Alex Dnepr писав(ла):
пока не будет круг людей коммерчески в этом заинтересованных все это будет нежизнеспособным.
Так.
Alex Dnepr писав(ла):
"Складчина на лифы" - выглядит интересно.
ок
Alex Dnepr писав(ла):
А вот по СТО мне кажется это утопичным.
СТО є життєво важливим, для розширення кола електромобілістів.
Чому так, бо кількість людей, так званих креаторів, які здатні вихідні проводити так би мовити у ямі під машиною, є дуже сильно обмеженою.
Більшість людей погоджуються заплатити більше, але щоб не робити всі ці складні речі самому, а щоб зробила інша людина, із надійним результатом.
Плюс, є ще такий нюанс, що багатенько людей хочуть комфорту та красивого дизайну, і заплатили б гроші, щоб хтось реалізував їх ідею (бажання), але красиво і якісно.
Навіть є дизайнери, які б заплатили за практичну реалізацію їх дизайну, але вони самі ніколи не будуть це робити своїми руками.
І от в цьому сегменті (виконання і сервіс), в Україні все дуже погано. Тут є сильно розпорошені окремі гарні виконавці, але це ціла проблема їх знайти.
До речі, це окрім іншого ще й обмежує візити до нас туристів іноземців, бо для них це взагалі якась дика земля, де невідомо як отримати сервіс, якщо навіть щось просте зламається.
Я наприклад думаю, що хлопець, який їздив на Ламбо в Буковель, просто екстремал.
І це не має так бути. Якщо ви цікавитесь автомобільною історією, ви б знали, що коли союз взяв кілька Фіат-124 на випробування, в них навіть буксирних отворів не було, тобто в 1966 році в них ймовірно евакуатори вже були розповсюджені і була досить висока якість сервісу, що не було проблемою якщо машина зламається десь в дорозі.
От будь ласка, очевидна ніша для клубу - визначити власний список гарних виконавців сервісу електро-, і його підтримувати актуальним.
Тобто, ну от як Гугл колись визначав одного з виробників смартфонів офіційним постачальником Гуглофону, із чистою гуглівською прошивкою, ітд.
Це до речі не значить що інші виробники були погані, але вирішили що от цього року цей виробник, а наступного року могли обрати іншого виробника.
Так, це очевидно комерційна ніша, це я вже даю ідею (ну якщо чесно частину ідеї), яку вже можна обговорювати і щось намагатись із нею робити практично.