Поточний час: 27 квіт 2024, 22:47

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 60 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#132267Повідомлення 14 квіт 2023, 09:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Вдалося зарядити?
Бо з 26В батарями, які на 18650, теж спочатку йде зарядний струм. Але приблизно за хвилину він припиняється. Треба постійно впливати на той сигнальний контакт.
На німецькому форумі є тема для 26В батарей: https://www.pedelecforum.de/forum/index ... oest.6477/
Я спочатку робив схеми як там показано. З ключем. В мене не запрацювало. А потім спростив її - на сигнальний контакт подав вхідну напругу через стабілітрон 12В та резистивний дільник. І запрацювало.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132268Повідомлення 14 квіт 2023, 09:58 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Добрий день!
Так і було: зарядний струм був хвилину і виключився, буду вивчати. Замовив 3А зарядку. Велік поїхав, але спочатку ввів мене у ступор по системі PAS: виявилось мало того щоб просто крутити педалі, треба так крутити, щоб було певне навантаження на педалі, там у датчика PAS є акселерометр.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132272Повідомлення 14 квіт 2023, 12:15 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Я свою батарею 26В заряджаю за такою схемою.
Додаткові файли:
pan26.jpg
pan26.jpg [ 48.38 КБ | Переглядів: 1818 ]

Стабілітрона на 12В під рукою не знайшлося, тому запаяв туди послідовно чотири сині світлодіоди.
Нагадаю, що так заряджатися захотіла тільки батарея на 12АН. Батарея на 10АН не захотіла.

По системі PAS. На тому ж форумі десь вичитав, що в німців щодо електровелосипедів діють такі закони:
1.Без допомоги педалей вел не може рухатись швидше 5км/г.
2.Двигун не може розвивати потужність більше 250Вт.
3.Якщо швидкість перевищила 25км/г, підтримка вимикається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132377Повідомлення 21 квіт 2023, 07:53 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Zvit, як у Вас справи?
В мене новини такі. В погожі дні таки виїхав покататись. Проїхав близько 10км, в тому числі і по рівному асфальту. Максимальна швидкість, яку я побачив - 23км/г. І взагалі дінамика не дуже сподобалася. Вирішив підняти напругу "європейцю" як радить колега в цьому топіку viewtopic.php?f=46&t=5446
Підключив батарею 36В від гіроскутера і трохи поїздив по вулиці біля дому. Стало набагато краще! Став тестувати мотор на перевантаження намагаючись стартувати на високих передачах. Все було нормально поки не дійшов до 8-ї передачі. Смик - і далі вже тільки на педалях :? Далі ростин двигуна і ремонт китайского контроллера. З'ясувалося, що згорів один силовий транзистор. Там стояли на 70В 78А, поміняв всі на 100В 120А які зняв з плати якогось гіроскутера. І ще трохи переробив радіатор, щоб він краще контактував з корпусом двигуна.
Тепер задача переробити батарею, яка на 18650 з 26в в 36в. Розібрав її, там схема 7S6P (42шт), хочу переварити на 10S4P(40шт). Рідні акумулятори мають маркування OK1E26. Потестував декілька на розряд. Показало всьго 1200-1300мАг. Мабуть вже треба поміняти. Порадьте що купити з нормального бюджетного бу на ОЛХ, бо зараз там очі розбігаються від пропозицій...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132390Повідомлення 23 квіт 2023, 08:05 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Доброго дня! АКБ брав на OLX Samsung 26J по 70 грн. за шт. Тел. продавця +380 97 849 0417


