Поточний час: 19 груд 2025, 03:52

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
#43776Повідомлення 11 жовт 2017, 22:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
С данной АКБ советую брать МАХ 3 кВт МК и контролер к нему на євеле и програмировать последний на 50-55А батарейного(больше все равно батарея (БМС)не потянет).
Данная АКБ от проєкта Hunter(полноприводньій недорогой фетбайк) с МАХ током в 52А и поєтому 4 кВт МК (с током до 100А) ей многовато.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43780Повідомлення 11 жовт 2017, 23:22 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Згоден з вашою думкою.Але батарея підібрана для створення малопотужної системи в рамках випробувань рами і набратись досвіду в експлуатації електротранспорту.І на своєму прикладі звісно непокажу що можна чудити і скільки можна втулити батарейок. Нижній ящик під батарейку який показано на візуалізації має такі габарити 410*378*300 Про асинхронник цікава думка але батарейка вже є і поїзд пішов. А взагалі це має бути універсальна платформа на базі якої дійсно можна створити щось люте і комфортне.Але ізза майбутніх змін на ринку моторів я покатаюсь поки що на чомусь скромному. Я бачу лінійку рекомендованих моторів 5-10-40кв А у кого дах не на місці може спокійно втулити хоч оцеhttp://www.yasamotors.com/products/p400_series/ по розмірам рама прийме)))....і вагончик із батарейкою позаду))) Так батарейка тяне щись до 2.5 кв тому і вибір буде бакс 3кв. Подивився так є таке діло http://kellycontroller.com/kac6022h24v- ... -1465.html .Підскажіть які двигуни асихроні можна перематати із несамих тяжких на 48 вольт..ну і щоб запас потужності був щоб потім батарейку поміняти .

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#43781Повідомлення 12 жовт 2017, 00:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Acinonyx писав(ла):
Так батарейка тяне щись до 2.5 кв тому і вибір буде бакс 3кв. Подивився так є таке діло http://kellycontroller.com/kac6022h24v- ... -1465.html .

На євел сейчас доступен контролер 48-72 В до 70А програмируемьій синусньій с блютуз цена около150$ для 3кВт МК. Если интересно обращайтесь (его нет в каталоге).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65644Повідомлення 11 вер 2018, 21:29 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Вітаю усіх. Оскільки у мене так і не вийшло щось реальне почати робити я продовжував шукати дизайнерське рішення.Варіантів було достатньо... реально посміялись би які там були ескізи . І все не те. Але схоже я знайшов своє. І хочу почути вашу думку з приводу нової версії концепта. Може треба піти ще подумати)))) Труби звісно будуть меншого діаметра тож непотрібно хоч за це кидати каміння.


Додаткові файли:
EL MOTO.png
EL MOTO.png [ 237.69 КБ | Переглядів: 6439 ]
el moto 2.png
el moto 2.png [ 431.15 КБ | Переглядів: 6439 ]
el moto 3.png
el moto 3.png [ 617.35 КБ | Переглядів: 6439 ]
el moto 4.png
el moto 4.png [ 616.87 КБ | Переглядів: 6439 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65648Повідомлення 12 вер 2018, 00:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
концепты,визуализации,красивые картинки,- это все хорошо,забавно,
но оно с 99,9% вероятностью не будет реализовано,и на то есть объективные причины.
А вот меня больше интересует

Acinonyx писав(ла):
З характеристик і наявних зараз точних даних це кпд 82 проценти з нуля обертів з 10 кг ваги і енергозатратою 30 ват.При 700 обертах так як колектор трохи великий вийшов у діаметрі .Тому що звичайні колектори незмоглиб ніяк зкомутувати цей двигун .то прийшлось робити свій. Діаметр ротора з котушками 20 сантиметрів.Вага двигуна 11 кг ізза кришок статора. Уся інша інформація буде приведана у слушний час у особливій темі .Скоро буде намотаний ротор потужністью 2.4 кіловати .І пясля іспитів буде приведена одразу повна технічна інформація аж до схем з точн в


в изготовлении двигателя вложено не мало труда и материалов,
хотелось бы знать чем все закончилось,
и где обещанные ТТХ.

