Поточний час: 27 квіт 2024, 21:56

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 47 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Яка потрібна номінальна потужність, максимальна швидкість, дальність і ємність АКБ
Опитування закінчилося 20 жовт 2023, 13:27
До 300Вт 0%  0%  [ 0 ]
До 1000Вт 22%  22%  [ 12 ]
Понад 1000Вт 2%  2%  [ 1 ]
До 25км/годину 2%  2%  [ 1 ]
До 50км/годину 24%  24%  [ 13 ]
Понад 50км/годину 2%  2%  [ 1 ]
До 50 км 9%  9%  [ 5 ]
До 100 км 15%  15%  [ 8 ]
Понад 100км 0%  0%  [ 0 ]
До 500Вт/годин 4%  4%  [ 2 ]
До 1500Вт/годин 17%  17%  [ 9 ]
Понад 1500Вт/годин 4%  4%  [ 2 ]
Всього голосів : 54
Автор Повідомлення
#134326Повідомлення 20 вер 2023, 11:29 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
-=TRO=- писав(ла):
lu4 писав(ла):
Алюстар дуже міцні рами - правда вилки там зазвичай не дуже.
Подивився я на ті алюстари, пригадав шо воно таке.... Не побачив жодної рами яка б виглядала міцною (половина взагалі без трикутника), і жодної де був би хід підвіскі більш ніж на три пальці (суб'єктивно пофото). Може покажете конкретну раму яка вам впала до вподоби...

Як би я збирав такий всюдихід з трьома приводами, то брав би малу фрірайдову раму на 24" колесах (великої ростовки), бо малий діаметр обода тримає більші навантаження і дає більшу тягу при тому самому крутному моменті.... але вперед би поставив вилку і колесо 26", це суттєво піднімає зазор між педалями та грунтом, знімає навантаження з рук при довгій їзді . З мінусів трохи більше треба притискатися до руля при заїздах у гору. Я робив подібне за рамою 26" ставивши на перед 29 колесо з 29 вилкою. Не треба думати що я збочинець, велобайки з подібними різними розмірами колес є в лінійках брендів. Те що ззаду меньше колесо компенсується двійним трійним приводом на ньому (як що врахувати педалі).
Додаткові файли:
Додатковий файл 69er.JPG більше недоступно
Додаткові файли:
Додатковий файл 69er.JPG більше недоступно

Як і казав раніше:
- Алюстар з чоловічою рамою (повноцінним трикутником) це дорожній велосипед і хода підвісок там малі і недостатні для грунту.
- Як кроскантрійник (легке бездоріжжя -
рівні грунтові доріжки і стежки) з великим і ВІЛЬНИМ трикутником є моделі Centurion з LRS багатоважильною підвіскою (з мінусів вимогливі до аморта і вартість нового може бути більше ніж 1000$)
Додаткові файли:
IMG-db2f381c7a0ef8a0b546d7eeebb8ae82-V.jpg
IMG-db2f381c7a0ef8a0b546d7eeebb8ae82-V.jpg [ 593.51 КБ | Переглядів: 986 ]

Ну на крайній випадок використати щось подібне до такого
Додаткові файли:
IMG-66a752c7b5669dc38f497d7c94894066-V.jpg
IMG-66a752c7b5669dc38f497d7c94894066-V.jpg [ 229.31 КБ | Переглядів: 986 ]

Тут і трохи більше місця і АКБ нижче.
Використання малих моторів інрайнерів QQ 100, аутрайнерів 120-130 не бажане для велосипедистів для бездоріжжя бо при активному використанні навіть у якості другого мотора пошкодження редуктора відбуваєть у більшості випадків на діаметрах 26"і більше до 1000 км пробігу ( на Фетах і особливо на 20" Фетах і звичайних вони живуть зазвичай довше).
Відносно довго на бездорі живуть аутрайнери 145 (не завжди)-180 мм ( 450-750Вт + Фет мотори 145мм), але сумарна потужність 900-1500 Вт двох таких вже не обов'язково потребує міда для бездору.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134327Повідомлення 20 вер 2023, 13:31 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Прикріпив голосування по ТХ народного міду-електровелосипеду.
Є чотири групи по три значення: потужність, швидкість, дальність і емність акумулятора в Вт/годинах (це вольти помножені на ампергодини (наприклад 36В 15Аг це 36*15= 540 Вт/годин)) це для тих хто новий у цьому.


