Текущее время: 14 авг 2022, 12:19

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 58 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Pozitive MD - потужний міддрайв в маси
#34472Сообщение 01 апр 2017, 17:19 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
команда E-KROSS рада анонсувати поважній публіці проект під потужний міддрайв, який найближчим часом надійде в продажу {O_0}

комерція буде у відповідному розділі, тут тільки технічні питання

будемо раді вислухати ваші побажання / зауваження

відмінні особливості:
- зовнішній відкритий скелет рами з круглих безшовних труб з герметичним коробом всередині, на відміну від листової рами це трохи ускладнює конструкцію і ускладнює процес зварювання та складання, але дає відмінну міцність і неперевершений зовнішній вигляд, в сумі з можливістю фарбування порошком практично в будь-який колір це дає відмінну візуальну насолоду, ну і в принципі "не як у всіх"
- привід колеса через ланцюгову передачу 428 мото ланцюгом, натяг ланцюга натяжителями на задньому колесі, відсутність натяжних роликів з можливістю повноцінної рекуперації
- можливість підібрати передавальне число під ваші потреби, з пріоритетом на тягу, швидкість або універсальний варіант (ми самі виготовляємо зірки зі спец стали з відповідною закалкою і шліфуванням)
- в якості двигуна звичні всім МК, а значить практично повна герметичність двигуна, хороший запас по форсажу (в т.ч. за рахунок підвищеної напруги з наступною редукцією), немає сенсу в складних і дорогих контролерах
- відсутність робочих педалей, педалі все таки будуть, але в якості підніжок на складному кронштейні (для зручності в тісних просторах, і щоб не зламати при падінні)
- можливість установки вело і мото амортизаторів від 190 до 300мм
- для різання круглих труб використовується досить прогресивна і дорога технологія лазерного різання труб, але такий спосіб забезпечує ідеальне витримування розмірів і стикування всіх труб без зайвих зазорів
- заднє мото колесо під вісь 15мм (Пітбайк маточина)
- все що забув допишу :-)

основні параметри рами
1. рульовий стакан 1.5' вело неінтегрований (з посадкою 49.6мм), довжина 140мм, з можливістю встановити велосипедну вилку з штоком 1.1./8' або чашку для мото вилки
2. ширина рами 18см, отвір під акб 43х24см, корисна ширина акумуляторного відсіку 16см
3. ширина посадкового місця під мотор 190мм, з можливістю встановити більш вузькі МК
4. заднє колесо до R18 з шириною покришки до 100мм
5. база 1300мм, розрахункова вага 15кг

в основному ця рама розрахована на МК мото кваншунь з шириною осі 190мм, тому що в такому моторі є потужний приплив під 3 болта М8 для дискового гальма, здатний забезпечити передачу великого моменту на ведучу зірку і даний двигун має відмінні показники питомої потужності, досить поширений, а дуже часто і дешевше своїх велоаналогів
але варіанти інших моторів так само опрацьовуються

рама буде пропонується або окремо, або з комплектом зірок під ваш мотор і колесо, буде також доступний варіант з мотором, заднім колесом і трансмісією

велика кількість деталей вже в наявності, зараз на етапі виготовлення стапеля для зварювання, так що готовий результат вже близько

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Последний раз редактировалось Pozitiff 12 апр 2017, 10:38, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34477Сообщение 01 апр 2017, 21:57 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Хмельницкий
Благодарил (а) 20 Поблагодарили 22
Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34478Сообщение 01 апр 2017, 22:03 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
AdeptusOne писал(а):
Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти?


я думаю в нього були проблеми з перетягнутим ланцюгом, я на свому №5 проїздив тисяч 5, і зараз новий власник без проблем їздить


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34480Сообщение 02 апр 2017, 00:49 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Kyiv, Ukraine
Благодарил (а) 112 Поблагодарили 348
Мой электротранспорт: Восемь электробайков
Хочу электротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Pozitiff писал(а):
AdeptusOne писал(а):
Читав на форумі електротранспорту, в темі чувака з крошкою в якості мід-драйва, так в нього підшипники в моторі швидко вийшли з ладу, за 1000 кілометрів. Можна якось цьому протидіяти?


я думаю в нього були проблеми з перетягнутим ланцюгом, я на свому №5 проїздив тисяч 5, і зараз новий власник без проблем їздить

Это тот рыжий что сейчас у Феникса? (у него есть тема на рос. электротранспорте http://electrotransport.ru/ussr/index.p ... .72#topmsg)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34481Сообщение 02 апр 2017, 07:27 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
lu4 писал(а):
Pozitiff писал(а):
Это тот рыжий что сейчас у Феникса?


