Поточний час: 01 вер 2025, 07:36

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 13 ] 
Автор Повідомлення
#96107Повідомлення 31 груд 2019, 14:22 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Всім привіт! Почалася ця історія з того що колєга просив мене зібрати йому електромот. Почати ми планували з рами. Я почав шукати в інтернеті креслення, хотів щось квадратне на подобі раннього E-Kross Pozitiff, щоб засунути 7 акмуляторних банок з Nissan Leaf, але з педалями. Не знайшовши нічого почав задовбувати учасників чату "електробайкер" в вайбері. Закінчилося це тим, що Павло Рудакевич вирішив подарувати мені раму Eleek Atom, щоб я не мучився зваркою. За ними підтягнулися інші учасники чату. Александр Недобега подарував акумуляторну батарею 13s8р на елементах Samsung INR18650-29E. Андрій Брикалюк підігнав вилку. Ярослав Курус обіцяв BMS.
Після цього я почав вибирати МК. Спочатку хотів брати редукторник на 1кВт, тому що я любитель безпечної їзди і висока швидкість мені без потреби. Натомість мені потрібна можливість їзди на педалях і високий момент на низькій швидкості, оскільки я не маю машини і буду ровером возити всякий хлам (влітку планую ремонт в майстерні, цемент, пісок, пінопласт, труби, компресор на ТН, акумулятори на міні-СЕС...). Проте по відео в YouTube я зрозумів, що в редукторників часто ламається обгінна муфта. В результаті дискусій в чаті електробайкер я купив прямопривідне МК Evel 3000W 48В-72В. Аркадій прислав обода 18" Х 3" від мінська. Замовив шпиці, чекаю поки прийдуть. Також зараз я в пошуках амортизатора для маятника подешевше. Зараз працюю над кріпленням акумулятора в раму. Також треба буде вивести роз'єм для датчиків холла з свого контроллера 48В 30А і трошки залудити шунт.
https://www.youtube.com/watch?v=SfnmfuW ... e=emb_logo


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Павло Рудакевич і Павло Романишин
зображення_viber_2019-12-14_13-38-13.jpg
зображення_viber_2019-12-14_13-38-13.jpg [ 430.18 КБ | Переглядів: 11167 ]
Коментарій до файлу: Мотор Evel 3000W
IMG_20191219_173218.jpg
IMG_20191219_173218.jpg [ 352.68 КБ | Переглядів: 11167 ]
Коментарій до файлу: Вилка
IMG_20191219_172813.jpg
IMG_20191219_172813.jpg [ 373.48 КБ | Переглядів: 11167 ]
Коментарій до файлу: Ранній Pozitiff. Рама проста і має прямокутний акумуляторний відсік
IMG_20190626_000500.jpg
IMG_20190626_000500.jpg [ 527.73 КБ | Переглядів: 11165 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96217Повідомлення 01 січ 2020, 23:33 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Якщо в когось є якісь думки стосовно комплектації або цікаві ідеї, які я можу реалізувати в даному байку - пишіть!

