Представляю вашій увазі мій новий проект. Це вже третя розробка, захотілось чогось нового.
№1 №2
Хотілось мати чоппер. Погугливши кілька тижнів зрозумів що все не те, було вирішено зробити свій, індивідуальний кастом, шоб так як нівкого. Тож закотивши рукава - сів за Компас. Майже основною умовою був низький центр ваги (нижче, або рівно осі) для легшого керування. Раму креслив відносно своїх габаритів, манери їзди, компонентів, стилю. Варив то всьо хлопака з Києва, який знається на своїй справі і мотоциклах. Але на рамі я не зупинився. І вирішив ше помізгувати, в результаті ми маєм: 1. Розборний обод. Відкрутивши 12 болтів можна просто витягнути резину, без спец.інструменту і шиномонтажу. 2. Сідло на ресорі. Пружини це банально. Доречі сідло теж кастом. 3. Складний руль. Загальна ширина 1,2м ,що трохи ускладнює заїзд в гараж, під"їзд і тд.
Ну і коротко по ТТХ: Мотор кваншунь 4кВт, 23*3, під вело Обод BBS R17 7J Резина Metzeler 190/60 R17 Вилка Marzocchi Monster T 2004 Контроллер Infineon 12fet 4110 Cellman BMS 20s 50-100A від Cherry Батарея з елементів LiFePO4 Headway 40152s 60v15Ah (20s) ,буде 48v45Ah (16s3p) Переднє колесо: Intense MAG30 26", DaBomb Headspin, Maxxis DTH 2.3" Ротор Hope Moto Ti 225mm Тормоз ВВ7 Бак К750, куди буде схована вся електроніка.
Откуда: Николаев 214970 Мой электротранспорт: Электрический трицикл 2.2 кВт 80 км/ч. Хочу электротранспорт: Полностью самодельный родстер в стиле 50-60х годов на МК.
Очень красивый байк, классическая сухая рама, соблюдены все пропорции. Какие характеристики, скорость, дальность, динамика?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения