Поточний час: 27 квіт 2024, 22:12

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Тільки проекти, у які вкладено гроші. Решту просимо публікувати у"Концепції та ідеї"


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 79 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132175Повідомлення 08 квіт 2023, 16:25 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Совершенствовать можно бесконечно, хочется наладить рабочую схему и катать по тихому


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132177Повідомлення 08 квіт 2023, 17:42 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Купил Я, такой мотор с этого погрузчика

Очень мощный, большой в диаметре (лучше под задний привод, на большую машину)

Отревизировал, можно глянуть видео в начале.

Понял, что слишком, и не станет на передний привод.

Может кому нужен, Маякуйте...


Додаткові файли:
Screenshot_2021-12-13-18-03-36-647_ua.slando.jpg
Screenshot_2021-12-13-18-03-36-647_ua.slando.jpg [ 506.93 КБ | Переглядів: 2330 ]
Screenshot_2021-12-13-18-02-36-254_ua.slando.jpg
Screenshot_2021-12-13-18-02-36-254_ua.slando.jpg [ 489.05 КБ | Переглядів: 2330 ]
IMG-68d4eb2f4b24faa7a85f0c1c5211c7da-V.jpg
IMG-68d4eb2f4b24faa7a85f0c1c5211c7da-V.jpg [ 246.38 КБ | Переглядів: 2330 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132180Повідомлення 08 квіт 2023, 18:09 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Ну а теперь немного по делу.

Пока мотор едет ко мне, прошу знающих помочь дельным советом, правильно ли Я настроен.

ДС. 3.6 ревизировать нет желания особого, но некие вещи нужно с ним провернуть. (хоть подшипники поменяны и щëтки)


Планирую разобрать так как нужно якорь отдать токарю чтобы он сделал подобие хвостовика коленвала, потому что сцепление хочу оставить.

Могу сделать другую крышку и укоротить мотор, но не буду заморачиваться. (Типа, что случилось, мотор снял, поставил другой, без перетачивания)

И заодно выведу от катушек нормальные провода и цельные до контроллера.

Одобряете??


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132181Повідомлення 08 квіт 2023, 18:12 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Конечно хотелось бы хотябы, сделать проточку под подшипник первичного вала кпп


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132183Повідомлення 08 квіт 2023, 20:44 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 377 Подякували 470
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Добрый вечер. 8)
Написал в личку.

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132184Повідомлення 08 квіт 2023, 20:49 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Доброго дня! Щодо Вашого проекту дозвольте висловити декілька думок:
1. Переробити Мазду в електро можливо, ще й доволі бюджетно, це якщо ви володієте знаннями в електротехніці та електроніці, якщо ні, то доведеться витрачати бюджет, купувати або замовляти контролер, зарядки, BMS, живлення борт мережі 12в електровакум, все це з'вязувати до купи. Якщо це вас не лякає, Ви впевнені у своїх силах, Е нормальний гараж, є другий транспорт, є пів року часу, є розуміння того що мазда доволі стара і що через пару років до нас хлине евроавтопром, який доволі красиво виглядає, і ви будите відкручувати з мазди дс, та тулитимите його у наприклад рено сценік :D . То як кажуть краще все зважити, а потім ще раз подумати. Схожий проект https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=2580
2. Все починається з ваги авто, Мазда мабуть 1100 кг важить, А це говорить про те що ДСу 3.6 буде важкувато, щоб більш-менш швидко їхала, прийдеться робити батарейне живлення від 150в (можна три блока Hunday Kona 3*15s2p =45s2p Umax189V Umin 135V 180Аг ціна близько 1800 евро ) три дельти або емерсона на зарядку, контроллер від романтика або інший.
3.По поводу ДС 3.6 При вдалому встановленні працюватиме довго , але були випадки, досвід показує що на напрузі більше 180в були проблеми, потрібно обмежувати мах.оберти коли без навантаження. Повивчайте проекти на ДС3.6 їх історію.
4. Як на мене в таких проектах щеплення це лишнє, (є мабудь тільки один ниприємний момент: це коли ти на перехресті стоїш, натупив, передача не включена, а ти газнув, і ждеш секунд 5-7 придавлюючи синхронами поки мотор призупинеться і можна буде втикнути передачу. :D ). Але жінка моя любить їздити саме на електротаврії, вона втикає 3 і рухається і їздить тільки на 3 як на автоматі. :D .
5. Ще один нюанс із "узаконюванням ваших трудів" У наші Таврії ДАЇшніки не заглядують, я 5 років перед ними, кожен день їздив з написом" Їду на батарейках" і тільки недавно з цікавості запитали "шо правда на батарейках? ". Зі старими іномарками у них по все по другому, вони на них полюють, (є в мене ще fiat tipo 91 року, чернігівська реестр. пару раз доганяли, дивились номера кузова, техпаспорт під лупою розглядали.) Так що "переробити тихенько Мазду" і іздити я б не ризикнув без узаконення.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132186Повідомлення 08 квіт 2023, 21:14 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Спасибо за такой обширный и розумный ответ

Буду делать, решение принято! {!_!}

Хотелось бы потестить и оформить как полноценное электроавто

Трудностей не мало и будем делать, куда деваться :mrgreen:

Покатался на многих машинах и классах, один из любимых, на днях продал это Опель Омега б 200к год рестайлинг, автомат, мотор м 57 тд, кожа, кондëр и тд...

Машина супер...

