ДядяВася писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Stalker_W писав(ла):
Візьме з того, що перестане віддавати за кордон валюту за бензин.
Від викладача ВУЗ ( хай технічного) я не очікував отримати таку примітивну економічну відповідь...
1 Держава за кордон 2 грн не платить
ЇЇ платите ВИ
2 Крім тих 2 грн які Ви заплатили за кордон за бензин , Держава з Вас отримує тут ще 2 грн у вигляді податків і ще 1 грн у вигляді оплати працівників бензоколонки.
3 Якщо Ви зекономите своїх 2 грн і не будете їх платити за кордон - бурні аплодисменти я тільки за
А куди віднести 2 грн збитків Держави?
Підняти навантаження на фонд оплати праці?
зменшити розмір пенсії?
чи забрати фінансування по держзамовленню на студентів?
Тому ще раз
Сказали -А
Повинні розуміти що буде й -Б
Бред.
Я якось щоб не виглядати дурнем серед розумних - користуюсь не емоційними виразами а чисельними значеннями
1 Ми імпортували в 2024 році 8 млн тонн палива( 6,6 соляра+1,4 бензини)
2 Вартість тонни палива становить приблизно 700 доларів/тонна
3 В 1 тонні бензину густиною в 0,74кг/літр - знаходиться 1320+ літрів
4 Ми продавали це паливо по ціні 55+грн/літр
Тепер економіка
Купили( витратили) 8 млн тонн*700 доларів тонна=5,6 млрд доларів
Продали 8 млн тонн/0,74 кг/літрі =10 560 000 літрів* 55 грн=580 млрд грн що є еквівалентом /41(округлено)=14,14 млрд доларів...
Тепер питання до економіста для якого ДОЛАР це все, а економіка ніщо
Ви особисто КУПИТЕ долар по 120 грн ? в той час коли баланс в Державі 41?
Висновок
Перш ніж фонтанувати емоціями - спробуйте перевірити - може Ви помиляєтесь?
ПС
Нагадаю
Ви вже раз тут вважали що 46800 -це зменшення ціни в 5 разів, а не зміна формфактору яка НЕ ПРИВЕДЕ до якихось суттєвих змін на ринку.