Звідки: Київ 3463 Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
Велодрон "від кумів": волонтери створили наземний дрон для перевезення вантажів Велодрон "від кумів". Так назвали свій винахід двоє волонтерів із селища Брошнів-Осада на Прикарпатті. Прилад керується дистанційно, оснащений відеокамерою. Фронтовим бездоріжжям може рухатися зі швидкістю до 20 кілометрів за годину та перевозити до 200 кілограмів вантажу. Ідея приладу виникла у військових, щоби менше тягати на собі вантажі.
_________________ Хочеш змінити Світ - почни з себе.
Звідки: Kyiv, Ukraine 127384 Мій електротранспорт: Восемь электробайков Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Mir-on писав(ла):
Велодрон "від кумів": волонтери створили наземний дрон для перевезення вантажів Велодрон "від кумів". Так назвали свій винахід двоє волонтерів із селища Брошнів-Осада на Прикарпатті. Прилад керується дистанційно, оснащений відеокамерою. Фронтовим бездоріжжям може рухатися зі швидкістю до 20 кілометрів за годину та перевозити до 200 кілограмів вантажу. Ідея приладу виникла у військових, щоби менше тягати на собі вантажі.
Дуже класно але можна краще: Моторезина. Прямопривідні мотори. Регульована підвіска (або тиском у амортизаторах або зміною ричажності)
Звідки: Kyiv, Ukraine 127384 Мій електротранспорт: Восемь электробайков Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Mir-on писав(ла):
Велодрон "від кумів": волонтери створили наземний дрон для перевезення вантажів Велодрон "від кумів". Так назвали свій винахід двоє волонтерів із селища Брошнів-Осада на Прикарпатті. Прилад керується дистанційно, оснащений відеокамерою. Фронтовим бездоріжжям може рухатися зі швидкістю до 20 кілометрів за годину та перевозити до 200 кілограмів вантажу. Ідея приладу виникла у військових, щоби менше тягати на собі вантажі.
Дуже класно але можна краще: Моторезина. Прямопривідні мотори. Регульована підвіска (або тиском у амортизаторах або зміною ричажності)
Якщо вже два мотори і контролери, то поставили б тягові колеса з протилежної сторони і повертали зміною пропорції тяги. Можна і 3 колеса.
lu4 писав(ла):
Прямопривідні мотори
Це мабуть для окремої теми, але на моє розуміння для досягнення того ж моменту сили на тій самій швидкості треба більше сталі перемагнічувати -> нижчий ККД. Частота така ж може бути, у прямопривідних моторів полюсів більше.
Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5
Ви не можете створювати нові теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете видаляти свої повідомлення Ви не можете додавати додаткові файли