Поточний час: 28 бер 2024, 12:24

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 306 ]  На сторінку Пред.  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98598Повідомлення 09 лют 2020, 22:45 
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 115 Подякували 193
Мій електротранспорт: -
Хочу електротранспорт: -
Litvin писав(ла):

Нет никакого смысла в балансировке трупов.
В любом случае емкость всей батареи будет равна емкости самого слабого аккумулятора и никакая балансировка ему не поможет. Но все равно общая емкость будет равна даже не емкости той плохой батареи, а емкости худшего аккумулятора из этой батареи. И емкости никакой балансир не добавит.
.

Первое - верно. Остальное нет. Вы просто не понимаете что есть балансировка. Ни для чего делается, ни как делается.
А что где писать - да, не я, пусть модератор подскажет.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98606Повідомлення 10 лют 2020, 00:05 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Litvin, вот вроде как все верно в ваших рассуждениях. Но!
Проблема в том, что мало знать про способы зарядки и что такое балансир. Есть множество нюансов, незнание которых и приводит к таким, казалось бы безупречно верным рассуждениям.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98612Повідомлення 10 лют 2020, 06:43 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
ДядяВася, какие нюансы? Типа речь об активном балансире, который, якобы, позволит достать емкость из более сильных ячеек при разряде не смотря на мёртвую? Так эта энергия по большей части и пойдет на поддержание того трупа, а не полезную работу.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98620Повідомлення 10 лют 2020, 08:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Балансировка здоровой батареи позволяет отдать на несколько процентов больше ампер-часов. Балансировка больной (активным балансиром) позволяет немного отложить факт смерти ячейки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98622Повідомлення 10 лют 2020, 09:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: фастов
Дякував (ла) 31 Подякували 39
Мій електротранспорт: електроскутер 1,5КВТ
Хочу електротранспорт: нисан лиф
Трохи знайшлося часу для невеличкої доповіді про перспективи .За даними останньої доповіді ITRPV 2019, доля пластини в вартості сонячної панелі становить 14%, набагато менше, ніж в 2017 році, коли ця доля дорівнювала 23%. Причина - 1) зниження вартості сировини - полікремнію, 2) підвищення ефективності виробництва, технологічні вдосконалення.

Одним з технологічних трендів в індустрії по випуску сонячних модулів є перехід на кремнієві пластини більших форматів. Більший формат пластини дозволяє збільшити максимальну потужність фотоелектричного модуля при тій же кількості сонячних елементів.

Збільшення розмірів пластин є давньою тенденцією. Сорок років тому стандартна довжина сторони (ребра) кремнієвої пластини становила всього близько 100 мм. До 2000-х років вона збільшилася до 125 мм. У 2012 році був впроваджений тип M0 з довжиною ребра 156 мм, який в підсумку став домінуючим. Надалі відбувалися невеликі поправки цього стандарту, впроваджувалися пластини M1 (156,75 / 205 мм ), M2 (156,75 / 210 мм).

В даний час абсолютно домінуючим стандартом на ринку є М2. Однак, як видно на наступному графіку, PV InfoLink прогнозує стрімке зростання частки пластин типорозміру G1 з подальшим швидкими переходом на кремнієві пластини формату М6:




Формат M6 активно просуває китайська компанія LONGi, яка стала світовим лідером за обсягами випуску пластин, і намірів збільшити обсяги виробництва до 100 ГВт і навіть більше найближчим часом. Пластини М6 використовуються в нових модулях LONGi Hi-MO 4 і Hi-MOX.

M6 – це квадрат зі скошенними кутами з довжиною ребра 166 мм і діаметром 223 мм. Площа пластини M6 збільшена на 12,21% в порівнянні з М2. У звичайному модулі з 72 осередками M6 може збільшити вихідну потужність з 395 Вт до 430 Вт.




Чому LONGi вирішила зробити ставку на М6?

Компанія каже, що M6 (166 мм) пропонує хороший баланс між зниженням витрат і сумісністю з компонентами, які сьогодні використовуються при створенні сонячних електростанцій. Згідно з розрахунками LONGi, ціна пластини M6 (за штуку) на 5 американських центів вища, ніж M2, але в 2020 році різниця скоротиться до 3 центів. При такій величині додаткових витрат M6 може забезпечити зниження інших витрат сонячної установки (крім модулів і інверторів) на 6-7% у порівнянні з M2.

Ще одна причина, по якій LONGi просуває M6 - це заявлена сумісність з традиційною силовою електронікою і можливістю застосування звичних технологій монтажу. Сонячний модуль з 72 елементами М6 важить близько 30 кг, що допускає можливість використання ручної праці при установці (хоча і на межі можливостей). З огляду на збільшену вихідну потужність, включаючи gотенційне двофазне посилення, пластина M6 збільшить робочий струм приблизно до 13А, що є верхньою межею для стрінгових інверторів. Модулі з пластинами M6, також сумісні з центральними инверторами.