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132843Повідомлення 24 трав 2023, 18:25 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Нарешті я закінчив переобладнання свого велосипеду. Купив на ОЛХ акумулятори INR18650-26E і з'єднав їх по схемі 10S4P у рідному батарейному корпусі. Раніше там була схема 7S6P. Хотів поставити туда BMS від гіроскутера, в мене їх дві є. Придивився, а на них нема контролю низької напруги! На одній не розпаяні деталі, що ведуть до першої ного мікросхем DW01a, а на іншій вони зовсім не передбачені! Почитав трохи інтернет. Пишуть таке, що тут діло скоріше не в китайскькій економії, а в тому, що це зроблено щоб уникнути різкого вимикання двигунів гіроскутера, якщо його контроллер прогавить низьку батарею. Для велосипеда або самоката це не дуже критично, о от водій гіроскутера може полетіти носом в асфальт... Тому купив BMS на 30А на Алі і запаяв.
Про ватметр на рулі я вже писав тут: viewtopic.php?p=132645#p132645
Ще замінив втулку Shimano Nexus 8 на Shimano Nexus 3, бо 8 передач це може й добре для PAS, а для їзди в режимі мопеда і 3 швидкості вистачає на всі випадки...
Провів тестовий заїзд по перетнутій місцевості - в основному грунтовка, трохи асфальту, трохи грязюки і їзда по траві. Цим шляхом я іноді їздю на рибалку :)
Проїхав рівно годину і зняв показники. За цей час проїхав 18.2км, Витрачено 8.14Аh, 290Wh. Вага в мене десь 105кг.
Дінамічні показники такі:
На першій передачі гребе наче звір і по траві, і по грязюці. В сталому режимі по прямій на максимальному газі споживає десь 250-300Вт, максимальна швидкість десь 18-19 км/г.
На другій передачі(прямій) дінамика трохи гірша, по прямій споживає приблизно 300-350Вт, максимальна швидкість 23-24км/г
На третій передачі показникі такі - споживає 350-400Вт, дінаміка ще гірша, максимальна швидкість 28-30км/г
На всіх передачах під час трогання, прискорення, чи їзди вгору споживання може підніматися до 500-700Вт. Ватметр зафіксував такі максимальні показники 20.8А і 776Вт. В мене контролер на 17А, але я залудив йому трохи шунт і замінив транзистори на більш потужні (писав вище).
З температурою ситуація така - акумулятор ледь теплий. Двигун відчутно горячий, я б сказав що градусів 50-60.
Висновки можна зробити такі: Двигун NUA028 можна переробляти на живлення від 36В, в ньго є запас потужності. На перший погляд виходить, що середня потужність під час тесту ніби склала 290Вт. Але я багато де їхав накатом, тому реально вона була помітно вище...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132851Повідомлення 25 трав 2023, 13:26 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 38
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Доброго дня! Дякую за ваш труд та досвід, радію з вами за досягнений результат!
Як на мене, щоб полегшити життя АКБ 18650, булоб ставити їх по 5 в паралель, але життя покаже.
Хочу доповісти про те, як я викрутився із зарядкою німецького Pedeleka.
По схемі яку ви дали вище, зарядка не починається, регулював різні опори,- не виходить. Прийшлося зробити генератор коротких імпульсів 1сек. через 120сек. Схему намалюю та сфоткаю.
Зарядка пішла, але є нюанси:
1. Зарядка іде приблизно 1.5-2 хвилини потім виключається до приходу чергового запускаючого імпульсу, потім цикл продовжується і так поки не набере напругу 41в. В принципі цього і добивалися і з цим можна жити.
2. Як вияснилося в процесі єксплуатації, контролер АКБ при натисканні на кнопку перевірки стану батареї показує не фактичний рівень заряду, а "умовне здоров'я" батареї, цю ж інформацію передає і на пульту керування (контроллер двигуна). І саме противне, на мою думку (но єто не точно) він рахує оці запускаючі 2 хв. імпульси за кількість циклів заряд- розряд. Що призвило до того що, за декілька зарядок АКБ контроллер порахував що батарея вже старенька, і індикатор при натисканні не показує запалюючи 3 світлодіоди, а лище моргає 1 світлодіодом. Те саме показує і дісплей на рулі. Но велік їде і пробіг нормальний, скільки таке буде продовжуватися незнаю.
3. АКБ після простою засинає, і цим імпульсом не розбужується, щоб розбудити треба короткочасно подати такий же імпульс на інший вхід ( вхід зв'язку з контроллером двигуна)
Поки все добре, люина їздить на роботу та дякує.


Додаткові файли:
IMG_20230525_143020_520.jpg
IMG_20230525_143020_520.jpg [ 281.66 КБ | Переглядів: 1478 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132856Повідомлення 25 трав 2023, 16:55 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
zvit писав(ла):

Як на мене, щоб полегшити життя АКБ 18650, булоб ставити їх по 5 в паралель, але життя покаже.