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96455Повідомлення 06 січ 2020, 01:26 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Батарея. Баратею мені подарував Александр Недобега з форуму "електробайкер" в Viber. Батарея 13s8р з елементів Samsung INR 18650-29E. По даташиту максимальний струм розрядки 8А, ємність 2900 мА/г. Отже в результаті дана батарея має номінальну напругу 48В, ємність 23.2 А/г, енергія 1113 Вт/г. Це розрахунки, замірів ще не проводив.
Почав роботу з заміни банки, яка була підсмалена. Можливо батарея отримала удар, в наслідок цього пробилося пластикове кільце і коротнуло біля банки, але це припущення, мені вона попала в такому стані з слідами плавки контактів. Напруга на всіх паралельних зборках, і на цій з пошкодженням, була рівна 3.5В, отже все добре.
Якось я виковиряв цю банку, робота була складна психологічно, оскільки один невірний рух міг коштувати мені майстерні... Коли викруткою ненароком коротив секцію і летіли іскри, я зрозумів що таке мікроінсульт {zzz} . Замінив банку на Videx високострумний. Через відсутність контактної зварки мусів цю батарею припаювати. Знаю що не можна, але надіюсь пронесе. Остатки кислоти після пайки змив бензином.
Далі почалася епопея з кріпленням батареї в раму. Форму кріплення я придумав давно, деталі робив в в ніч з 31.12 на 01.01. Найважче було зварити все в купу. Варив-пиляв, пиляв-варив, постійно прогорали тонкостінні трубки, коли пробував приварити їх до смуги 35Х6мм :wallbash: . Зварив нижнє кріплення, вроді норм, зварив верхнє - не залазить ніяк... пиляю, кріплю частини, прихвачую на місці. Зажав в тіски - відлетіло :doh: . Зрешою якось приварив, криво, але батарею тримає, помалював з балончика, бо було дуже страшне. Закріпив вчора в раму, верхню шпильку прийшлося замінити з М6 на М5, бо та не залізла, отвори не сходилися. В результаті коли подотягував всі різьби батарея в рамі тримається мертво, ніякого люфту, някої деформації не замічено (товщина смуги 6мм :ugly: ).
Після закріплення треба було чимось закрити струмоведучі частини. Знайшов на горищі шмат склотекстоліту - чудовий матеріал, тонкий і міцний! В пластиковій основі акумулятора були якісь отвори, закрутив туди саморізи. Щоб розмітити отвори під саморізи, я їх закрутив на місця, помазав головки коректором (тим що двійки в щоденнику замальовують) і приклав пластину. Пази під кріплення батареї і інші виступаючі частини вирізав електролобзиком, зажавши його ногами.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Пошкоджена банка з слідами плавлення з'єднувальної пластини
зображення_viber_2019-12-17_13-55-03.jpg
зображення_viber_2019-12-17_13-55-03.jpg [ 218.77 КБ | Переглядів: 11024 ]
Коментарій до файлу: Новий акумулятор з місцевого радіомагазину
IMG_20191228_164711.jpg
IMG_20191228_164711.jpg [ 592 КБ | Переглядів: 11024 ]
Коментарій до файлу: Новий акумулятор. Знизу припій є, я залудив перед пайкою поверхні
IMG_20191228_181428.jpg
IMG_20191228_181428.jpg [ 478.35 КБ | Переглядів: 11024 ]
Коментарій до файлу: новий акум
IMG_20191228_181238.jpg
IMG_20191228_181238.jpg [ 391.31 КБ | Переглядів: 11024 ]
Коментарій до файлу: Кріплення акумулятора
IMG_20200104_111305.jpg
IMG_20200104_111305.jpg [ 292.53 КБ | Переглядів: 11024 ]
Коментарій до файлу: Акумулятор змістив в бік від поздовжньої осі для економії місця
IMG_20200104_151201.jpg
IMG_20200104_151201.jpg [ 249.73 КБ | Переглядів: 11024 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96460Повідомлення 06 січ 2020, 10:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черкаси
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед 64v?w fardriver 72200
Хочу електротранспорт: Маю leaf 30 kw
Кислота для паяння вчорашній день,в любому радіомагазині є флюс F3 ,він неагресивний,бляху на контактах лудить на ура,пошкрябав щоб не було гладке,капнув і за секунду залудив,мити необовязково


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96475Повідомлення 06 січ 2020, 11:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Павел, мне кажется спонсоры ожидают, что Вы эту раму хотя бы не испортите.
Поэтому, в первую очередь попробуйте сделать всё аккуратнее, чем на предыдущих моделях.
По поводу кислоты, вам сделали верное замечание. Бензином Вы её не смоете и через некоторое время место пайки начнет корродировать и замыкать. Попробуйте замыть место пайки изопропиловым спиртом (он не дорогой, продается в радиомагах) и припаять тонкий плюсовой провод, на всякий случай.

По поводу пожеланий к проекту.
Попробуйте сделать велосипед, на котором удобно будет ездить из села в місто, по магазинам, в школу и на работу. Чтоб пива помещалось на троих и закуски. Чтоб тёлок можно было катать и что то полезное с поля увезти.
Не нужно строить очередной недоэндуро.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96480Повідомлення 06 січ 2020, 12:22 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Стосовно корозії - можливо, але замикати куди воно може???

