ну значить будемо додавати нових адептів, от тільки рожеві окуляри поправлю
Для цього потрібно розповідати, показувати, мозолити очі кожен раз.
Якщо ти з дня у день бачиш, як хлопчина з сусіднього будинку викочує свій е-вел на рамі чоботаря і щасливий шурує на роботу, по не волі починаєш задумуватись про електротранспорт. Це наче велика іграшка для дорослих дядьків. Доки не бачив, не знав про існування то і не хотів. Побачив, пощупав, покатався? Все, думки не вибити з голови.
Окрім такого способу основна маса потенційних адептів сидить в середині велосипедистів. Сужу по собі. Я велосипедист, люблю відчуття свободи, що дає двохколісний транспорт, та з часом став лінитись. Оце їдеш на роботу, штурмуєш підйом, потієш і лізуть в голови думки, як пересісти на такий же апарат, але з моторчиком. Є по суті два шляхи.
Перейти в мотоспільноту - це перший. Одразу з'являються куча перепон. Потрібні водійські права певної категорії, потрібно пройти базовий курс навчання, потрібно освоювати нову нішу з обслуговування і ремонту, потрібно повністю відмовитись від квартирного зберігання і шукати місце паркування. Але вже почав лінуватись крутити педалі, тому долати всі ці перепони зовсім не хочеться. Ще мусиш засовувати банкноти в бензобак кожен раз коли збираєшся покататись. Для мене - велосипедиста, основним фактором все ж стала боязнь швидкості більше 50 км/год. Ну страшно, нічого не можу з собою поробити.
Другий шлях - стати адептом електротранспорту. Пересісти з велосипеда на е-вел - моментально. Такі ж гальма, такий же руль, часто такі ж компоненти і схоже керування, тільки крутити педалі легше, або взагалі не потрібно. А сядь без підготовки на мотоцикл, в кращому випадку просто завалишся на бік, в гіршому протараниш сусідський забор. А ще стартер, зчеплення, перемикання передач, гальмування.
Звичайно це легко подолати, але раціональніше по часу, зусилям і коштам вложитись один раз і купити якісний електробайк. Це наче гаджет, де основна проблема - стежити за рівнем заряду батареї. Є і куча недоліків, їх не можливо ігнорувати, та в порівнянні з перевагами - це не суттєво.
Потихенько влажу і в мотогрупи.
Надіюсь мій проект займе нішу на ряду з іншими в такому ланцюжку дрейфу райдерів: вел-> е-вел -> е-байк -> мото. Думати, що це буде в зворотньому напрямку марно.
Надіюсь пояснив своє бачення і тема не перетвориться в холівар. Кожен приходить до власних висновків, під впливом аргументів їх модифікує, але безапеляційно нав'язувати свою думку безглуздо.
Технічні питання - о00, тут я радий поспілкуватись.