Но содержать хоть и надёжный мотор дорого и Я, решил нужно жить по средствам :XD:

Спустить планку хотелок и купить доступную бензиновую и бюджетную электро...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132187Повідомлення 08 квіт 2023, 21:26 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
А по поводу тяжело мотору, да немного будет и больше 120 вольт не думаю что буду поднимать.

Изначально понимаю что дс 3.6 не так сильно крутиться, но долго поездил по городу на разных оборотах и скорости и остановился на том что кружить по городу 50-60 км вполне можно...

Для машины под жопу, мне хватит


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132188Повідомлення 08 квіт 2023, 21:44 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Мазда была розобрана но так чтобы легко вернуть всё на место, пока воевал было некогда и не мог найти такой мощный контроллер на тот мотор.

Романтик, не занимался в тот момент, ишли бои, а в Днепре Козак электро, сказали что пока не делают.
В свободное время, обмозговал и понял что тот мотор не пойдёт, и акб очень много нужно и дороже на такие мощности компоненты, решил отказаться в пользу ДС 3.6

Потом решил продать Омегу и окончательно заняться сборкой

Чтобы было на чëм ездить, за два дня собрал Мазду и сейчас на ней катаюсь.

Только прийдёт мотор, нужно будет делать плиту по кпп и стыковать, поставлю на розбор, а под жопу возьму Что-то проще, Деу или типа того


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132189Повідомлення 08 квіт 2023, 21:47 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Мазда оформлена на меня изначально и планировалось по-любому оформлять как электро

Понимаю что труда и сил немерено, всё обдумано и благодаря не безразличным людям, думаю всё получится


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132190Повідомлення 08 квіт 2023, 22:31 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
У мене на 133В на рівній дорозі з накачаними шинами на 4 передачі, газ в пол, струм уже не росте, швидкість не набарається вище 60-70км/год. Вага 800кг. Вперлись у напругу ( протіво- ЕДС) . Назва двигуна ДС3.6/7.5/14 Двигун серієсний 3.6 кВт номінальна довготривала потужність при 75 вольтах і номінальні оберти 1400. Да на 130 Вольтах оборити приблизно у двічі більше . Сильно більше не можна, бо розірве ротор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132191Повідомлення 09 квіт 2023, 07:18 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 573 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Бюджетный электромобиль - это очень просто, особенно для тех, для кого поварить и поточить- это пыль ( у меня без этого умения ушло больше времени). А что надо для бюджетного автомобиля? Мотор с переходной плитой, контроллер, батарея (самое дорогое в бюджете), и зарядное устройство. Но придется стать немного электриком, ну чтоб плюс с минусом не перепутать :lol:

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132194Повідомлення 09 квіт 2023, 08:50 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Dima писав(ла):
З Вашим бюджетом подивіться на Пежо іон, Міуцубісі м-ев
Бюджет 1+4 к$. Де ви купити Імев за такі гроші?? Якщо знаєте такий товар в України і на ходу, то дайте дві!

На Ріо сама дешевша на ходу 5100$, і то це Саксо 2000х. Середня ціна низу ринка того що їздить і в Україні - 6к$.


Додаткові файли:
Screenshot 2023-04-09 at 09-46-25 AUTO.RIA - Базар авто №1 автосалоны продажа авто б.у. и новых. Автопоиск по 234558 объявлений Украины. AUTO.RIA Базар авто.png
Screenshot 2023-04-09 at 09-46-25 AUTO.RIA - Базар авто №1 автосалоны продажа авто б.у. и новых. Автопоиск по 234558 объявлений Украины. AUTO.RIA Базар авто.png [ 376.78 КБ | Переглядів: 2280 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132195Повідомлення 09 квіт 2023, 08:57 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6750 Подякували 2485
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
meDif писав(ла):
Мазда оформлена на меня изначально и планировалось по-любому оформлять как электро
Не викидайте ДВЗ до того, як оформити на електро. Обов'язково прочитайте усе, що є на цій сторінці https://electroavtosam.com.ua/2016/02/instr-reg-gai/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Мазда 323 88г буде на батарейках;)
#132196Повідомлення 09 квіт 2023, 09:21 
Активист руху
Не в мережі

Дякував (ла) 2 Подякували 5
Мій електротранспорт: Нету
Хочу електротранспорт: Свій
Вот и Я, посмотрел что доступно мобиля нету, цена 6к это дрова.

Чтобы купить и не плакать потом, нужно вывалить 9-10 к

Самодельный простой и ремонтопригодность супер, доступно...

Да, спасибо, почитаю.
ДВС не в коем случае не собирался продавать, пока не дадут Зелëные номера, каждый болтик будет лежать в коробочке :mrgreen:


Вот и будет простой мобиль, мотор контроллер, акб...

От себя добавлю может пару решений.

Сейчас на будущее розмышляю над системой от само хода, на эту мысль натолкнул один человек.

Когда искал контроллер для того мотора, писал всем в олх и тд, и человек мне сказал, пока Я, не предоставлю вариант от самохода, даже браться не будет!

Я, ему предложил типо концевик педали в связке с контактором который ещё не решил как правильнее что-то розьеденяет, или питание мотора или питание контроллера (но контроллер не будет же постоянно включаться-выключаться, должен работать в холостом ходу, а отсоеденять мотор от контроллера, вариант лучше, но через контактор будет течь хороший ток, будет ли надёжно, хз.)
Продумаю уже когда наброшу основные провода и компоненты, гляну как лучше..

Может есть готовые решения


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 79 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 31


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group