Даже если они по каким то причинам не оправдали ваших ожиданий и надежд, это не уменьшит к ним интерес форумчан.
Любой результат важен, хотя бы в плане не повторять ошибок предшественников

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65650Повідомлення 12 вер 2018, 00:28 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
Ваша правда опишу згодом історію про двигун і спосіб заміру ккд та інше.Дійсно кумедна історія і повчальна .Правда зараз роблю макет двигуна без заліза де провідник зі струмом рух здіснює від одного полюсу магніта .А замість колектора два підшипники -токопередавачі без переключень звісно.Поки що явною проблемою є відсутність напруженого двохполюсного магнітного шлюзу .Час покаже.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65682Повідомлення 12 вер 2018, 18:07 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
З приводу двигуна щоб власне мені довго неписати казки обмежусь матеріалами для розуміння чому у мене вийшло з кпд саме так. https://www.youtube.com/watch?v=WpdJ62pDL3k по цьому відео я ідентично заміряв потужність двигуна.А рахував кінцевий результат як оцей чоловікhttps://www.youtube.com/watch?v=3pG90WreWyo .Ось доречі як він робив своє чудоhttps://www.youtube.com/watch?v=YsSm65DAcCg&t=802s От тільки у мене він аксіальний і обмотка інша .Магніти взяв не секторні щей 2 фази тільки . В ітозі вмикаєтся двигун на 41 проценті кпд в середені фази 82 і знову 41)))) Так так знаю я умудрився так криво зробити але потім дійшло що треба 3 фази .Причому дві невимикаются ніколи. Все застрягло на тому що треба магніти посадити на залізні пеобрази знизивши вагу.Колектор на 3 фази плюс ротор з котушками на потужність від 1-1.5 кловат. Якщо хтось підскаже як перематати і яким проводом на більшу потужність хочаб на кіловат то буду дуже вдячний. Було в одній котушці 400 витків в два провода 0,25.Довжина одного кола намотки 10 см.Висота котушки однієї фази 1 см.


Додаткові файли:
аопропропопр.jpg
аопропропопр.jpg [ 1.24 МБ | Переглядів: 6401 ]
тмьтпропрро.jpg
тмьтпропрро.jpg [ 1.28 МБ | Переглядів: 6401 ]

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65692Повідомлення 12 вер 2018, 22:42 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
просмотрел ролики того мужика ,
У него получилось ориентировочно 500Вт номинал, 0,5НМ ,6800об\мин.
КПД 80%
Причем, это в точке максимального его значения.
Но никак не с нуля оборотов.

Работа проделана на высоком уровне, все красиво ,все продумано.
Но по другому и быть не могло, ведь он делал это не с бухты-барахты,а в программе моделирования.

Меня же эти красивости мало волнуют,меня волнует 80% КПД,стоило ли городить огород,если стандартная китайская 500Вт-ка имеет такой же КПД.
Фишка в чем?
-В отсутствии залипания,? дык для моторколеса это абсолютно без разницы.
Но если это так сильно вас напрягает -то можно взять МК с фривилом.
-Малый вес из за сплошного пластика?
весьма сомнительное преимущество для моторколеса,которое от наших ям на дорогах просто рассыпется.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65693Повідомлення 12 вер 2018, 22:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Вот, ) всё таки есть ещё такие!
Почитайте мою тему - "и снова мотор.колесо" будет поучительно.
Вот как по мне так рама не самое главное, главное правильно подобранные компоненты и компоновка, причем компоновка толь-ко со всеми компонентами! "Та, потом найду место для того-то" - путь к переделкам и компромисам.
Освойте хотя бы на начальном уровне Солид, моно легче станет.
Если сами не варите и нет инструмента и оборудования - надо ли бо четкий проэкт под наши реалии и много денег, друг с соседнего гаража - дорога в никуда...
Вот читаю то что написал, и вспоминаю как мне говорили приблизительно тоже самое....
Особенно про трейл...

