Доброго дня! Щодо Вашого проекту дозвольте висловити декілька думок:
1. Переробити Мазду в електро можливо, ще й доволі бюджетно, це якщо ви володієте знаннями в електротехніці та електроніці, якщо ні, то доведеться витрачати бюджет, купувати або замовляти контролер, зарядки, BMS, живлення борт мережі 12в електровакум, все це з'вязувати до купи. Якщо це вас не лякає, Ви впевнені у своїх силах, Е нормальний гараж, є другий транспорт, є пів року часу, є розуміння того що мазда доволі стара і що через пару років до нас хлине евроавтопром, який доволі красиво виглядає, і ви будите відкручувати з мазди дс, та тулитимите його у наприклад рено сценік
. То як кажуть краще все зважити, а потім ще раз подумати. Схожий проект
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=25802. Все починається з ваги авто, Мазда мабуть 1100 кг важить, А це говорить про те що ДСу 3.6 буде важкувато, щоб більш-менш швидко їхала, прийдеться робити батарейне живлення від 150в (можна три блока Hunday Kona 3*15s2p =45s2p Umax189V Umin 135V 180Аг ціна близько 1800 евро ) три дельти або емерсона на зарядку, контроллер від романтика або інший.
3.По поводу ДС 3.6 При вдалому встановленні працюватиме довго , але були випадки, досвід показує що на напрузі більше 180в були проблеми, потрібно обмежувати мах.оберти коли без навантаження. Повивчайте проекти на ДС3.6 їх історію.
4. Як на мене в таких проектах щеплення це лишнє, (є мабудь тільки один ниприємний момент: це коли ти на перехресті стоїш, натупив, передача не включена, а ти газнув, і ждеш секунд 5-7 придавлюючи синхронами поки мотор призупинеться і можна буде втикнути передачу.
). Але жінка моя любить їздити саме на електротаврії, вона втикає 3 і рухається і їздить тільки на 3 як на автоматі.
.
5. Ще один нюанс із "узаконюванням ваших трудів" У наші Таврії ДАЇшніки не заглядують, я 5 років перед ними, кожен день їздив з написом" Їду на батарейках" і тільки недавно з цікавості запитали "шо правда на батарейках? ". Зі старими іномарками у них по все по другому, вони на них полюють, (є в мене ще fiat tipo 91 року, чернігівська реестр. пару раз доганяли, дивились номера кузова, техпаспорт під лупою розглядали.) Так що "переробити тихенько Мазду" і іздити я б не ризикнув без узаконення.