Востаннє редагувалось lu4 20 вер 2023, 13:36, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134328Повідомлення 20 вер 2023, 13:34 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
Вітаю панове!, я тут новенький)
Поясніть будь ласка чому ця тема про "народний міддрайв" зветься, а не інакше? Бо якось зразу всі пропозиції такого велосипеда пішли по сценарію - "зробити з Таврії Майбах"..
І чомусь всі забувають різницю між електровелосипедом та електромопедом чі легким мотоциклом. Може народ то всі як один є спортсмени екстремали?
Бо якось виходить що недорогий вєлік, народний, для зїздить за пивом чі на базар наприклад, "ашан" так званий, з мідмотором з ОЛХ тут якось і невдобно
показувать))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134329Повідомлення 20 вер 2023, 13:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Пенсіонер писав(ла):
Вітаю панове!, я тут новенький)
Поясніть будь ласка чому ця тема про "народний міддрайв" зветься, а не інакше? Бо якось зразу всі пропозиції такого велосипеда пішли по сценарію - "зробити з Таврії Майбах"..
І чомусь всі забувають різницю між електровелосипедом та електромопедом чі легким мотоциклом. Може народ то всі як один є спортсмени екстремали?
Бо якось виходить що недорогий вєлік, народний, для зїздить за пивом чі на базар наприклад, "ашан" так званий, з мідмотором з ОЛХ тут якось і невдобно
показувать))

Бо у більшості надпростих випадках є варіанти на ринку і у більшості такого міди не дуже потрібні достатньо 250-350Вт редукторних моторколіс.
Для того щоб дуже "прошарених"(у тому числі і себе) можливо опустити " на землю " прикріпив голосування по технічним характеристикам.


Востаннє редагувалось lu4 20 вер 2023, 13:51, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134330Повідомлення 20 вер 2023, 13:42 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Коли робив батарею з банок хотів для збільшення пробігу ставити їх в 2 ряди, і навіть знаходив каретки з широкими шатунами що між ними повинно було влізти, не знаю як там ті розміри з кареткою мід мотора, можна в тому місті і один ряд банок залишити. Спеціально засовував в раму коробку 15см завширшки, спробувати чи не заважатиме колінам, спершу трохи незручно, але з часом звикаєш. Не зробив подвійну бо на той час банок було тільки на однорядну, і трикутник був великий. Так шо при бажанні можна і в невеликий трикутник впихнути достатньо банок.

Що до поста вище цього, то згоден що міддрайв за пивом не потрібен, бо мід за пивом то фрікціон з моторколеса гіроборду( або для зовсім маргиналів з колекторного моточика вентилятора автівки, я таке робив). Мід за пивом взагалі робити не треба, їх цілими на ходу на вторинному ринку повно з європи (бабушковози), збирати такий з звичаного ровера буде дорожче. А от потужний мід треба для тих кому по бездоріжжю ганяти і щоб спиці кожен день не вилітали від масси в колесах, і їх в готовому вигляді не так багато, і готові коштують як літак, ... то народний (в рази дешевший) треба тільки самотужки збирати, без варіантів.

Що до голосування, мені на двох редукторних МК при вдуванні в них 1400Вт трохи малувато тяги в гору навіть з допомогою педалями, хочеться трохи веселіше в гору влітати. Припускаю що мід з передачами витягне спритніше і на 1кВт, а меньше то вже не для великих хлопчиків (або для лосей що люблять впедалювати разом з двигуном, двигун таким взагалі зайва штука). Тому хотів спершу проголосувати за 1000Вт +, але рзумію що нема звичайної велотрансміссії (цепка зірки)яка після 1000Вт не стала б швидкозмінним росхідником, тому голосую за до 1000Вт.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134331Повідомлення 20 вер 2023, 14:08 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Коли проектував байк (один з попередніх) спеціально кріпив різні за шириною коробки- моделі - то до 110-120 мм не заважає педалювання (ногам) до 150-180 мм педалювання можливе але приходиться трохи розводити коліна. Тому вважаю що для повноцінного педалювання потрібно мати товщину боксу до 120 мм тобто один ряд.
ПС запрошую усіх до опросу по ТХ.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134335Повідомлення 20 вер 2023, 15:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
-=TRO=- писав(ла):