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65694Повідомлення 12 вер 2018, 23:09 
Не в мережі

Звідки: Андрушівка
Дякував (ла) 3 Подякували 4
Хочу електротранспорт: Tesla Model x
https://www.youtube.com/watch?v=SGnHW6JGnoA тут дуюнов розказує і розжовує чому і як треба піднімати кпд двигуна.Ось у тому і фішка що у моєму двигуні теж ось так широкий діапазон непросідаючого кпд тоді як ті що катають мк ниють що в середньому їдуть 40-60 процентів кпд. Тож можна мені залишити собі чимало енергії. Тому да варто спробувати. Купити готове всі вміють чи з підручником з електротехніки намагатись покращити уже наявне.чому я так вирішив? Тому що при збільшенні нагрузки кпд непросідав і немаючи можливість збільшити потужність двигун зменшував обороти.Тепер візміть і зробіть з залізом цей фокус.

_________________
Мистецтво створювати це уміння мислити.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65696Повідомлення 12 вер 2018, 23:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киевская обл. г.Ирпень
Дякував (ла) 1 Подякували 78
Мій електротранспорт: Воплощаю
Хочу електротранспорт: с вечным и очень мощным движко
Видел, понимаю, и он четенько говорит о том что от массы железа в основном КПД и зависит,

_________________
вижу цэль-не вижу препятствий!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#65697Повідомлення 13 вер 2018, 00:22 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Acinonyx писав(ла):
Купити готове всі вміють ч

У каждого свои цели и задачи,соответственно каждый выбирает свой путь их решения.
У меня была цель сделать быстро и за недорого индивидуальное средство перемещения.
Купить набор деталек и сложить с них эвел -самый оптимальный вариант.
У вас с Бушем , по видимому цель другая,вам делать нечего,у вас денег куры не клюют,поэтому вы страдаете фигней в виде самодельного МК или безжелезного мотора.
Ни то не другое в обозримом будущем сделано не будет.
Китайцы со своими ширпотреб моторами шагнули далеко вперед.
Помню 8-10 лет тому назад ,в ходу было всего лишь 2 модели МК,
такназываемое "старое серое", "новое серое" ,потом стали появляться другие МК, 9конт.,кристалайт,пироги,итд и наконец- крохи.
тоесть -на данный момент, МК существуют на любой вкус и цвет,под любой разумный проект,с любой мощностью.

Извините за резкость суждений

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#67694Повідомлення 13 жовт 2018, 21:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Бахмут
Дякував (ла) 3 Подякували 16
Мій електротранспорт: Teslaped 3000w
Хочу електротранспорт: Victory
Потребность в универсальной раме (платформе) существует потому , что нет готовоых приемлемых по цене и параметрам готовых предложений на рынке. Идея прямо очень правильная . Но лично мне кажется ,что с постановкой на учёт однозначно будут проблемы и непонятна конечная цена проекта , например если построить автомобиль из запчастей купленных в автомагазина то он поитогу выйдет раз в 10 дороже его стоимости в автосалоне. Сейчас производители готовых решений хотят заработать свою супер прибыль из за отсутствия конкуренции . Но ситуация поменяется сама собой . Так что такую раму нужно строить под конкретный проект , а не универсальную . Может под коммерческий проект (предложить своё готовое решение за меньшие деньги).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#67701Повідомлення 13 жовт 2018, 21:56 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Только сейчас досмотрел,
У вас 10 катушек и 10 магнитов,
И это 3 фазный двигатель?
Бред какой то получается.

Додаткові файли:
2018-10-13 23 53 30.jpg
2018-10-13 23 53 30.jpg [ 268.01 КБ | Переглядів: 6305 ]


или я не туда думаю?

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 108


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group