Поточний час: 14 груд 2025, 21:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 47 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Яка потрібна номінальна потужність, максимальна швидкість, дальність і ємність АКБ
Опитування закінчилося 20 жовт 2023, 13:27
До 300Вт 0%  0%  [ 0 ]
До 1000Вт 22%  22%  [ 12 ]
Понад 1000Вт 2%  2%  [ 1 ]
До 25км/годину 2%  2%  [ 1 ]
До 50км/годину 24%  24%  [ 13 ]
Понад 50км/годину 2%  2%  [ 1 ]
До 50 км 9%  9%  [ 5 ]
До 100 км 15%  15%  [ 8 ]
Понад 100км 0%  0%  [ 0 ]
До 500Вт/годин 4%  4%  [ 2 ]
До 1500Вт/годин 17%  17%  [ 9 ]
Понад 1500Вт/годин 4%  4%  [ 2 ]
Всього голосів : 54
Автор Повідомлення
#134243Повідомлення 15 вер 2023, 13:58 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Здравствуйте колеги саморобники. Вирішив зробити доступний мідрайв електровелосипед з нуля - тобто з проектування рами, силової частини і АКБ. Готові рішення типу фірмових "европеців" або щось по типу просторових рам чи звичайних вело з бафангободібним мідом не цікаво по ціні, характеристикам та вазі.
Мотор-колесах добрий варіант але як на мене прямопривід важкий, а редукторний не має рекупу та й більше ніж 500-700 Вт номіналу (40-45км/год) за особливостей конструкції важко отримати без втрати у ресурсі.
Для себе вирішив, що байк повинен відповідати наступним параметрам:
1) вага біля 35+-5 кг (інакше то який це велосипед)
2) максимальна швидкість 50км/год
3) дальність - понад 70 км на максимумі швидкості
4) наявність доброї підвіски з ходами понад 120 мм (бо наші дороги то ще зло да й хочеться іноді і по грунту проїхати).
5) з'ємна модульна АКБ (яка здатна збільшуватися мінімум у двічі - збільшуючи відповідно пробіг)
6) обов'язково збереження повністю функціонування велотрансмісії
7) ну і вартість - хотілось би вкластися у 1200-1500$(за умови використання нових якісних компонентів).
У кого які є роздуми на цю тему?
ПС якщо когось цікавить чи є комерційний інтерес - відповім - частково (в принципі будувати для себе його буду і хотілося просто зразу врахувати максимум чого можливо не бачу сам) і не найближче майбутнє(бо навіть у кращому випадку потрібно пройти цикл експлутаційного випробування і виправити "косяки").
Ппс чому "опрос" а не "опитування" бо опитування не влізло ;)


Востаннє редагувалось lu4 20 вер 2023, 16:02, редаговано 3 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134244Повідомлення 15 вер 2023, 14:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 78 Подякували 48
А що планується в якості мотора? Мотор колесо чи саме підвісний двигун? Кареточні мотори недешеві і заберуть значну частку бюджету, або є якійсь варіанти дешевше про які я не знаю


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134245Повідомлення 15 вер 2023, 14:45 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Саме підвісний. Мотор шукаю є деякі напрацювання але не підтверджені ТХ.
Проблема у габаритах, ТХ і ціні.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134247Повідомлення 15 вер 2023, 18:32 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
мала вага - це велокомпоненти плануються?
Такий момент - стандартний редукторний мотор на 500 Вт з контроллером на 60В поїде 50 км/год. Чому потенційним покупцям треба вкидувати 1+ кбакс за готовий апарат, якщо може вкинути в кіт-набір менше грошей і зробити зі свого педального коня по характеристиках приблизно те саме? крім, мабуть, дальності на максимальній швидкості - очевидно, зі стандартними батареями буде приблизно 40 км

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134248Повідомлення 15 вер 2023, 19:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 42 Подякували 134
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
На мідрайв переходять після редукторних або дд. Нещодавно бачив повнопривідний редукторний велосипед + мід.
Мідрайв швидше розганяється, гарно тягне. Але треба великі шківи або зірки.
Цеп швидко тягнеться, потребує обслуговування.
Перш за все потрібно визначитись з мотором і приводом . Потім вже будувати раму


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134249Повідомлення 15 вер 2023, 19:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
zloitapok писав(ла):
мала вага - це велокомпоненти плануються?
Такий момент - стандартний редукторний мотор на 500 Вт з контроллером на 60В поїде 50 км/год. Чому потенційним покупцям треба вкидувати 1+ кбакс за готовий апарат, якщо може вкинути в кіт-набір менше грошей і зробити зі свого педального коня по характеристиках приблизно те саме? крім, мабуть, дальності на максимальній швидкості - очевидно, зі стандартними батареями буде приблизно 40 км

