Поточний час: 01 лип 2025, 14:09

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 79 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Повідомлення
#139654Повідомлення 20 черв 2025, 10:12 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Після більше місяца простою не витримав. Рука ще в гіпсі, але потестити дуже кортіло, зібрав все до кучи, спаливши при цьому DC 60/12, і зробив тестовий пробіг. Нагадаю що робив: впаяв ще один шунт, подав 4,3 вольта напряму в обхід дільника, поміняв силові кабеля як в контроллері так і моторі, вставив датчик температури всередину мотора, розсверлив отвори і ще по дрібницях. В результаті струм піднявся до 47 ампер, вкачую тепер 3 кВт. Швидкість не виросла, так 62 і зосталась, але вирісла динаміка і стабільнісь при розряді АКБ. Мотор після пробігу в 10 км на повному газу нагрівся до 59 градусів. З неприємного вирісло знову споживання, стало 48 вт/км було 40 вт/км, та з'явився звідкись круїз. Так як кінцевики в мене не під'єднані то на швидкості це реальна проблема, замість того щоб притормозити треба спочатку смикати ручку газу і тільки потім тормозити, як його відключити поки не знаю.


Додаткові файли:
111.jpg
111.jpg [ 250.11 КБ | Переглядів: 290 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139658Повідомлення 25 черв 2025, 13:40 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Зняли гіпс, пару днів потихеньку їзджу. Що можу сказати: 1) максимальна швидкість по gps 67 км/год, можливо можна розігнати більше. 2) струм близько 46 ампер 62 вольта, близько 3 кіловат. 3) навіть при 40% залишку АКБ динаміка, швидкість не падає. 4) температура мотора максимальна яка була 65 градусів всередині, багатенько, є серверна турбінка, буду якось прилаштовувати. 5) реально дістає круїз контроль, в одному випадку злетів тросик газу, прийшлося на швидкості однією рукою ключ запалювання переключати. як його вимкнути не знаю. 6) переключення швидкості так і не запрацювало :( на вивішеному колесі працює, на ходу ні. 7) розхід вирівнявся і став десь 40 ватт/км по місту.
Поки в планах зробити охолодження і якось зібратися з силами і доробити АКБ. куплені ячійки вже потестив, треба спаяти в кучу та якось запихнути в ящик.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139668Повідомлення 27 черв 2025, 06:15 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 1073 Подякували 247
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
цикавить коли та як будете складати батарею?

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139672Повідомлення 27 черв 2025, 13:34 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Може через неділю, поки так катаюсь, проводжу різні тести. Складать буду в холдери, як можно компактніше і просто паяти, на 20 амперних нікелева пластина, на 15 амперних мідний контакт. До речі, викатав вчора АКБ в нуль, проїхав 30 км, з неприємного бмс jikong трохи бреше, показує що ємності нуль, а я ще кілометрів три ще проїхав.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 79 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 45


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group