Jora Karandas писав(ла):
Насчет причины без дополнительной информации сложно высказаться.
.....
Кто согласен с моими высказываниями или против, озвучьте. Это важно, чтобы поучиться на чужих ошибках и не повторять.
Я уверен, многие, свой мысли еще держат при себе и следят за данной темой. Во всяком случае Я так делаю, дабы не делать поспешных выводов.
1 Три місяці тому. в мене відбулась з Єва4 - така ж ситуація -пожежа,( під час зарядки) правда без критичних для авто наслідків - вчасно зреагував і потушив пінним вогнегасником
2 Елементи 28*2*40А Януса , так само як і в Ауді - коротнули зліва,ззаді останній елемент ( швидше за все один елемент закоротився між собою ,розігрівся і потягнув за собою ще 2 )
3 Найгірше те ,що в мене були претензії якраз до цих елементів(12 штук купив не в Григорія), але подумав що у випадку постійного за ними нагляду - все буде добре.
Винуватий сам, бо на авто їздила дружина+з урахуванням того що авто легко пробігало 50 км автономно(між зарядками) ,перед цим пів-року заряджав кожних 20 км ( в цьому і була причина докупки 12 елементів ) , пробіг збільшився і розбіг між елементами за 2000 км (жінка різко збільшила середній пробіг) міг вийти за критичні значення.
4 Скажімо так
Замість того , щоб хоч раз в 500 км або 1 місяць - протестувати елементи , я дав можливість безконтрольно за 2 місяці накатати 2000 (приблизно 50 зарядок)
В зарядці виставив щоб не заряджало вище 4,00В на елемент(28 елементів=112 В- ,але контролював по загальному заряду) , розраховуючи що у випадку проблеми з одним у парі - другий на себе забере, а в мене є запасу 0,15*28=4 Вольта