Невеликий огляд історії i-MiEV
У липні 2010 року i-MiEV було випущено в масове виробництво та випущено на ринок для особистого використання. Nissan Leaf був випущений у грудні 2010 року, що зробило його першим у світі серійним 100% електричним автомобілем. З усією повагою, давайте поглянемо назад на нашу піонерську історію.
Вийшов у жовтні 2006 .
Червень 2009 р. Розпочато масове виробництво.
Наприкінці липня 2009 р. Початок продажів переважно корпораціям.
Квітень 2010 Розпочато продаж фізичним особам.
Кінець 2010 року Завдяки вдосконаленню «MiEV OS» було додано рекуперативне гальмування, пов’язане з педаллю гальма, а також покращено пробіг за одну зарядку. Змінена конструкція звичайного зарядного кабелю та звичайного зарядного пістолета тощо. Peugeot Ion і Citroën C-Zero запускаються в Європі з початком постачання OEM для Groupe PSA.
Липень 2011 р. З'явився "M клас", оснащений акумулятором Toshiba «SCiB», у якого відома дивовижна кількість циклічного терміну служби. Звичайний клас потужністю 16,0 кВт/год «GS Yuasa Corporation» (широко відомий як «тип 10») було перейменовано на «клас G».
Кінець 2011 року В Америці з'явився i-MiEV трохи більшого розміру, загальна довжина х ширина х висота = 3680 х 1585 х 1615 мм, що на 285 мм довше, на 110 мм ширше і на 5 мм вище японського. Хоча основою конструкції є «i-MiEV», він розширюється вліво і вправо разом з колією коліс. Зі зміною дизайну переднього та заднього бамперів загальний розмір збільшився. Також з'явився як опція зимовий пакет, а обладнання для безпеки, таке як монітор тиску в шинах і ASC (активний контроль стійкості), є стандартними. Задні сидіння більше, але передні сидіння такі ж, як у Японії.
Листопад 2013 р. Звичайний «клас G» змінився на «клас X» із майже такими ж специфікаціями, але ціна була знижена, і ціна «класу M» також була знижена. В обох класах кондиціонер змінився на «тип теплового насоса (перше стандартне обладнання для всіх міні-автомобілів)», який зменшує споживання електроенергії під час використання обігрівача, а «клас M» має функцію швидкого заряджання, яка до того була опцією , в стандартній комплектації Оснащений підігрівом пасажирського сидіння.
Грудень 2016 Фундаментально оновлено MiEV-OS. Функцію кондиціонування повітря було змінено - кондиціонером можна користуватися під час зарядки. Кермо, оснащене пелюстковим перемикачем типу «селектор рівня регенерації». Рекуперативне гальмівне зусилля, яке раніше встановлювалося в три ступені, тепер можна регулювати в шість ступенів від «0», що дозволяє рухатися без опору, навіть коли ви не натискаєте на педаль газу, лівий зменшує селектор, а правій збільшує гальмівну силу до «5».
Квітень 2018 Розмір кузова нового i-MiEV від Mitsubishi складає +85 мм у загальній довжині через зміну бампера, а класифікацію транспортного засобу було змінено з легкового автомобіля на зареєстрований автомобіль, що відповідає новому стандарту захисту пішоходів. Також було скасовано клас М.
У вересні 2020 року повідомлялося, що виробництво буде припинено в 2020 році.
|