Поточний час: 10 лист 2024, 21:45

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 33 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#26929Повідомлення 09 вер 2016, 22:52 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Вячеслав М писав(ла):
Хотелось бы услышать мнение опытных электровелосипедистов по поводу подвесных электромоторов .

Нещодавно ми спроектували раму з підвісним двигуном. Байк зібраний у нашій майстерні і поїхав до свого власника. Міддрайв (підвісний двигун) перспективний напрям, будем його розвивати.
Додаткові файли:
мід.jpg
мід.jpg [ 978.05 КБ | Переглядів: 6857 ]

Думаю для обговорення байків з підвісним двигуном, ми створимо окрему тему.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26932Повідомлення 10 вер 2016, 06:09 
Творець електромобіля, засновник клубу
В мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 346 Подякували 701
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Будь ласка !

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#26982Повідомлення 11 вер 2016, 22:36 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Ось ще фото для вивчення конструктиву
Додаткові файли:
skb4md.jpeg
skb4md.jpeg [ 844.44 КБ | Переглядів: 6817 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#28996Повідомлення 28 жовт 2016, 07:24 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
"Зализавши" рани вирішив описати краш тест "Козака Мамая" ,який провів особисто...але цього нікому не бажаю.
Близько 16.30 год 25.10.2016р рухався по дорозі пів метра від тротуару де два ряди в один бік і два ряди зустрічні, між ними подвійна суцільна біла смуга.Метрів за тридцять спереду я побачив припаркований "ланос" який включив лівий поворот...Для мене це був сигнал-"Увага,Я рушаю". Я відповідно змістився у крайню ліву попутну смугу і вирівнявшись з цим авто став візуально і фізично свідком , як воділа на повному газу зірвався з місця і в метрі від мене вирішив здійснити розворот на місці з метою рухатись в зворотньому напрямі, грубо порушуючи при цьому правила дорожнього руху. За одну секунду і відстані 1метра я не встиг загальмувати і на швидкості 50+ врізаюсь у переднє крило Ланоса... політ через капот, скрегіт екіпіровки...Вставши на ноги я не відчув жодного болю бо був в повному велоендуроекіпі. Травм нема, тільки забита ліва кисть.
Розбірки і результат зіткнення опишу в іншій темі.
Тут покажу тільки реальні фото краш тесту мого "Козака Мамая"

Вдала конструкція і міцний хромоль врятував мене від травм.
Додаткові файли:
краш тест.jpg
краш тест.jpg [ 822.89 КБ | Переглядів: 6753 ]

Додаткові файли:
краштест (1).jpg
краштест (1).jpg [ 633.38 КБ | Переглядів: 6753 ]


Додаткові файли:
краштест (2).jpg
краштест (2).jpg [ 579.07 КБ | Переглядів: 6753 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29008Повідомлення 28 жовт 2016, 11:17 
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 2 Подякували 9
водитель конечно редиска.
Но ездить по дорогам мото и велосипедистам нужно всегда (и днем тоже) с включенной передней фарой
машины просто не видят велосипедистов и это не их вина
а установить на электровелик фару и стоп сигнал очень просто и сделать это должен каждый
только с фарой не пожлобиться и купить ту, которая не слепить встречных


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29708Повідомлення 14 лист 2016, 09:25 
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 10 Подякували 1
Подскажите пожалуйста, как при 72V которые вы подаёте на МАС 10T у вас осуществляется контроль/защита двигателя от перегрева? Спасибо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29787Повідомлення 15 лист 2016, 21:55 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
zora писав(ла):
Подскажите пожалуйста, как при 72V которые вы подаёте на МАС 10T у вас осуществляется контроль/защита двигателя от перегрева? Спасибо.

