Текущее время: 14 авг 2022, 11:43

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 
Автор Сообщение
#48201Сообщение 18 дек 2017, 10:25 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
пропонуємо Вашій увазі першу доступну раму під потужний центральний мотор, тепер Вам не страшні перешкоди на шляху {O_0}
рама Pozitive MD - це ядерна суміш з відкритого трубного каркаса, величезного відсіку для акб, потужного мотора і мото трансмісії
мотор QS V3 вкупі з контролером на 300+А фазного це реальний генератор адреналіну, його тяга і розгін посоромлять багатьох на дорозі і за її межами
зовнішній мотор це не тільки відсутність гирі в задньому колесі, це перш за все можливість змінювати тягово/швидкісні характеристики під Ваші потреби





АКЦІЯ! до нового року -100$ від ціни рами
так само при покупці рами з мотором діє постійна знижка -50$

технічні особливості:
- зовнішній відкритий скелет рами з круглих безшовних труб з герметичним коробом всередині, на відміну від листової рами це трохи ускладнює конструкцію і ускладнює процес зварювання та складання, але дає відмінну міцність і неперевершений зовнішній вигляд, в сумі з можливістю фарбування порошком практично в будь-який колір це дає відмінну візуальну насолоду
- привід колеса через ланцюгову передачу 428 мото ланцюгом, натяг ланцюга натяжителями на задньому колесі, відсутність натяжних роликів з можливістю повноцінної рекуперації
- можливість підібрати передавальне число під ваші потреби, з пріоритетом на тягу, швидкість або універсальний варіант
- власне виготовлення зірок з спецсталі з відповідною проточкою, гартуванням і фарбуванням
- в якості двигуна звичні всім МК, а значить практично повна герметичність двигуна, хороший запас по форсажу (в т.ч. за рахунок підвищеної напруги з наступною редукцією), немає сенсу в складних і дорогих контролерах
- відсутність робочих педалей, педалі все таки будуть, але в якості підніжок на складному кронштейні (для зручності в тісних просторах, і щоб не зламати при падінні)
- для різання круглих труб використовується прогресивна технологія лазерного різання труб, такий спосіб забезпечує ідеальне витримування розмірів і стикування всіх труб без зайвих зазорів, все листові деталі ріжуться на лазері, гнуття проводиться на чпу згинальних верстатах, що гарантує практично ідеальне дотриманні розмірів і форм
- зварювання проводитися досвідченими майстрами на професійному обладнанні в спеціалізованому стапелі
- всі вироби перед фарбуванням проходять процес піскоструминної обробки, що гарантує гарну адгезію фарби до металу
- порошкове фарбування всіх деталей, можливість вибрати практично будь-який колір по каталогу RAL
- можливість встановити для контролера бокс під раму

тема з обговоренням продукту: http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=1779

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Основні характеристики:
вага "голої" рами (передній трикутник, маятник, короб акб) - 14.2кг
колісна база - 1360мм
ширина рами - 180мм, отвір під акб - 430х240мм
посадка мотора (мото кваншунь) - 190х12
посадка під заднє колесо (пітбайк маточина) - 186х15
заднє колесо розміром до 19 дюймів, шириною до - 110мм
задні амортизатори - 190..300мм, посадка амортизатора - 24мм
рульовий стакан - 1.5 'вело НЕінтегрована (посадка 49.6мм)
трансмісія - на 428 мото ланцюг (зірки на вибір)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

комплектація рами:
- рама з маятником, боксом під акб, бічними картами
- мото сидіння
- складаний кронштейн педалей-підніжок
- ключ запалювання (слаботочка)
- роз'єм зарядка з відповідною частиною
- герметична кришка автомата
- задня вісь 15мм з натяжителями
- болти кріплення амортизатора
- всі ковпачки, заглушки, гумки
- стяжні підсилювачі мотора
- металеві стрічки кріплення АКБ
- перехідник для вело ротора на пітбайк маточину