У виробництві сонячних модулів з елементів M6 можна добитися значного зниження витрат, вважає LONGi, оскільки скорочується gитоме споживання матеріалів (алюмінієві рами, скло, кабелі, кремній, пакувальні матеріали). За розрахунками виробника, вартість модуля може бути знижена на 0.0036 $/ Вт.

Aiko Solar, великий виробник сонячних елементів, заявив, що може адаптувати свої виробничі лінії до виробництва M6 з невеликими додатковими інвестиціями. Компанія вважає, що доля M6 в її поставках досягне 60% вже в 2020 році, а в 2021 році збільшиться до 90%.

Таким чином, є ймовірність, що ринкова частка кремнієвих пластин М6 виросте набагато швидше, ніж прогнозувалося, скажімо, в вищезгаданый доповіді ITRPV 2019 року. Його автори вважають, що М2 буде однозначно домінувати в середини 2020-х років, а в сегменті полікристалічних (mc-Si) кремнієвих пластин - набагато довше (хоча, звичайно, зараз спостерігається явний відхід від продукції mc-Si, аж до повної відмови від її випуску провідних виробників):




Не можна не відзначити, що рушій переходу на М6 є перш за все LONGi, тому залишається питання, чи достатньо сил в компанії, щоб «продавити» ринок.

І це ще не вся історія.

У 2019 китайська Zhonghuan Semiconductor представила кремнієву пластину гігантського розміру М12 «Kwafoo» - 210 мм в довжину і 295 мм по діагоналі:




За словами компанії, сонячний модуль з 60 елементів М12 буде мати потужність до 610 Вт.

Новий продукт призведе до «набагато більш низького BOS [баланс системи - інші витрати сонячної установки за винятком модуля і інвертора] і LCOE [приведена вартість електроенергії] в проектах сонячної енергетики, а також до більшої рентабельності», - говорить голова Zhonghuan Шен Хаопін.

Ринкові перспективи кремнієвої пластини М12 ще менш зрозумілі, ніж М6. Крім Zhonghuan, в даний час жоден виробник сонячних елементів не оголосив про коригування виробничих процесів, щоб пристосуватися до M12. Постачальники монтажних систем і трекерів висловлюють занепокоєння з приводу статичної та динамічної стабільності установок з фотоелектричними панелями M12, які будуть набагато важчі, ніж будь-які інші масові модулі.

Деякі експерти вважають, що M12 від Zhonghuan націлена на використання в технологіях фотоелементів наступного покоління, таких як IBC (Interdigitated Back Contact), тобто М12 - це технологія віддаленого майбутнього, і, можливо, цільова.

У той же час великий китайський виробник сонячних модулів Risen Energy вже оголосив про підтримку формату M12 і випустив на ринок сонячний модуль потужністю 500+ Вт, скомпонований зі ста половинчастих (half cut) монокристалічних осередків, «нарізаних» з кремнієвих пластин M12 Zhonghuan.

Таким чином, поява формату М12 привносить додаткову інтригу в прогнози майбутнього розвитку промислових технологій сонячної енергетики.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98624Повідомлення 10 лют 2020, 09:17 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Litvin писав(ла):
ДядяВася, какие нюансы? Типа речь об активном балансире, который, якобы, позволит достать емкость из более сильных ячеек при разряде не смотря на мёртвую? Так эта энергия по большей части и пойдет на поддержание того трупа, а не полезную работу.

Я не писал об активном балансире, а имел в виду обычный, вплоть до примитивного (стабилитрон-резистор). И не говорил об оживлении мертвых, а писал о заметном продлении жизни исправных.
О подыхающих ячейках тоже когда-то писал, и не раз, в том смысле, что поддерживать их имеет смысл в электромобиле, исключительно чтоб доехать домой или на сервис. А потом сразу в утиль, не дожидаясь больших неприятностей...

Внимательность - наше все!

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98625Повідомлення 10 лют 2020, 09:33 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Цитата:
Балансировка больной (активным балансиром) позволяет немного отложить факт смерти ячейки.
так речь шла не о балансире на ячейку, а о одном балансире на батарею из шести ячеек в котором больна ячейка. Он никак не отложит смерть ячейки, а лишь ускорит смерть пяти здоровых, которые находятся рядом с больной в этой сборке.
Цитата:
. И не говорил об оживлении мертвых, а писал о заметном продлении жизни исправных.
А я говорил об убитии пяти исправных ячеек, которые находятся в одной батарее с убитой ячейкой и балансируются все вместе одним балансиром на 12 вольт.
Вот именно, что: Внимательность - наше все!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98627Повідомлення 10 лют 2020, 10:35 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1115
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Вообще не вижу смысла говорить об убитых ячейках.
Вопрос в том, по какой причине умерла ячейка - заводской брак, или неправильная эксплуатация. :?

