Всім привіт колеги! Переходжу на рідну мову у зв'язку з останніми подіями, поки що машина їздить, періодично поглядую у віконечко на коробці, частково муфта треться об корпус захисту первинного валу, періодично чую ці звуки. Але авто їздить. Стосовно передач, намагаюся з світлофорів рушати перша-друга, затяжні підйоми або на першій передачі або з розгону на другій але на обертах не нижче 4000. Залив в коробку ATF мастило, стала тихіше працювати.
Перечитав усі Ваші повідомлення, більшість каже викинути коробку, але якби це було так просто)
Чесно кажучи користуючись коробкою я для ссебе бачу багато переваг, дуже часто автомобіль зараз щось возить, іноді такі вантажі, що пружини зжимаються в трубочку, тому для мене коробка оптимальне рішення , як конструктивно так і по потребі.
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Чергова поїздка на агрофітнес у село
1.jpg [ 258.64 КБ | Переглядів: 2778 ]
Додаткові файли:
2.jpg [ 255.74 КБ | Переглядів: 2778 ]
Стосовно модифікацій,думаю згодом скинути коробку, і поставити між корпусом та муфтою фторопластову втулку, яку мені подарував Ігор Іванович ( @goga65 ) , і також зробити два отвори у муфті, та зафіксувати болтами, думаю вібрацій не буде, а хто вже біжить писати що будуть, то скажу що треба пробувати) З моменту ремонту проїхав не багато, лише 6000 км, щодня авто їздить.
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Стало кермо майже як рідне
4.jpg [ 191.09 КБ | Переглядів: 2778 ]
З останніх новин, завалявся в мене "руль" з ліфа, знаючи що по шліцах 1 в 1, вирішив поставити покататися, і знаєте, сподобалося! Трохи не ретро стиль але було зручно, одразу ж прийшла ідея підключити керування клавішами на кермі, так як магнітола в мене допотопна і виводу під кнопки немає, то вирішили , що ліва сторона буде керувати дисплеєм, яскравість, екрани приборки і тд, а права - круїз контроль)))
Але головна проблемма це був шлейф, тому не довго думаючи вирішив зробити пульт)
так як подушку безпеки не було бажання ставити, підключати тай просто будемо чесними якщо що то не допоможе, це не та машина куди доречно таке ставити) То я її вийняв з накладки і змайстрував туди радіомодуль , живлення він бере з аккумулятора 18650, у режимі очікування бере 1 міліампер, активується натисканням любої клавші, кнопки штатні, не модифіковані, резистивні, фото конструкції нижче:
Додаткові файли:
6.jpg [ 170.59 КБ | Переглядів: 2778 ]
Інша частина радіомодуля, а саме приймач, встановлений на платі керування, фото на жаль не зробив, але там нічого особливого, підключений на порти до ардуїнки та живлення +5.
Якщо з дисплеєм все було просто, то з круїзом історія твориться по цей день, намагались з батьком робити різні алгоритми, намагалисьписати на PID контроллері, але все якось не дуже, або не тягне, або плаває швидкість, або дьоргається мотор, або просто не так як треба. Часу для експериментів зараз майже немає, тому вирішив зробити тимчасовий "костиль", розганяю авто до потрібної швидкості, активую кнопкою круїз, іншою кнопкою натискаю "запам'ятати значення положення педалі газу". І все) От так вот ) Скидання або кнопкою на кермі, або гальмом, якщо придавити педаль то при значенні більше ніж заданне , буде додавати момент, якщо відпустити то повернется тримати значення яке задане.
Із плюсів такого "костиля"
- тримає по факту більше струм ніж швидкість, я фіксую положення у якому я їду з навантаженнням 10А, з горба машина набирає під 100 км/г, під горба плаааавнооо падає до 55-60км/г і по рівні дорозі далі тримає так само, стабільний розхід електрики, реально економніше їхати до села, особливо з Вінниці в сторону Могильова по сталінській трассі. Також джойстиком на кермі можу додавати фіксоване значення або вбавляти.
Із мінусів:
-плаває швидкість і по факту це не круїз контроль а електронна палка під педаль.
Додаткові файли:
Коментарій до файлу: На круїз контролі рухаюсь по трассі
3.jpg [ 101.67 КБ | Переглядів: 2778 ]
Загалом якось так,якщо хтось писав самотужки алгоритм круїз-контролю, при можливості та бажанні поділіться досвідом)
на сьогодні це все,чекаю порад ))
Додаткові файли:
8.jpg [ 238.42 КБ | Переглядів: 2778 ]
Додаткові файли:
7.jpg [ 174.08 КБ | Переглядів: 2778 ]
Додаткові файли:
5.jpg [ 131.83 КБ | Переглядів: 2778 ]