INR18650-26E заявлені як 5С, тобто струм розряду до 13А. При моїх максимальних струмах під 21А виходить 21/4=5.25А. Ніби цілком терпимо.
Та я б і радий був побільше туди акумуляторів напхати щоб збільшити ємність, але в моїй рідній батарейній кассеті там всього 6х7=42 місця під 18650. Тому й вибрав найближчу підходящу схему 4*10=40. А відмовлятися від рідного батарейного корпусу не хочеться, бо він зручний - легко ставиться-знімається, замикається ключем. Та Ви й самі це знаєте... А в вашій 36В батареї схема 5х10=50?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132954Повідомлення 04 черв 2023, 13:15 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Сьогодні вирішив викатати свою нову батарею 10S4P в нуль, подивитися її реальну ємність. Накатав 10.2Аг. В перерахуванні це приблизно 2.55Аг на один акк, що зовсім непогано для бу акумуляторів INR18650-26E. Вистачило на 23км польових доріг.
При цьому мене трохи здивував алгоритм роботи контроллера в кінці розряду. Я очікував що він буде їхати як звичайно, поки БМС не відрубить батарею. Або сам відключиться при падінні напруги нижче порогу.
На ділі поведінка була така. На ватметрі я так і не побачив напругу нижче 32В. В якийсь момент контролер перейшов в економічний режим. Типу стабілізував цю напругу, зменшуючи струм. Поступово потужність "максимального газу" стала падати. Додому я приїхав коли вона складала всього 70-100Вт. Велосипед при цьому вже ледь їхав, прийшлося допомагати педалями.
Вони всі контролери так працюють в кінці розряду?
Бо в мене він самий бюджетний, ось такий https://vi.aliexpress.com/item/1005002935808402.html з "жовтою" платою.
Ще за ним помітив таку дивну особливість. Для зарядки я знімаю батарею з велосипеду. Так от, якщо знімати батарею з вимкненним "запаленням", то все ОК. А якщо забути вимкнути і зняти, то контролер забуває своє "навчання". І потім зовсім не реагує на ручку газу. Перший раз я перелякався, думав знову згоріли транзистори. А виявилося, що просто потрібно контролер перенавчити. Добре, що я повиводив ці дроти навчання назовні. Бо контроллер в мене зараз стоїть в "картері" кареточного двигуна і добиратися до нього зовсім непросто...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132956Повідомлення 04 черв 2023, 19:22 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Karl писав(ла):
.......При цьому мене трохи здивував алгоритм роботи контроллера в кінці розряду. Я очікував що він буде їхати як звичайно, поки БМС не відрубить батарею. Або сам відключиться при падінні напруги нижче порогу.
На ділі поведінка була така. На ватметрі я так і не побачив напругу нижче 32В. В якийсь момент контролер перейшов в економічний режим. Типу стабілізував цю напругу, зменшуючи струм. Поступово потужність "максимального газу" стала падати. Додому я приїхав коли вона складала всього 70-100Вт. Велосипед при цьому вже ледь їхав, прийшлося допомагати педалями.
Вони всі контролери так працюють в кінці розряду?...

Дуже гарна поведінка контроллера, мої всі грають у вкл-викл, нагадуе постійне гикання.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132967Повідомлення 05 черв 2023, 14:00 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
А ви зніміть осцилограму напруги на батареї під навантаженням і побачите до яких значень вона просідає.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132968Повідомлення 05 черв 2023, 15:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Karl писав(ла):
...Вони всі контролери так працюють в кінці розряду?...

Один раз колись давно я також викатав свою батарею до мінімуму, так мій контроллер також так себе поводив. Але я купував свій контроллер на Вольті в Одессі і контроллер був на 24 В 250 Вт. Не пам'ятаю яку саме напругу він стабілізував, але те що він почав обмежувати потужність замість вмик-вимк то я точно пам'ятаю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132970Повідомлення 05 черв 2023, 19:31 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 11
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Leon29 писав(ла):
А ви зніміть осцилограму напруги на батареї під навантаженням і побачите до яких значень вона просідає.

Хочете сказати, що ватметр усереднює напругу, а вона там "імпульсно" просідає ще нижче 32В? Та і бог з ним, мене така поведінка контролера цілком задовольняє. Все одно індикатором залишкової ємності є середня напруга, а там нижче 32В вже мізер тієї ємності залишається.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132975Повідомлення 05 черв 2023, 21:30 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Звичайно імпульсами, ще й якими. Тут обговорювали viewtopic.php?f=32&t=295&start=45#p132828


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#135328Повідомлення 26 груд 2023, 13:13 
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: Voyager Move I8 Kalkhoff
Доброго всім дня. Маю Voyager Move I8 Kalkhoff з Impulse 2.0.Є можливість придбати не дорого Impulse EVO RS.Може хто знає чи вони взаємнозамінні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 60 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Google [Bot] і гості: 85


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group