ні, в нього проблем з підшипниками в моторі не було


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34482Сообщение 02 апр 2017, 08:04 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Не в сети

Откуда: Киевская обл. г.Ирпень
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 78
Мой электротранспорт: Воплощаю
Хочу электротранспорт: с вечным и очень мощным движко
С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества.
А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК?

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34483Сообщение 02 апр 2017, 08:12 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
Буш писал(а):
С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества.
А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК?


1. якшо мова про акумуляторний відсік це вимушена міра для бокової загрузки великого акб. надлишки де?
2. в мк дуже багато переваг: простота і надійність, запас по форсажу, привичні і дешеві контроллери, відносна стандартизація посадочних місць (можна встановити інший двигун, що з іншим типо мотора не пройде), ціна.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34490Сообщение 02 апр 2017, 13:56 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
Високообертовий мотор підійшов би для легкої рами, а для цієї мабуть в ньому немає сенсу. Не планується легка мід-драйв рама?

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34491Сообщение 02 апр 2017, 14:08 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Ternopil
Благодарил (а) 82 Поблагодарили 584
З високообертовим мотором є свої технічні труднощі. Як у мене, наприклад. Пришлось виготовляти ВЕЛИЧЕЗНУ задню зірку, на 85 зубів :D
Изображение
А на моторі стоїть на 13. Достатній шум на обертах. А МК можна без проблем форсанути на 200% по напрузі, зробивши редукцію 1:2 чи іншу потрібну. Момент на колесі виходить просто дурний! :) Крім того, МК можна крутити звичайними контролерами для BLDC, в той час як ефективні високообертові мотори в більшості хочуть синусного керування. З чим я власне і борюсь, бо дуже низька ефективність. Розхід 30+ Вт*год/км при середній 25-40 км/год.
Крім того, МК повно на кожному кроці, а вот центральних моторів вибір малий. І ще, під кожен мотор потрібно своє кріплення, в той час як мотор-колеса мають стандартну посадку, є лише пару варіантів осі і ширини дропаутів.

_________________
моя Smart BMS


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34494Сообщение 02 апр 2017, 17:29 
Владелец электромобиля
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Харьков
Благодарил (а) 200 Поблагодарили 181
Мой электротранспорт: XIOMA AIMA XM-U1S
Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы?

_________________
Реплика Morgan 3 Wheeler на электротяге.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34496Сообщение 02 апр 2017, 20:04 
Владелец электрояхты, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Запорожье
Благодарил (а) 462 Поблагодарили 363
Мой электротранспорт: электровелик )
Хочу электротранспорт: строю электрояхту
Wurger писал(а):
Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы?


Теж саме запитали на російському форумі ))

_________________
Блог о парусных путешествиях www.dnevki.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34497Сообщение 02 апр 2017, 20:22 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
Wurger писал(а):
Не думали бахнуть ременную передачу вместо цепи, чтобы убрать ее минусы?


повірте в цепі більше плюсів ніж мінусів


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34701Сообщение 09 апр 2017, 13:56 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Київ Україна
Благодарил (а) 31 Поблагодарили 27
Мой электротранспорт: Manowar 1.1
Pozitiff, Вибачай, що не відповів в своїй темі, щось довго не заходив )

я так зрозумів не перший проект, і є розуміння обсягу роботи, на власному досвіді вияснив, дійсно, коли просторова рама з круглих труб - візуально вона більш ефектно виглядає і радує погляд, та є ряд проблем в виробництві, що мене відлякують від роботи над такими проектами, чудово, що ти взявся за цю нішу! хай щастить!

_________________
https://furorbikes.jimdo.com/


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34919Сообщение 16 апр 2017, 08:59 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
перший маятник готовий :) . розміри не поплили, так що стапель і порядок зварки пройшли провірку

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#34947Сообщение 16 апр 2017, 20:42 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Не в сети

Откуда: Киевская обл. г.Ирпень
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 78
Мой электротранспорт: Воплощаю
Хочу электротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Pozitiff писал(а):
Буш писал(а):
С точки зрения жесткосного проектирования металоконструкций есть ошибки, и излишества.
А разве нет более подходящих двигателей для такой конструкции? почему именно МК?


1. якшо мова про акумуляторний відсік це вимушена міра для бокової загрузки великого акб. надлишки де?
2. в мк дуже багато переваг: простота і надійність, запас по форсажу, привичні і дешеві контроллери, відносна стандартизація посадочних місць (можна встановити інший двигун, що з іншим типо мотора не пройде), ціна.


Именно в маятнике и ошибка и излишества. хотя ИМХО.

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 58 ]              На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