Поточний час: 28 бер 2024, 22:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#93618Повідомлення 12 лист 2019, 16:40 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Мета проекту: розробити електротрактор (один екземпляр) та документацію для його серійного виробництва типорозміром чуть менше Т-40 (приб.35 к.с. наприклад - https://moto-lux.com.ua/uk/traktor-dw-404-dc/, або ) https://moto-lux.com.ua/uk/traktor-foton-lovol-354-hxc/ для роботи 18год без підзарядки в умовах експлуатації - оранка, косіння трави і т.д.

Вимоги:
1) робота на протязі 18год - оранка, косіння трави і т.д.
2) повний привід
3) мінімум механіки - інвестор дуже наполягає на застосуванні мотор-коліс :?
4) наявний вал відбору потужності (окремим мотором або від головного)
5) тягове зусилля як в стандартного трактора 6000-7000Н

Дослідивши трактори на ринку, виявлено що вони не мають як такої рами, а все тримається на моторі, підрамнику і коробці - вони утворюють цільну конструкцію. Тому просто замінити мотор не вийде. Прийдеться розробляти раму, привода, розміщення АКБ.

Дивився харківську розробку ХТЗ Едісон - основна помилка невеликий час роботи з силовими навантаженнями 4 год, сюди просто впихнули батарейку (24кВт*год) і мотор з Ліфа.
Планується довести час роботи до 16-18 год, відповідно треба батарейку 80-100кВт.

Основне питання по приводу:
1) один центральний мотор і грубо вся механіка від стандартного трактора - КПП, роздатка диференціали - даний варіант не подобається інвестору
2) 4 мотор-колеса + окремий мотор на ВВП - а тут вже декілька питань, можливо Ви, форумчани, допоможите:
2.1 чи виготовляють такі мотор-колеса на таку масу (1600-2000кг)?
2.2 наскільки важко синхронізувати 4 мотори?
2.3 мотор колесо з планетарним редуктором?

Всі деталі ,по мірі можливості, а також сам трактор, планується виготовляти в Україні. Якщо в нас є, а я знаю, що є, розробники контролерів, двигунів і т.д., люди зацікавлені в даному проекті, прохання відгукнутися.


Додаткові файли:
1b7dfb09-3bb2-4d2a-8591-67dbe8843250.jpg
1b7dfb09-3bb2-4d2a-8591-67dbe8843250.jpg [ 81.24 КБ | Переглядів: 7225 ]
photo5357264999707421904.jpg
photo5357264999707421904.jpg [ 183.76 КБ | Переглядів: 7225 ]

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Востаннє редагувалось stigmat 12 лист 2019, 18:57, редаговано 2 раз(а).
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93619Повідомлення 12 лист 2019, 16:44 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Ось відео про ХТЗ ЕДІСОН з виставки



В серію даний трактор так і не пішов, по причині малого часу роботи на одному заряді, ну і по ціні. Я думаю, що це було "освоєння" державних коштів.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93624Повідомлення 12 лист 2019, 18:46 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
Если по цене не пошел с 24 кВт*ч батарейкой, то очевидно с батарейкой 80-100 кВт*ч будет раза в 2-3 дороже. Ощущение что инвестор не знает порядок цен на литий.

2.1 чи виготовляють такі мотор-колеса на таку масу?
Собственно требуемая масса и не указана. По тяговому усилию чтоб как у трактора - сомневаюсь что будут соответствующие МК. Еще на каждое МК надо по контроллеру и не слабому (не дешевому)
2.2 наскільки важко синхронізувати 4 мотори?
вообще не проблема - дорожное покрытие и одна ручка газа на всех это синхронизаторы.
2.3 яка механіка?
вопрос не понятен.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93626Повідомлення 12 лист 2019, 19:00 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Для 100 кВт*ч это ж больше тонны одна батарея будет!!! 8O

Думаю, тут как раз тот случай, когда надо задуматься о быстросменном аккумулятором блоке. Пашет 4 часа -- подъехал к "Базе", один "ящик" опустил, другой поднял -- и в поле!

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93628Повідомлення 12 лист 2019, 19:03 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Ну тут вони заявили ціну в 15000$. Якщо розглядати з батареєю 80квт - 12800$ + привід 2500$ +рама і решта власне трактора 3000$+інші витрати = 20000$, що цілком приємлема ціна. В серії він буде дешевше, одиничний екземпляр - до 30000$ норм.


По 2.3 мав на увазі мотор-колесо з планетарним редуктором чи пряме?

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93631Повідомлення 12 лист 2019, 19:20 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
GrayCat писав(ла):
Для 100 кВт*ч это ж больше тонны одна батарея будет!!!


100квт*год - 700кг +-
Для трактора вага не є проблемою, а якщо відняти масу двз мотора і його обладнання, то я думаю буде+300-500кг до стандартної ваги.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93633Повідомлення 12 лист 2019, 19:35 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Логично было предположить что на ХТЗ вы обращались и они вам озвучили стоимость прототипа вместе с проектной документацией, цена вашу сторону естественно не устроила по причине того что вы надеялись на цену на порядок ниже (а так не бывает).