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96485Повідомлення 06 січ 2020, 12:56 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 14 Подякували 42
Там, где Вы плюс паяли, и изоляцию пришмалили. Со временем, под действием влажности воздуха, остатки кислоты расползаются по батарее и создают солевые, проводящие цепочки. У меня так первая моя батарея загорелась от флюса ФЛЮС F5. Он впитался в плату, хотя я очень тщательно её мыл. Через 3 месяца плата управления замкнула и загорелась. Сработал встроенный в батарею предохранитель.
При внимательном осмотре все места пайки были в кристаллах соли.
Я теперь использую только Харьковский F2000.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96489Повідомлення 06 січ 2020, 16:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 300 Подякували 250
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
При пайке акумуляторов обычно используют очень мощный паяльник от прикасания которого кислота испаряется...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#96490Повідомлення 06 січ 2020, 17:02 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Хто має амортизатор на продаж б/у 190 - 220 мм довжиною і жорсткістю 600-800? Цікавить мінімальна ціна, але робочий

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#97510Повідомлення 23 січ 2020, 13:13 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Амортизатор є, як видалити повідомлення?

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103713Повідомлення 25 квіт 2020, 00:38 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Вилка. Ще на початку цієї історії я отримав велосипедну вилку від Андрія Брикалюка. Проте, порадившись з колегами, було вирішено брати мото вилку, все-таки тут зовсім не велосипедні нагрузки! Щоб не витрачати даремно нерви і час на пошук підходящих тормозного диска, суппорта і вилки, я зразу шукав все в зборі. Знайшов на OLX передок від дельти чи альфи, (автор оголошення не знав), 2000 грн, купив. В комплекті з рамою були підшипники і конуси з пропилом для вибірки люфта. Але мені, чомусь, рідні підшипники здалися замалими і ненадійними, я купив більші, теж радіально-упорні. З траверсами, штоком і рамою пішов до токара. Шток вварений в нижню траверсу. Зажали в патрон щось конусне, засунули в трубу штока, підперли центром, проточили під мій підшипник. Пробую зібрати те все в купу, і розумію, що я ідіот: довжини штока не вистачає, і не стає верхня траверса. Проточив верхній розрізний конус з комплекту рами, посадив на виступ гайки, зібрав все на нормальних підшипниках, все добре стало без проблем.


Додаткові файли:
IMG_20200213_092741.jpg
IMG_20200213_092741.jpg [ 394.63 КБ | Переглядів: 10403 ]
Коментарій до файлу: Пробував таке засунути
IMG_20200311_133050.jpg
IMG_20200311_133050.jpg [ 326.31 КБ | Переглядів: 10403 ]
Коментарій до файлу: Гайка, конус, підшипник. Сидять мертво
IMG_20200316_102823.jpg
IMG_20200316_102823.jpg [ 299.21 КБ | Переглядів: 10403 ]
Коментарій до файлу: Гайка, конус, підшипник
IMG_20200316_102900.jpg
IMG_20200316_102900.jpg [ 324.27 КБ | Переглядів: 10403 ]
Коментарій до файлу: Низ
IMG_20200316_102956.jpg
IMG_20200316_102956.jpg [ 265.45 КБ | Переглядів: 10403 ]

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118222Повідомлення 08 трав 2021, 12:30 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 20 Подякували 3
Мій електротранспорт: Електровел LTO 12А/г 17s1p BLDC 1kW ланцюгова передача
Хочу електротранспорт: Кемпінг-кар електричний
Скільки крові і сліз
і все надаремно (с)
(Це я про багажник а не про проект в цілому)
https://www.youtube.com/watch?v=IQ8AnmZjK0c

_________________
Еко-технології мають бути ДОСТУПНІ ВСІМ. Тільки тоді від них буде користь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#126490Повідомлення 02 трав 2022, 11:30 
Ветеран руху
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 19
Хочу електротранспорт: Електоро-Байк
Байки для наших захисників.



Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 13 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 116


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group