також з рамою доступні:
- мотор мото кваншунь V3, намотка 40х3, kV 16.3 (найбільше заповнення і мінімальний опір для 205 мотора)
- заднє 17 мото колесо на пітбайк маточині з віссю 15мм, алюмінієвий обід шириною 1.6 дюйма, спиці 3.2мм (фарбування обода в бажаний колір)
- комплект зірок (на моторі 27t, на колесі на вибір 41t, 50t або 60t) і ланцюг 428 мото
  (З заднім колесом 17х3.0, при напрузі LiPo 20S, швидкість на зірці 41t - 75кмгод, на зірці 50t - 62кмгод, на зірці 60t - 51кмгод)
- рульова колонка 1.1/8' на критих промислових підшипниках

ціни:
- рама в стандартній комплектації - 650$ (акція, до нового року ціна рами 550 $)
- мотор кваншунь V3 (40х3) - 500$
- заднє 17 мото колесо (без гуми) - 100$
- зірка на мотор (27t) - 13$
- зірки на заднє колесо:
   - 41t - 20$
   - 50t - 22$
   - 60t - 26$
- ланцюг мото 428 - 20$
- рульова колонка - 25$

Контакти:
- приватні повідомлення
- імейл - pozitiff888@gmail.com
- skype - pozitiff_888


Последний раз редактировалось Pozitiff 24 дек 2017, 12:45, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#48219Сообщение 18 дек 2017, 13:59 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Киев
Благодарил (а) 16 Поблагодарили 51
Мой электротранспорт: электротрайк и два электровела
Pozitiff писал(а):
- зірки на заднє колесо:
   - 41t - 20$
   - 50t - 22$
   - 50t - 26$ ??????????????????????????


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#48258Сообщение 19 дек 2017, 11:24 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
що саме вас цікавить?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#48263Сообщение 19 дек 2017, 12:05 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Киев
Благодарил (а) 16 Поблагодарили 51
Мой электротранспорт: электротрайк и два электровела
Pozitiff писал(а):
що саме вас цікавить?

У Вас за 22 у.е звезда на 50т и за 26 у.е. то же на 50т.
В чем разница между этими двумя звездами?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#48269Сообщение 19 дек 2017, 14:23 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
вже виправив. дякую :)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#69325Сообщение 11 ноя 2018, 08:02 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
підніму тему :bravo:
в зв'язку з закриттям сезону - знижка 100$ на раму та 150$ на комплект рама+мотор :hurra:


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#69361Сообщение 11 ноя 2018, 18:17 
Владелец электровелосипеда
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 8 Поблагодарили 3
Мой электротранспорт: электроскутер
а перья переверыш отдельно продаються ?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#69363Сообщение 11 ноя 2018, 18:28 
Создатель электромобиля, член клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Харьков
Благодарил (а) 140 Поблагодарили 132
Мой электротранспорт: Безлошадный
Хочу электротранспорт: Наш отечественный электромобиль!!!
Я уж подумал грешным делом что Акция, рама по 100$))).
Губу раскатил).

_________________
http://controllers.emkit.net


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#69374Сообщение 11 ноя 2018, 21:56 
Владелец электровелосипеда, член клуба
Не в сети

Откуда: Город-герой Киев
Благодарил (а) 2 Поблагодарили 69
Мой электротранспорт: Электровелосамопал
Тоже вспомнил акцию Чоботаря. А так - раме, как мне кажется, очень не хватает подножки. Я помню сколько я на свой текущий вел ее колхозил, и очень не хочется повторения.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#69410Сообщение 12 ноя 2018, 12:44 
Не в сети

Откуда: Kiev
Благодарил (а) 3 Поблагодарили 11
Мой электротранспорт: e-bike 500W(rear) li-ion 14s5p 1.35кВтЧ
Pozitiff

Перфорированную монтажную ленту для крепления аккумулятора какой толщины используете?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
#69458Сообщение 13 ноя 2018, 06:33 
Владелец электровелосипеда
Не в сети

Откуда: Тернопіль
Благодарил (а) 21 Поблагодарили 73
sidart писал(а):
а перья переверыш отдельно продаються ?

є таке, самі пера - 100$ пара

bsvi писал(а):
А так - раме, как мне кажется, очень не хватает подножки. Я помню сколько я на свой текущий вел ее колхозил, и очень не хочется повторения.

через 2 тижні зможемо запропонувати серійну модель підніжки для даної рами

a48lock писал(а):
Перфорированную монтажную ленту для крепления аккумулятора какой толщины используете?

0,75х17мм


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ]             

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