Тот же ХТЗ всю историю занимался этим делом и вряд ли лучше кто то знает как сделать трактор.

То что делается здесь самодельное - в течении года выходит со строя по несколько раз - для трактора такая надежность категорически неприемлема.

При таком диаметре ведущего колеса и моменте в 6000 нм, и при диапазоне движения трактора от 0,3 - 30 км./ч. - мотор колеса при такой мощности мотора нет.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93634Повідомлення 12 лист 2019, 19:51 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 530 Подякували 412
Мій електротранспорт: зараз немає
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
танго писав(ла):
При таком диаметре ведущего колеса и моменте в 6000 нм, и при диапазоне движения трактора от 0,3 - 30 км./ч. - мотор колеса при такой мощности мотора нет.


Где ж про Нм писалось? Ньютоны было а Нм не было. 6000 Ньютонов - это 612 кгс, тоже не мало впрочем.

_________________
Блог про пригоди під вітрилами http://www.dnevki.net


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93636Повідомлення 12 лист 2019, 19:59 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Каюсь, сбрехал :gott:, 6000 н. это по тяге - два Запорожца на первой передаче. Если к ним плужок прицепить - они потянут? :D

На колесах Теслы 7000 нм.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93637Повідомлення 12 лист 2019, 20:08 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
В постройке Эдисона участвовали наши форумчане, если не ошибаюсь АлексейВ и команда Сергея Вельчева (Wels), думаю они могут рассказать с какой целью делался тот трактор. О том что сейчас думают на ХТЗ по поводу электротрактора,если интересно, тоже можно попробовать узнать через знакомых на заводе.

По поводу конструкции уверен, что найти подходящие мотор-колеса практически невозможно, кроме того заявленная тяга (6-7 тыщ. Ньютон) кажется маловатой для трактора- подобную силу тяги имеют обычные легковые автомобили на 1-й передаче.

Я, на вскидку, вижу два пути решения проблемы.
Первый простой- использование трансмиссии от обычного трактора и одного электродвигателя с доводкой рамы, кабины и всего остального для нормального функционирования и рационального размещения батареи и остальных узлов.
Второй более изощрённый технически, но не факт что лучший - использование четырёх электродвигателей для движения и пятого для отбора мощности. При этом понадобится четыре спец.редуктора , думаю что с двумя-тремя передачами (и синхронным их включением!) каждый для реализации нужного тягово-скоростного диапазона, пятый редуктор понадобится для отбора мощности. По итогу этот вариант может оказаться не легче, не дешевле и не проще чем первый. Надо подумать какие выгоды ожидаются от применения индивидуальных электродвигателей для каждого колеса в случае СХ трактора, что бы понять стоит ли оно того.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93638Повідомлення 12 лист 2019, 20:11 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Для даного типу трактора в специфікації вказано номінальне тягове зусилля 6700Н.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93639Повідомлення 12 лист 2019, 20:13 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Olaff писав(ла):
В постройке Эдисона участвовали наши форумчане, если не ошибаюсь АлексейВ и команда Сергея Вельчева (Wels), думаю они могут рассказать с какой целью делался тот трактор. О том что сейчас думают на ХТЗ по поводу электротрактора,если интересно, тоже можно попробовать узнать через знакомых на заводе.


Чи можна якимось чином зв'язатися з учасниками даного проєкту?

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93641Повідомлення 12 лист 2019, 20:24 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
На наступному тижнi буду у Мукачево , можемо зустрiтись .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93642Повідомлення 12 лист 2019, 20:26 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 410 Подякували 1000
Мій електротранспорт: ROVER 75
Хочу електротранспорт: электробус
думаю что нереально сделать трактор который будет как т-40 по размерам,и при этом сможет на полной мощности работать 18 часов(

_________________
подтягивайтесь на страничку
https://www.facebook.com/Create-your-el ... 8811748137
постараюсь чтобы было интересно!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#93644Повідомлення 12 лист 2019, 20:40 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів, Мукачево
Дякував (ла) 3 Подякували 8
Мій електротранспорт: Електровелосипед 48В 17а
Хочу електротранспорт: Tesla
Лев писав(ла):
думаю что нереально сделать трактор который будет как т-40 по размерам,и при этом сможет на полной мощности работать 18 часов(


Якщо вірити даним ХТЗ, то на 24квт*год Едісон міг працювати до 4год в режимі косарки. Множимо на 4 (16год теж норм) - 100квт*год.

Ну а по факту треба знати розхід при різних роботах. Можливо Едісона протестували і знають ці дані, тому було б добре почути учасників проєкту.

_________________
Електровелосипед по деталям з AliExpress - https://bit.ly/2kzQuYN


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group