Andriyko писав(ла):
даже мелкий 250вт в переднем колесе - ой как классно помогают в зыбучих местах вроде песка/снега/говен
Тут ще є не зовсім помітна річ, з одним лише заднім приводом, досить нерідко виникають ситуації, коли можна з легкістю перелетіти через руль, навіть на рівній дорозі. Якщо їхати тільки з акселератором, не крутячи педалі.
Ситуація досить проста, двигун ззаді постійно дає крутний момент на колесо, і достатньо навіть незначної ямки (камінчика), щоб навіть трішки підвернути переднє колесо(або зіскочило вбік заднє), а далі працюючий двигун просто миттєво довершить справу, "підверне передню вилку", не встигнеш навіть зрозуміти, і ти летиш через руль.
Знаю не однго знайомого, з задніми приводами, які вже літали таким чином.
Додатковий передній двигун, витягне колесо вперед, не даючи змоги задньому "наїхати на вилку".
З переднім двигуном, така ситуацїя в електровелосипеді не можлива, бо передній двигун буде тягнути вилку вперед. І заднє колесо ніколи не зможе його "обігнати" та "наїхати" на нього.
Але потужні двигуни на перед зазвичай не рекомендується ставити, особливо ДД.
Тому їх ставлять зазвичай назад.
Закордоном електровелосипеди з акселератором, взагалі заборонені, тільки ПАС система.
Тому що динамічна стійкість та керованність, значно зменшуються, якщо не крутиш педалі.