Що до поста вище цього, то згоден що міддрайв за пивом не потрібен, бо мід за пивом то фрікціон з моторколеса гіроборду( або для зовсім маргиналів з колекторного моточика вентилятора автівки, я таке робив). Мід за пивом взагалі робити не треба, їх цілими на ходу на вторинному ринку повно з європи (бабушковози), збирати такий з звичаного ровера буде дорожче. А от потужний мід треба для тих кому по бездоріжжю ганяти і щоб спиці кожен день не вилітали від масси в колесах, і їх в готовому вигляді не так багато, і готові коштують як літак, ... то народний (в рази дешевший) треба тільки самотужки збирати, без варіантів.

Що до голосування, мені на двох редукторних МК при вдуванні в них 1400Вт трохи малувато тяги в гору навіть з допомогою педалями, хочеться трохи веселіше в гору влітати. Припускаю що мід з передачами витягне спритніше і на 1кВт, а меньше то вже не для великих хлопчиків (або для лосей що люблять впедалювати разом з двигуном, двигун таким взагалі зайва штука). Тому хотів спершу проголосувати за 1000Вт +, але рзумію що нема звичайної велотрансміссії (цепка зірки)яка після 1000Вт не стала б швидкозмінним росхідником, тому голосую за до 1000Вт.

1. Підтримую стосовно максимально спрощеного конфіга для максимально утілітарних і простих дій.
2. Стосовно потужності у голосуванні поправив на "номінальна потужність",
- влізло, бо це документована потужність електродвигуна транспортного засобу і вона становить зазвичай 40-45 % від піку споживання двигуна, тобто до 1000Вт це у піку може бути до 2500 Вт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134342Повідомлення 20 вер 2023, 23:19 
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: qs205 мид
Похоже тема плавно переходит в - "где найти новый мид драйв мотор на 1 кВт за 300$ для стандартной рамы".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134351Повідомлення 21 вер 2023, 12:43 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Виталик писав(ла):
Похоже тема плавно переходит в - "где найти новый мид драйв мотор на 1 кВт за 300$ для стандартной рамы".

Ви пропонували доволі складні для виконання рами які самі по собі потребують гарного рівня інженерної пророблення і також високого рівня слюсарних навичок (зварювання) тобто можливо виконати при значній матеріальній базі, а більшість саморобників найчастіше використовують готові бази-рами та вузли з відносно невеликою підгонкою.
Ось тому приклав до теме голосування для оцінки того що потрібно людям - це перший крок у подальшому будуть ще голосування для розуміння концепції проекту.
Тому прохання голосувати якщо вас цікавить це.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134354Повідомлення 21 вер 2023, 18:20 
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: qs205 мид
Прошу прощения, почему-то подумал что речь идет об изготовлении концепта для штучного или мелкосерийного производства. 
(что как по мне предполагает наличие возможности сварки, и.т.д.)
Если речь идет об самостоятельном изготовлении среднестатистическим человеком у которого из инструмента дрель, ручная пилка, паяльник и как правило кривые руки (сужу по себе и по тому что вижу на ютубе при запросе "самодельный мид драйв"), то выходят такие франкенштейны, что уж лучше поставить мотор колесо.
Нет, если это исключительный случай человека с прямыми рука, то конечно все будет хорошо, но таких меньшинство.
Из того что видел на ютубе это рама от обычного велосипеда и как правильно мотор колесо от гироскутера или 500-1000 Вт мотор колесо в центре рамы. 
Соответственно нет места под аккумулятор. Дальше это коробка сверху или на багажнике и вид как по мне - франкенштейн. 

С другой стороны, в рамках озвученного бюджета можно купить уже б\у велосипед с тем же мидом от бафанг 750 Вт или что-то подобное. (циклоны редкость у нас)
Или возвращаясь к тем же мотор колесам в рамках бюджета например с олх eleek atom c 1500 Вт (если не штурмовать вертикальные подъемы в лесу, а лесные тропки - должно быть достаточно или тот же мид от бафанг 750 Вт б\у )

Может я конечно ошибаюсь и где-то есть легко изготавливаемые миды который может сделать любой человек с дрелью в бюджете до 1200-1500$, но я такого не видел.
Как итог для меня это выглядит как франкенштейн за 1200 (а дешевле сильно не сделаешь) либо готовое мотор колесо на раме как на фото или подобное или б\у мид с рамой.
Другое дело если речь идет о возможности сварки, гибки труб, и.т.д.

