Нарешті я закінчив переобладнання свого велосипеду. Купив на ОЛХ акумулятори INR18650-26E і з'єднав їх по схемі 10S4P у рідному батарейному корпусі. Раніше там була схема 7S6P. Хотів поставити туда BMS від гіроскутера, в мене їх дві є. Придивився, а на них нема контролю низької напруги! На одній не розпаяні деталі, що ведуть до першої ного мікросхем DW01a, а на іншій вони зовсім не передбачені! Почитав трохи інтернет. Пишуть таке, що тут діло скоріше не в китайскькій економії, а в тому, що це зроблено щоб уникнути різкого вимикання двигунів гіроскутера, якщо його контроллер прогавить низьку батарею. Для велосипеда або самоката це не дуже критично, о от водій гіроскутера може полетіти носом в асфальт... Тому купив BMS на 30А на Алі і запаяв.
Про ватметр на рулі я вже писав тут:
viewtopic.php?p=132645#p132645Ще замінив втулку Shimano Nexus 8 на Shimano Nexus 3, бо 8 передач це може й добре для PAS, а для їзди в режимі мопеда і 3 швидкості вистачає на всі випадки...
Провів тестовий заїзд по перетнутій місцевості - в основному грунтовка, трохи асфальту, трохи грязюки і їзда по траві. Цим шляхом я іноді їздю на рибалку
Проїхав рівно годину і зняв показники. За цей час проїхав 18.2км, Витрачено 8.14Аh, 290Wh. Вага в мене десь 105кг.
Дінамічні показники такі:
На першій передачі гребе наче звір і по траві, і по грязюці. В сталому режимі по прямій на максимальному газі споживає десь 250-300Вт, максимальна швидкість десь 18-19 км/г.
На другій передачі(прямій) дінамика трохи гірша, по прямій споживає приблизно 300-350Вт, максимальна швидкість 23-24км/г
На третій передачі показникі такі - споживає 350-400Вт, дінаміка ще гірша, максимальна швидкість 28-30км/г
На всіх передачах під час трогання, прискорення, чи їзди вгору споживання може підніматися до 500-700Вт. Ватметр зафіксував такі максимальні показники 20.8А і 776Вт. В мене контролер на 17А, але я залудив йому трохи шунт і замінив транзистори на більш потужні (писав вище).
З температурою ситуація така - акумулятор ледь теплий. Двигун відчутно горячий, я б сказав що градусів 50-60.
Висновки можна зробити такі: Двигун NUA028 можна переробляти на живлення від 36В, в ньго є запас потужності. На перший погляд виходить, що середня потужність під час тесту ніби склала 290Вт. Але я багато де їхав накатом, тому реально вона була помітно вище...