Текущее время: 29 май 2022, 07:33

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 8 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#108085Сообщение 16 июл 2020, 07:37 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Енергодар
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 7
Мой электротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу электротранспорт: tesla
Купив американку. Акум 8.8 kWh. Використовуються 6.5 kWh. Пробіг на електриці - 27-30 км. Будуть питання - задавайте.


Последний раз редактировалось sniperwdw 16 июл 2020, 08:56, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108087Сообщение 16 июл 2020, 08:01 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1296 Поблагодарили 262
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Вітаю з придбанням!

Які диски та параметри резини зараз встановлені?
Який діаметр передніх тормозних роторів?
Є VCDS/Вася?

:)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108088Сообщение 16 июл 2020, 08:23 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Енергодар
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 7
Мой электротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу электротранспорт: tesla
Машина прийшла з R18 225/40. Зараз стоїть R16 225/50.
Передні тормозні 290 мм.
Васі немає )). Не знаю зможе Вася взяти акуми на контроль?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108089Сообщение 16 июл 2020, 08:33 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1296 Поблагодарили 262
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
sniperwdw писал(а):
Передні тормозні 290 мм.

Це тобто 288 ? ) Якщо так, то стануть 15шки, з правильною резиною можуть додати суттєво пробігу.

Вася цікавий тим, дізнатися до якої напруги на комірку заряджається/розряджається батарейка при 100-0 на приборці.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108090Сообщение 16 июл 2020, 08:37 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Енергодар
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 7
Мой электротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу электротранспорт: tesla
Ні R15 не стануть - до супорта залишається десь 1-2 мм, а деякі 15 не налазять зовсім. Про Васю поміркую - може і куплю.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#108094Сообщение 16 июл 2020, 09:42 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1296 Поблагодарили 262
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
На одноплатформенний eGolf 24/36 з 288ми залізяччя і ковка (найрозповсюдженіша аудюшна, і не тільки) стають аж бігом, так, зазори міліметрові, але тим не менш.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#112507Сообщение 10 ноя 2020, 16:03 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1296 Поблагодарили 262
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
sniperwdw писал(а):
Будуть питання - задавайте.

Доброго дня!

Які склалися враження після більш тривалого користування авто?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#114404Сообщение 19 янв 2021, 10:55 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Енергодар
Благодарил (а) 1 Поблагодарили 7
Мой электротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу электротранспорт: tesla
Доброго. Беремо окремо АУДИ як просто авто - дуже гарне керування, підвіска - гарній компроміс між комфортом та керованістю, салон достатньо місця позаду (особливо після вольта). Місця для багажу мало, особливо якщо возити з собою запаску. Тепер подивимось як на гибрид - економний (місто 6-7, траса 5-6), потужний електродвигун + ДСГ дає файну динаміку. До 120 може їхати тільки на електриці. Офіційний сервіс без проблем бере на обслуговування - ще й підтягнув всю офіційну історію з Америки. Дуже сподобалась мультимедійна система - пристойний звук навіть без В&O (але я змінив твітери фронту на комплект від В&O, стало ще краще (кому буде потрібно дам номери з каталогу), вміє грати FLAC.
Почнемо але. Але пробіг на батареї взимку впав до 17-20 км. Коли температура падає нижче -10 холодна батарея не дає багато струму - якщо різко вдавити акселератор перейде на ДВС і поки не прогріється, навіть поки є запас у батареї, буде їхати на бензині. Поведінкою авто дуже схоже на ДВС - пригальмовує на скидання газу, рушає коли гальма відпустити. Але дуже довгі гальма - спочатку рекуперация, тільки потім гідравліка. Газ навпаки дуже короткий - злегка натиснув і вже зриває колеса (на Вольті навпаки - газ довгий, гальма - короткі).


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 8 ]             

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: yuri и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