Еще как по мне интересный и максимально дешевый вариант это мотор колесо 1000-1500 Вт в маятнике. (фото в приложении) Мото цепь на колесо (хотя может и ошибся и там вело цепь). Вело цепь от педалей на мотор колесо через фривил. Но, тут нужна сварка, гибка маятника и креплений мотора. По идеи у среднестатистического человека нет сварки и варить он не умеет. Вроде как тоже отпадает.. Но, как это сделать еще дешевле и еще проще я не знаю.


Додаткові файли:
1500Вт eleek lite.jpg
1500Вт eleek lite.jpg [ 213.34 КБ | Переглядів: 905 ]
Рама от Сергея.jpg
Рама от Сергея.jpg [ 191.26 КБ | Переглядів: 905 ]
Мид в маятнике.jpg
Мид в маятнике.jpg [ 355.04 КБ | Переглядів: 905 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134391Повідомлення 23 вер 2023, 14:10 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Виталик писав(ла):
Прошу прощения, почему-то подумал что речь идет об изготовлении концепта для штучного или мелкосерийного производства. 
(что как по мне предполагает наличие возможности сварки, и.т.д.)
Если речь идет об самостоятельном изготовлении среднестатистическим человеком у которого из инструмента дрель, ручная пилка, паяльник и как правило кривые руки (сужу по себе и по тому что вижу на ютубе при запросе "самодельный мид драйв"), то выходят такие франкенштейны, что уж лучше поставить мотор колесо.
Нет, если это исключительный случай человека с прямыми рука, то конечно все будет хорошо, но таких меньшинство.
Из того что видел на ютубе это рама от обычного велосипеда и как правильно мотор колесо от гироскутера или 500-1000 Вт мотор колесо в центре рамы. 
Соответственно нет места под аккумулятор. Дальше это коробка сверху или на багажнике и вид как по мне - франкенштейн. 

С другой стороны, в рамках озвученного бюджета можно купить уже б\у велосипед с тем же мидом от бафанг 750 Вт или что-то подобное. (циклоны редкость у нас)
Или возвращаясь к тем же мотор колесам в рамках бюджета например с олх eleek atom c 1500 Вт (если не штурмовать вертикальные подъемы в лесу, а лесные тропки - должно быть достаточно или тот же мид от бафанг 750 Вт б\у )

Может я конечно ошибаюсь и где-то есть легко изготавливаемые миды который может сделать любой человек с дрелью в бюджете до 1200-1500$, но я такого не видел.
Как итог для меня это выглядит как франкенштейн за 1200 (а дешевле сильно не сделаешь) либо готовое мотор колесо на раме как на фото или подобное или б\у мид с рамой.
Другое дело если речь идет о возможности сварки, гибки труб, и.т.д.

Еще как по мне интересный и максимально дешевый вариант это мотор колесо 1000-1500 Вт в маятнике. (фото в приложении) Мото цепь на колесо (хотя может и ошибся и там вело цепь). Вело цепь от педалей на мотор колесо через фривил. Но, тут нужна сварка, гибка маятника и креплений мотора. По идеи у среднестатистического человека нет сварки и варить он не умеет. Вроде как тоже отпадает.. Но, как это сделать еще дешевле и еще проще я не знаю.

Так в мене є власний проект максимально простого і доступного міда, але у відповіді viewtopic.php?p=134275#p134275 ви пропонували інші варіанти реалізації а також люди задавали питання що до виготовлення міду з звичайного байку тому й прикрутив голосування для визначення напрямів розвитку теми а також дав людям пояснення стосовно оптимальноспрощеної конституції міду.
Стосовно мого проекту то він на стадії завершення проектування і початку реалізації в реальному прототипі.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134392Повідомлення 23 вер 2023, 16:38 
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 1 Подякували 6
Мій електротранспорт: електровелосипед
Я оце подумав що непогано було б ввести в опитування питання про те які цілі хоче досягти драйвер міддрайва, ну продукувати адреналін від драйву чі просто їздить. Бо міддрайв то лише місце розташування мотора.
Ну як би пункт в опитуванні - "їзда проста чі креативна"


