Поточний час: 29 лип 2025, 19:52

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 3 ] 
Автор Повідомлення
#139811Повідомлення 24 лип 2025, 20:21 
Член клубу
Не в мережі

Звідки: Львів region
Дякував (ла) 124 Подякували 17
Вітаю. Власне проблема в недостатньому запасі потужності генератора (2.8кВт), як результат -нестиковка під час підключення: станція поступово накидає потужність, ген накидає обертів, як наслідок росте частота і екофлоу йде у відказ. Екофлоу навряд чи вдасться обдурити, єдине - задушити оберти двигуна, але потім частота просяде...Варіант1 серверний бж+інвертор, недешево і ккд... .Варіант2 одразу з 220 робити 400в постійною напруги із них нарізати синус 220, тобто взяти частину з PFC від потужного блоку живлення і напругу 400 vdc подавати на інвертор чистого синусу. Варіант3 зарядки через сонячний порт- малопотужно. Варіант4 замінити 8 генераторів на інверторні -нереально. Зараз пробують підгружати 500-800ватами активного навантаження на ген, щоб AVR не розганяла частоту... Є ідеї?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139812Повідомлення 24 лип 2025, 21:30 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 645 Подякували 292
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
REM писав(ла):
Вітаю. Власне проблема в недостатньому запасі потужності генератора (2.8кВт), як результат -нестиковка під час підключення: станція поступово накидає потужність, ген накидає обертів, як наслідок росте частота і екофлоу йде у відказ. Екофлоу навряд чи вдасться обдурити, єдине - задушити оберти двигуна, але потім частота просяде...Варіант1 серверний бж+інвертор, недешево і ккд... .Варіант2 одразу з 220 робити 400в постійною напруги із них нарізати синус 220, тобто взяти частину з PFC від потужного блоку живлення і напругу 400 vdc подавати на інвертор чистого синусу. Варіант3 зарядки через сонячний порт- малопотужно. Варіант4 замінити 8 генераторів на інверторні -нереально. Зараз пробують підгружати 500-800ватами активного навантаження на ген, щоб AVR не розганяла частоту... Є ідеї?

24в телеком блок, від нього заряджати або через сонячний вхід або через вход доп батареї :ja:

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139813Повідомлення 25 лип 2025, 06:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1087
Мій електротранспорт: >
REM писав(ла):
Екофлоу навряд чи вдасться обдурити, єдине - задушити оберти двигуна, але потім частота просяде...
Ну як що в вас є хтось хто с електронікою дружить, то повинно бути не важко допрацювати генератори щоб по зворотньому зв'язку не перевищували критичну чаастоту . Робимо частотомір на мікроконтроллері і при перевищенні пригальмовуєм дросельну заслонку (газ), для фенщуя докинуть в прошивку ПІД регулятор, щоб не смикало. Я надіюся екофлоу до зменьшення напруги трохи толерантніші ніж до перевищення частоти.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 3 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 7


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group