Поточний час: 13 черв 2025, 16:05

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 75 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#139190Повідомлення 26 бер 2025, 13:19 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
СергейБ писав(ла):
Если верить Вашей табличке то на скорости 50 км/ч должно брать 1,1 кВт....
Там же написано, механічної потужності (а не електричної), тоб то вже на колесі, а у вас походу загальних втрат (включаючи КПД двигуна) в системі більше 50% (мотор, контроллер, ланцюг, масса, амортизация, резина) . Читайте пильніше текст, а не тільки картинки дивіться.

Що стосується контроллера, не важливо скільки там мосфетів, максимальний струм визначається номіналом шунта на платі контроллера, і більше він не дасть поки ви його не прокачаєте (як я писав раніше). А от фазні струми у вас на старті і в гору запросто можуть бути рази в 3 більші і перевалювати за 100А, просто ви цього не бачите, і на мосфетах ці струми є.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139193Повідомлення 26 бер 2025, 16:25 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Буду пробовать лудить шунт, как лучше - все три где то на четверть или один на треть ? знать бы номинал проще было впаять такие же, но нет чем померять. Мосфеты стоят NCE8295A, должны выдержать.


Додаткові файли:
123.jpg
123.jpg [ 236.48 КБ | Переглядів: 1583 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139194Повідомлення 26 бер 2025, 16:28 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Но все равно не могу понять, пускай контроллер на 40 ампер, скоростями (их три) он должен ограничивать еще больше ток и на холостом ходу это работает. Тогда почему под нагрузкой нет ограничения ? и переключение скоростей не работает.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139195Повідомлення 26 бер 2025, 17:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Зазвичай перемикання швидкості не міняє струм, а лише зменьшує максимальні оберти. Виміряли швидкість на холосту (датчик выд спідометра колесі є?), може ваша мінімальна швидкість контроллера це максималка при навантаженні яку здатен видати мотор при 40А. Коли форсанете контроллер, і не дай боже розмагнитите магніти перегрівши мотор, потім не кажить що вас не попереджали, робіть спершу обдув двигла, бо потім буде запізно.

Транзистори дрищаві, в них аж 8 мілліОмм опір.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139203Повідомлення 27 бер 2025, 15:54 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Тестирую дальше, залудил два из трех шунтов где то на 25%. Ток вырос с 40 до 43 ампер, скорость тоже подросла где то километра на 3, но стало намного приятней ехать, выросла динамика и приемистость, это уже близко к тому что хотелось бы. На удивление общее потребление немного даже снизилось, до 52 вт/км. Двигатель после 15 минут полного газа нагрелся до состояния рука терпит, но на пределе. Думаю поставить турбинку от обдува процессора и дополнительно термодатчик. Контроллер слегка теплый, потенциал еще есть. Обидно что переключение скоростей так и не заработало. Теперь думаю или так и ездить или поставить звезду на 11 и попробовать еще немного больше выжать. Основная проблема все таки, на мой взгляд, большой вес рамы и большие потери в трансмиссии плюс низкий КПД китайского двигателя.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139212Повідомлення 28 бер 2025, 09:45 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Двигун слабий для такого мотоцикла. Контролер простий і примітивний. Ще мабуть і не синусоідальну форму має на виході, а трапецію. Спробуйте синусний програмований контролер, наприклад Келлі 7212, 7218

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139213Повідомлення 28 бер 2025, 09:59 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Та уже смотрел и на контроллер новый и на мотор (qs в том числе), но цена не радует.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139216Повідомлення 28 бер 2025, 15:37 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Решил, гулять так гулять, и залудил все три шунта где то на треть. Ток почему то вырос не значительно, на 1 ампер до 44 ампер, 2700 ватт. Байк по прямой разогнал даже до 60 км/ч, расход 49 ватт/км, мотор особо не нагрелся, рука терпит. Пока на этом остановлюсь, потестю, сделаю охлаждение, поставлю добавочный АКБ, как резерв.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139217Повідомлення 28 бер 2025, 15:41 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Непонятно только с оборотами, номинал при 48 вольт 4300 оборотов, при 60 вольт должны быть 5375 оборотов, а по факту при скорости 60 км/ч вышло 6135 и это скорее всего не предел.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139238Повідомлення 02 квіт 2025, 14:28 
Не в мережі

Звідки: Харків
Дякував (ла) 0 Подякували 7
Мій електротранспорт: Мопед
Хочу електротранспорт: Мото
у меня не получилось сделать нормально с внешним движком и цепной передачей
большой расход и не хватало скорости
поставил 2квт мотор колесо, сразу попустило
при 72 вольта мах 74 км/ч 27вт на км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139239Повідомлення 02 квіт 2025, 15:39 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Может и я к этому дойду, но мотор в колесе не очень нравиться своим весом, пока смотрю в сторону более качественного подвесного мотора и нормального синусного контроллера больше мощности.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139240Повідомлення 02 квіт 2025, 15:41 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Погода не очень, не получается поездить потестить нормально.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139253Повідомлення 04 квіт 2025, 15:03 
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 11 Подякували 1
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Сьогодні була гарна погода, плюс прийшла сумочка на раму з аліекспресс, вирішив виїхати потестить. По теплу поведінка байка сподобалася більше. Швидкість максимальна по gps 62 км/год, струм 45 ампер в моменті, динаміка гарна. Витратив на 14 км 10 ампер, приблизно 44 ват/км. Контроллер ледь теплий, мотор, якщо вірити пирометру, нагрівся до 54 грудусів, з охолодження треба не затягувати. Що цікаво, десь на швидкості 45 км/год йде різке прискорення і струм трохи виростає, і є відчуття що він хоче ще обертів набрати.


Додаткові файли:
11.jpg
11.jpg [ 214.69 КБ | Переглядів: 1320 ]
22.jpg
22.jpg [ 213.64 КБ | Переглядів: 1320 ]
33.jpg
33.jpg [ 216.53 КБ | Переглядів: 1320 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139264Повідомлення 06 квіт 2025, 21:49 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: чернигов
Дякував (ла) 41 Подякували 15
Мій електротранспорт: Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
anatoli писав(ла):
Двигун слабий для такого мотоцикла. Контролер простий і примітивний. Ще мабуть і не синусоідальну форму має на виході, а трапецію. Спробуйте синусний програмований контролер, наприклад Келлі 7212, 7218

Я вибачаюсь . А ви маєте осцилограмму "синусного" контроллера? Бо я перевіряв декілька контролерів і чистого синуса не бачив ,і взагалі, якась чиста буква "П"

_________________
Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
KTM macina life style , Bosch E-Bike Systems , mxus xf19r ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 67+km/h
Stevens E-6X DISC 2013, Bosch eBike System,чип-тюнинг,speed max 45km/h , пробег 15тыс


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139269Повідомлення 07 квіт 2025, 20:29 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
фото не робив, дивились струм кліщами підключеними до осцилографа, чистий синус. контролер келлі kls https://kellycontroller.com.ua/kls7212s ... ontroller/ фазний струм був 110 ампер. колесо крутили на гальмах.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 75 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Babylon, Oleg_Olegovich, yuri і гості: 16


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group