Після більше місяца простою не витримав. Рука ще в гіпсі, але потестити дуже кортіло, зібрав все до кучи, спаливши при цьому DC 60/12, і зробив тестовий пробіг. Нагадаю що робив: впаяв ще один шунт, подав 4,3 вольта напряму в обхід дільника, поміняв силові кабеля як в контроллері так і моторі, вставив датчик температури всередину мотора, розсверлив отвори і ще по дрібницях. В результаті струм піднявся до 47 ампер, вкачую тепер 3 кВт. Швидкість не виросла, так 62 і зосталась, але вирісла динаміка і стабільнісь при розряді АКБ. Мотор після пробігу в 10 км на повному газу нагрівся до 59 градусів. З неприємного вирісло знову споживання, стало 48 вт/км було 40 вт/км, та з'явився звідкись круїз. Так як кінцевики в мене не під'єднані то на швидкості це реальна проблема, замість того щоб притормозити треба спочатку смикати ручку газу і тільки потім тормозити, як його відключити поки не знаю.
Додаткові файли: |

111.jpg [ 250.11 КБ | Переглядів: 51 ]
|
|