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134396Повідомлення 23 вер 2023, 20:01 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 383
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Пенсіонер писав(ла):
Я оце подумав що непогано було б ввести в опитування питання про те які цілі хоче досягти драйвер міддрайва, ну продукувати адреналін від драйву чі просто їздить. Бо міддрайв то лише місце розташування мотора.
Ну як би пункт в опитуванні - "їзда проста чі креативна"

Якщо проста обирайте: до 300Вт, до 25км/год, до 50км та до 500Втгодин.
Тобто по рівному, потроху, не далеко і за недорого.
Хоча, як на мій погляд мід загалом більш складний у виготовлені та експлуатації, ніж моторколеса, тому мета його використання повинена бути у кращих їздових якостях та меншій вазі, а це не є безкоштовним, вартість міду також більше - тому розглядати його, як найдешевий варіант навряд чи доцільно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134398Повідомлення 24 вер 2023, 13:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Давайте тоді розберем переваги, бо голосування то голосування, але здоровий глузд(обговорення) повинне бути до того.

Цілком згоден, що дорощщий за МК міддрайв має сенс лише коли в користувача є потреба використовувати переваги міда.

Я бачу 2 переваги міду.
1. Це не збільшувати непідрессорену массу . То більше критично для повнопідвісних конфігурацій.

2. Використовування трансміссії (наприклад в разі кареткового міду) щоб малою потужністью та малою додатковою массою мати велику тягу в гору яка не може бути забезпечена легкими МК (навіть в парі). Це дає сенс ставити мід навіть зовсім малопотужний і навіть в безпідвіс. (як я вже писав, робити таке самотужки треба лише як що дуже свербить те робити руками, бо ніша перекрита євроімпортом бувших в використанні електровелів з європи)

Крім цих двох, білше суттевих переваг я не бачу.
______________
Тепер по конструктиву, які бувають міди.

Є ще дешеві колекторні редукторні міди які через додаткову цепку цепляются до колеса. Перевага таких може бути лише в ціні, віщеозначених основних двох переваг вони не мають. Але це вже не народний мід, а дешманьский (в кого з грошима взагалі погано), бо дешевше це тільки самому щось цепляти з десь надибаного колекторного мотрочику з якоїсь б.в. техніки (думаю то не для цієї теми, а для окремої). Ще є такі що вішаются до цепки під каретку, але їм треба щоб каретка була чи стала одношвидкісною.... і хоч задні швидкості все ще можна переммикати, все одно таке собі задоволення (дитяче-пенсіонне).

Другий варіант це кареточна классіка типу бафанга. В разі малої та середньої потужності майже не має суттевих недоліків. А в разі потужньої версії різко робить цепки та зірки росходними елементами переворюючи конфіг в дорогу в експлуатації річ.

Так от, в разі потужного конфігу, коли багатошвидкістна трансміссія навантаження не тягне, настає сенс знову її позбутися (як в дешманському варіанті). Бо як я казв вже раніше, той крутний момент (тяга) який треба для їзди на максимальній швидкості (це починаючи з 50-60км/г) вже стає достатнім для того щоб вільно дертися в більшісь підїємів. Ця потужність відмови від КПП трохи коливається від типу місцевості і можливостей пілота допомагати педалями, і на мій погляд починається від 1500Вт (пікових). Вважаю що від 2 кВт (пік) вже точно треба відмовлятится від використання велосипедної багатошвидкістної трансміссії в приводі. Треба робити паралельно другу односкоростну.
Ця тема (про варіанти потужного міда та варіанти позбутися їх недоліків) давно (ще до війни) дуже ретельно обговорювалася на російському форумі фанатами справи, як результат були висновки про те що я написав абзацем вище.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134399Повідомлення 24 вер 2023, 13:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
Ще згадав про двохшвідкістні МК, в яких швидкість перемикається змінюючи напрямок обертання двигуна. Там просто одна ступінь редукції обходиться коли міняється напрямок обертання двигуна. Було б цікаво застосувати таке МК в якості центрального мотору з одношвидкістною цепкою.

Ще можна розглянути подібний забутий варіант перемикання швидкості зміною напрямку обертання швидкості за допомогою двох фривілів та двох зірок з різною кількістью зубів (як знайду фото то вставлю)
Додаткові файли:
reverspedal.jpg
reverspedal.jpg [ 369.79 КБ | Переглядів: 810 ]

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 47 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 85


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group