Доброго всім дня.
Ось вирішив поділитися своїми експериментами з автомобілем. Не дивлячись на те що машина їздить кожен день 15+км. Все ж вирішив переробити на інший двигун.
В металоломі за безцінь знайшов майже цілий двигун 4.7квт 910обртіа. Віддав перемотати на 48в 6полюсів.
Додаткові файли:
IMG_20231116_232345.jpg [ 296.22 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20231116_232051.jpg [ 236.79 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20231116_232058.jpg [ 401.25 КБ | Переглядів: 788 ]
Купив нові підшибники, nsk по 860грн за штуку.
Давачі температури та положення знайшлися в моєму гаражі з часів автомайстерні. Давачі положення використав вазовскі від положення гри. Ну і відповідно туди ж пішов старий шків ГРМ від таврії на 40зубів.
Додаткові файли:
IMG_20240519_164520.jpg [ 263.06 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240519_164506.jpg [ 199.75 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240520_210735.jpg [ 304.83 КБ | Переглядів: 788 ]
Давачі положення. Змістив на половину зуба.
Ну а вал зі шліцами для кардану взав старий шруз вроді від якоїсь хонди, но не точно. Теж під токарним станком в металоломі лежав.
https://youtu.be/fnUz7Epapwo?si=XfQ7vAgSRlzIP1WhВідео першого пуску від контролера.
Доречі контролер взяв новий потужніший kelly 72в 500а. Хоча як показали перші тест-драйв на цьому двигуні контролер не розкриває свій потенціал.
Так от в результаті вийшло занадто багато крутного на низах а максимальна швидкість 34км.
Розчаруванню не було меж. Але тиждень покатався, тестував на різні навантаження і хочу сказати рідний бензомлтор на першій передачі не давав стільки крутного моменту. На сухому асвалті колеса з легкістю провертало навіть з місця. Одним словом хотів зробити машину швидше а в результаті вийшов трактор
Тому не довго думаючи зняв мотора і розібрав.
Додаткові файли:
IMG_20240718_210332.jpg [ 236.39 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240718_215009.jpg [ 269.79 КБ | Переглядів: 788 ]
І використовуючи той самий провод перемотав на 2полюсь. Про тому по розрахункам в цей мотор не можна нормально вкласти обмотки на два полюси. Перемотчики не схотіли займатись такою єрундою. А в мене якраз було тиждень відпустки.
Додаткові файли:
IMG_20240719_125343.jpg [ 278.26 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240719_173139.jpg [ 317.81 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240805_201544.jpg [ 294.4 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240805_201544.jpg [ 294.4 КБ | Переглядів: 788 ]
Зібрав, виїхав, повернувся і розібрав знову. Крутний момент суттєво знизився, хоча для комфортного старту під гору вистачало. Швидкість збільшилась, 65 розігнався, і вирубилось по перегріву в 170градусіа.
А тому що для такої обмотки потрібно було поперечний розріз провода в 4рази більшим.
Тому я знову розібрав мотора, докупив ще 3.5 кг провода і намотав на 4 полюсь.
Додаткові файли:
IMG_20240810_202712.jpg [ 313.67 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240810_174239.jpg [ 272.72 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240814_195802.jpg [ 383.54 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240815_183847.jpg [ 178.05 КБ | Переглядів: 788 ]
Додаткові файли:
IMG_20240815_203155.jpg [ 145.7 КБ | Переглядів: 788 ]
Разом з тим проводом що мені намотали перемотчики я в мотор вклав 7.8кг провода. Перемотчики на 48в намотали 38витків, я собі намотав 24, але переріз пполучилося збільшити в 4 рази від того яким мотали вони.
https://youtu.be/25DwaBneHv4?si=JTjP6pEmE5n1xOfGЗібрав поставив, їздить в такому варіанті по цей день. Але так як я
професіонал в перемотці електромоторів:) звучить жахливо.
https://youtu.be/HCDuRrPCwzo?si=0jNcLiuHbiNHTIA4