать Ламборгини,имея на борту всего лишь мелкий ДВС на 60 л.с.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79204Повідомлення 10 квіт 2019, 15:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Den Tumanov писав(ла):
Ё-мобиль когда-то хотели сделать на похожем принципе

ага , хотели , но получилось как всегда.
Den Tumanov писав(ла):
То есть,покрутив чуток педальки на месте,можно дать импульсный заряд на буферный АкБ

пол часа крутим стоя на месте , 5 минут едем , :D
мазохизм какойто . :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79238Повідомлення 10 квіт 2019, 20:20 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Den Tumanov писав(ла):
Есть еще мысль- крутить педалями только генератор. Генератор питает электродвигатель. Маленькая буферная батарейка для сглаживания провалов тока. Сейчас очень модно и круто не иметь механической связи с рулем,педалями,педалью газа и тормоза. То есть,покрутив чуток педальки на месте,можно дать импульсный заряд на буферный АкБ. Буфер готов слить много тока при резком ускорении. Разгон с места как у спорт-электробайка,а дальше надо темп держать как возможно.

Це немає сенсу. Функцію мускульного генератора я зробив для ситуації, коли мій акумулятор вхлам, але потрібно подзвонити/визначити координати по GPS/будь-яка інша нештатна ситуація далеко від цивілізації.

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#79240Повідомлення 10 квіт 2019, 20:27 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
irde писав(ла):
А когда выезжаете на ДОП , делайте музыку потише , не раздражайте и не провоцируйте окружающих , все внимание на дорогу , а не на музыку

Я 90% шляху проїжджаю за містом, а там музика нікому не мішає. Я їду по правому краю дороги, якщо посигналять - я вправо в кущі. В місті їхати з музикою не варіант, там треба одночасно всі 3600 моніторити, в місті просто капець місцями.

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#83507Повідомлення 29 трав 2019, 16:05 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Кошмарный сон конструктора электротранспорта))))

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#84414Повідомлення 08 черв 2019, 07:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
8O такой велик возле магазина бросать нельзя,на сувениры разберут,я представляю разколбас на ямах от всего навешаного


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96112Повідомлення 31 груд 2019, 15:01 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Щось ми з другом монтували, не особо получилося, проте є певні цікаві моменти
https://www.youtube.com/watch?v=nGVlBh1nFXQ&t=389s

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електрокорч
#97511Повідомлення 23 січ 2020, 13:16 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Як перейменувати тему в "Електрокорч"?

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97543Повідомлення 24 січ 2020, 07:41 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Борисполь
Дякував (ла) 88 Подякували 238
Мій електротранспорт: Самодельный электромот "Багира"
А зачем? И так понятно что корч..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97544Повідомлення 24 січ 2020, 09:03 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 103 Подякували 46
Мій електротранспорт: USA AZEO, 2014/S
Хочу електротранспорт: теслу
Dj_Elektrik ти часом не брат Сокола? )))))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97552Повідомлення 24 січ 2020, 12:31 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Dj_Elektrik писав(ла):
к перейменувати тему в "Електрокорч"?

А может лучше в "Электроклоун" :D :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 15 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group