Смысл обсуждения - как продлить жизнь здоровых, а не как угробить, чтоб потом с помощью хитроумных примочек пытаться заставить работать. :lachtot: :irre:

Чуть позже попытаюсь объяснить подробней.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98628Повідомлення 10 лют 2020, 10:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
А вот между заводским браком и неправильной эксплуатацией граница очень маленькая. Вот, например, разрядилась одна из ячеек до 1,5В и как это расценивать, неправильная эксплуатация, что допущен разряд до 1,5В или заводской брак, что ячейка разрядилась до 1,5В, когда на остальных было 3,6В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98630Повідомлення 10 лют 2020, 11:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Тема называется "Обладнання для СЕС". От свинца отказываются даже в глухих деревнях. Даже б/у литий на Али или Таобао предпочтительней любого свинца.
Литий позволяет набрать АКБ на любые напряжения с коротким шагом номинала 3,6В. Это и отрывает грандиозные возможности создания очень недорогих надежных бюджетных систем.
Вся мировая индустрия допоборудования для СЭС успешно процветает из-за врожденного неравенства характеристик СП и АКБ по номинальному напряжению.
Экономные системы лишены этого неравенства,потому что номинальное напряжение АКБ идеально вписывается в ВАХ классических СП с номиналом 12 и 24 В.
В партии б/у литиевых элементов обычно нет заведомо "уставших" или значительно отстающих по емкости,у них +/- 5% погрешность.
Специальный балансировщик обычно не нужен. Банки выравнивают объединением. Это лучшее. Потом собирают в АКБ.
Даже отставание 0,2 В в ряду из N банок не ведет к каким-то последствиям,разве что БМС отсечет АКБ при критическом разряде именно по этому ряду,то есть раньше.
Сотни вечнозеленых рублей уже мною потрачены на в разное время на "улучшайзеры"заряда и прочее. Некоторые из них действительно позволяют добиться отличных результатов. Но их "волшебные чары" напрямую зависят от погоды. Если СП в тени или просто темно - эти устройства бесполезны и вредны.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98631Повідомлення 10 лют 2020, 11:27 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Уважаемые коллеги ! Кто пробовал применять в качестве зарядного контроллера от СБ , блоки питания коммуникационных станций , которые мы успешно применяем при заряде ВВБ от сети (Дельты , Эмерсоны , Флетпаки и др. ) .Какие результаты и подводные камни . А также сравнение с классическими контроллерами заряда , в т.ч. и с МППТ .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98633Повідомлення 10 лют 2020, 11:41 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
i8086 писав(ла):
А вот между заводским браком и неправильной эксплуатацией граница очень маленькая. Вот, например, разрядилась одна из ячеек до 1,5В и как это расценивать, неправильная эксплуатация, что допущен разряд до 1,5В или заводской брак, что ячейка разрядилась до 1,5В, когда на остальных было 3,6В.

Это из-за экономии (разношерстный мусор из ноутов) или БМС. Но,БМС обычно отсекает ниже 2,5 В. Если все аккумы нормальные,то вина БМС. После отсечки внешней цепи у БМС почему-то осталась задача продолжать разряд на себя просевший аккум.
Я боюсь БМС. Эти дешевые платки с могут натворить большую беду,когда к ним подлючен мощный аккум. У людей машины горели именно по их вине,а не замыканию проводки.
Лучше классического плавкого предохранителя (в топку автоматы!) человечество пока не изобрело. Он не дает осечки,срабатывает как надо и предсказуем как патрон в револьвере. Всего этого нельзя сказать о Battery Management System (BMS).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98639Повідомлення 10 лют 2020, 13:10 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
Вячеслав М писав(ла):
Уважаемые коллеги ! Кто пробовал применять в качестве зарядного контроллера от СБ , блоки питания коммуникационных станций , которые мы успешно применяем при заряде ВВБ от сети (Дельты , Эмерсоны , Флетпаки и др. ) .Какие результаты и подводные камни . А также сравнение с классическими контроллерами заряда , в т.ч. и с МППТ .


Как-то пробовал запускать Дельту от солнечных панелей, ничего хорошего не получилось, вход проваливается под нагрузкой и дельта уходит в защиту, потом пауза и все повторяется сначала. Активный ККМ в дельте явно мешает работать от солнечных панелей.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#98650Повідомлення 10 лют 2020, 14:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Добавлю что новый протокол,если кто столкнется, быстрой мощной зарядки Power Delivery (PD) хорош от стабильных источников 220 и или другой батареи. Солнечные панели он не любит,ток маленький и он проваливает исходные 22,4 В на 4,5 В. Допускаю что когда ток будет сильный,то он заработает как надо....до падения тока с СП от первой же тучки и завалом в 4,5 В. Сам он не выйдет из штопора,надо все отключить и обратно...до прихода новой тучки. Бяка,а не протокол!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Обираємо обладнання для СЕС
#108501Повідомлення 26 лип 2020, 18:41 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 33 Подякували 15
Мій електротранспорт: Renault Kangoo ZE
Добрый день!

Хочу поставить СП на крышу беседки.
Вопрос:
- какой оптимальный угол установки СП?
- возможно устанавливать СП на деревянные направляющие?

_________________
Монтаж охранной сигнализации, видеонаблюдения https://gvardia-s.dp.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 306 ]              На сторінку Пред.  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 15


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group