-=TRO=- писав(ла):
lu4 писав(ла):
Алюстар дуже міцні рами - правда вилки там зазвичай не дуже.
Подивився я на ті алюстари, пригадав шо воно таке.... Не побачив жодної рами яка б виглядала міцною (половина взагалі без трикутника), і жодної де був би хід підвіскі більш ніж на три пальці (суб'єктивно пофото). Може покажете конкретну раму яка вам впала до вподоби...
Як би я збирав такий всюдихід з трьома приводами, то брав би малу фрірайдову раму на 24" колесах (великої ростовки), бо малий діаметр обода тримає більші навантаження і дає більшу тягу при тому самому крутному моменті.... але вперед би поставив вилку і колесо 26", це суттєво піднімає зазор між педалями та грунтом, знімає навантаження з рук при довгій їзді . З мінусів трохи більше треба притискатися до руля при заїздах у гору. Я робив подібне за рамою 26" ставивши на перед 29 колесо з 29 вилкою. Не треба думати що я збочинець, велобайки з подібними різними розмірами колес є в лінійках брендів. Те що ззаду меньше колесо компенсується
двійним трійним приводом на ньому (як що врахувати педалі).
Додаткові файли:
Додатковий файл 69er.JPG більше недоступно
Додаткові файли:
Додатковий файл 69er.JPG більше недоступно
Як і казав раніше:
- Алюстар з чоловічою рамою (повноцінним трикутником) це дорожній велосипед і хода підвісок там малі і недостатні для грунту.
- Як кроскантрійник (легке бездоріжжя -
рівні грунтові доріжки і стежки) з великим і ВІЛЬНИМ трикутником є моделі Centurion з LRS багатоважильною підвіскою (з мінусів вимогливі до аморта і вартість нового може бути більше ніж 1000$)
Додаткові файли:
IMG-db2f381c7a0ef8a0b546d7eeebb8ae82-V.jpg [ 593.51 КБ | Переглядів: 1072 ]
Ну на крайній випадок використати щось подібне до такого
Додаткові файли:
IMG-66a752c7b5669dc38f497d7c94894066-V.jpg [ 229.31 КБ | Переглядів: 1072 ]
Тут і трохи більше місця і АКБ нижче.
Використання малих моторів інрайнерів QQ 100, аутрайнерів 120-130 не бажане для велосипедистів для бездоріжжя бо при активному використанні навіть у якості другого мотора пошкодження редуктора відбуваєть у більшості випадків на діаметрах 26"і більше до 1000 км пробігу ( на Фетах і особливо на 20" Фетах і звичайних вони живуть зазвичай довше).
Відносно довго на бездорі живуть аутрайнери 145 (не завжди)-180 мм ( 450-750Вт + Фет мотори 145мм), але сумарна потужність 900-1500 Вт двох таких вже не обов'язково потребує міда для бездору.