МАС двигун на 500 вт, тому його важливо неперевантажувати. Я зробів обмеження на контролері де виставив 25А батарейного і 50А фазного.Довготривало і режимі 50км+ не катаю бо у нашому місті кожних 300м світлофори. Тому ніколи його не перегрівав, інколи буває ледь теплим.
Інший спосіб обмеження нагріву це правильний підбір діаметру колеса для МАСу. Для МАС10 рекомендують обід не більше 24".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#29833Повідомлення 16 лист 2016, 12:03 
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 10 Подякували 1
Спасибо. Мне дизайн с маленькими колёсами, тем более разных диаметров "не АЛЁ"
У меня 26-е обода но батарею думаю собирать 16S1p 48V30Ah. Ну и обода+ резина ЛЁГКИЕ на одной резине и камере экономлю >300 грм. И планирую вывести температуру в двигателе на дисплей(у меня новая версия 2016 с датчиком в моторе)
Ну и самое главное, буду помогать мотору педалями на старте.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#30806Повідомлення 07 груд 2016, 22:45 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Після аварії усі деталі зберегли і провели заміну труб з 18мм на 20мм. Тепер трикутник виглядає ось так
Додаткові файли:
після ремонту.jpg
після ремонту.jpg [ 187.77 КБ | Переглядів: 6568 ]

Для можливості оформлення права власності та оформлення страхового полісу кожна рама "Козак Мамай" тепер маркована.
Додаткові файли:
маркування (2).jpg
маркування (2).jpg [ 120.08 КБ | Переглядів: 6568 ]

Трикутник рами віддали на фарбування.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#39060Повідомлення 15 лип 2017, 19:00 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: м.Львів
Дякував (ла) 9 Подякували 93
Мій електротранспорт: Електровелосипед і електроавтомобіль Puli 2E
Постала ідея створити вантажний варіант на базі існуючої рами.Відєднавши маятник і створивши проміжну корзину зібрали ось такий варіант.За кілька днів зберемо все до купи і відкатаєм першу сотню кілометрів з вантажем.


Додаткові файли:
IMG_20170711_131924.jpg
IMG_20170711_131924.jpg [ 1.2 МБ | Переглядів: 6448 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#39061Повідомлення 15 лип 2017, 19:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Хмельницкий
Дякував (ла) 213 Подякували 22
Хочу електротранспорт: Nissan LEAF
На мій погляд краще зробити причіп.

_________________
С Уважением Владимир. Хмельницкий.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#39075Повідомлення 16 лип 2017, 06:30 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 19
Хочу електротранспорт: Електоро-Байк
Зробити з нього трансформер було б набагато цікавіше і зручніше та і в плані продаж вигідно. Суть ідеї з"ємний "кузов" разом зі своєю рамою, а задній маятник щоб міг легко встановлюватись безпосередньо на свое законне місце. В свою чергу "кузов" чіпляти тільки в разі необхідності. А в таком варіанті виготовлення він буде до вподоби не кожному.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#39078Повідомлення 16 лип 2017, 09:18 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла) 15 Подякували 17
Сзади нужно было делать два колеса,по бокам кузова, а то поймаете нехилый "воблинг" когда с грузом будете ехать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#39145Повідомлення 16 лип 2017, 20:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Володарка - Київ
Дякував (ла) 1 Подякували 12
Мій електротранспорт: Будую електролігерад
Володимир писав(ла):
Постала ідея створити вантажний варіант на базі існуючої рами.Відєднавши маятник і створивши проміжну корзину зібрали ось такий варіант.За кілька днів зберемо все до купи і відкатаєм першу сотню кілометрів з вантажем.

Яка база вийшла? Коефіцієнт керованості з такою гігантською базою мабуть мізерний, цікаво як стабільно буде вести себе на швидкості.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#39146Повідомлення 16 лип 2017, 21:50 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 554 Подякували 446
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Если возить один и тот-же груз.То может и подойдет в натяжку.
Но если разного веса,габарита то как то тяжко амморту придется.
Прицеп даже одноколесный куда правильней видится.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 33 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Svyatoslav і гості: 45


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group