Під час 2 016 АСКО має три електричних транспортних засобів на дорогах в Осло, Бергені і Крістіансанд.
Перший чекає дорозі вже в березні. Це було АСКО-голова Торбйорн Йоханссон, який повідомив про пружний вибори продуктовий оптовий взяла - при нульовій конференції минулого тижня.
Це вже ясно, що електричні вантажівки, які будуть використовуватися в Осло, Бергені і Крістіансанд. Столиця отримає перший з них.
Коли АСКО стає першою компанією в Норвегії, який інвестує у вантажівках з нульовим викидом, отримані від голландського Emoss - який перетворює звичайні вантажівки електроприводу. ASKO вантажівки на замовлення займає 18 піддони та корисне навантаження восьми тонн. Діапазон доступно близько 20 міл, який відповідає добре nærdistribusjon.
Концепція довела: Вже два роки тому прокату першого ellastebilene на місії пивоварні Heineken (на фото).
Також хотілося б операцію водню
АСКО був одним з перших гравців, які підписали нулів важкий транспортний декларацію. Мета АСКО є поступово викопного палива якнайшвидше. До 2020 року компанія використовуватиме 100-відсотковий поновлюваних джерел енергії (в цілому) і 100 відсотків поновлюваних джерел палива (транспорт, у тому числі біодизеля).
Під нуль конференції подяки Йоханссон Enova для підтримки ellastebilene в той час як він почав подальші плани флоту компанії важких автомобілів.
- Коли ми побачили хочете підтримку першого водневих вантажівки країни, ми сподіваємося, в рівній мірі позитивну підтримку, сказав Йоханссон.
PS. Так само, як "електричний автомобіль" давно замінена "EV" та електричної фургон став "elvarebil" природно називати важких транспортних засобів "ellastebil" і "електричні автобуси".