1. Так велокомпоненти.
2. Для руху на швидкості 50км/годину потрібно близько 800-1000Вт механічної потужності, якщо постійно використовувати редукторний 500Вт мотор у такому режимі надовго його не вистачить - крім того особливості конструкції редукторних моторів при частих перевантаження призводить до перегріву й швидкої деградації магнітів і як наслідок сгорання мотору.
Крім того редукторний не потягне наприклад у випадку якщо потрібно проїхати по пересічній місцевості, грунту - по тій же причині. Єдиний редукторний що здатний витримувати подібні навантаження то МАС у модифікації 8 і меньше Т але ціна подібного не вкладається у розумні межі.
3. Перше треба мати педального коня з доброю підвіскою, а це не менше ніж 500$ а потім ще поставити два 450Вт (145ймотор) набори 300-400$, й ще АКБ 1,5-2кВтгод близько 600$, а ще зібрати да так щоб це було нормально від 100$.
Тобто якщо по мінімуму то подібний робочий конфіг по грошах вийде десь 1500-2000$ ще й питання про нормального повнопідвісного
куди можна з агрегатувати 1,5+кВтгод велодонора - на мою пам'ять крім ситибайка алюстара і меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить, але перший якщо і влазить по ціні то підвіска грунт не потягне - короткоходова, а ціна нової меріди/центуріона сама по собі із бюджету вийде без електрофікації.
Висновок: треба робити свою раму.


Востаннє редагувалось lu4 15 вер 2023, 20:02, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134250Повідомлення 15 вер 2023, 19:59 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
IoN1 писав(ла):
На мідрайв переходять після редукторних або дд. Нещодавно бачив повнопривідний редукторний велосипед + мід.
Мідрайв швидше розганяється, гарно тягне. Але треба великі шківи або зірки.
Цеп швидко тягнеться, потребує обслуговування.
Перш за все потрібно визначитись з мотором і приводом . Потім вже будувати раму

Це і роблю мало того є завдання щоб все силове (мотор, контролер, керування і привід) вклалося у 150-180$, а також у 5-5,5кг.
Що стосується цепу -то є декілька задумок як уникнути витягування.


Востаннє редагувалось lu4 15 вер 2023, 20:48, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134252Повідомлення 15 вер 2023, 20:11 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 42 Подякували 134
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Ще дуже бажано щоб вел гарно тримав дорогу.
В мене зараз є велосипед який робили для пробігу 200 чи то 300 км на одному заряді. Та рама опинилась в мене, якщо не помиляюсь виготовлена в 1 екземплярі.
Керованість неважна, в піску весь час намагається лягти. По луках на траві легко можна впасти. Для гарної дороги.
І посадка така що довго не покатаєшся


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134253Повідомлення 15 вер 2023, 20:36 
Власник електрояхти, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 546 Подякували 439
Мій електротранспорт: Електромот круізер
Хочу електротранспорт: будую вітрильну яхту з електромотором
lu4 писав(ла):
...меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить...

До речі маю такого центуріона, не електро. Непогана рама )

_________________
Завітайте в наш автосервіс в Києві на лівому березі
https://www.oars.com.ua/
https://maps.app.goo.gl/Fiss91KXzLZVK5ep7


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134254Повідомлення 15 вер 2023, 20:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
zloitapok писав(ла):
lu4 писав(ла):
...меріди/центуріона з орігінальною LRS багатоважильною підвіскою нічого на розум не приходить...

До речі маю такого центуріона, не електро. Непогана рама )

Так дуже не паганий кроскантрійник але сама рама коштує близько 300+$ а байк на її основі (особливо враховуючи специфічний довгий аморт) злегка перетне 1000$.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134255Повідомлення 15 вер 2023, 20:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
IoN1 писав(ла):
Ще дуже бажано щоб вел гарно тримав дорогу.
В мене зараз є велосипед який робили для пробігу 200 чи то 300 км на одному заряді. Та рама опинилась в мене, якщо не помиляюсь виготовлена в 1 екземплярі.
Керованість неважна, в піску весь час намагається лягти. По луках на траві легко можна впасти. Для гарної дороги.
І посадка така що довго не покатаєшся

Це також треба враховувати. І можливість налаштування посадки також. Крім того що потрібно враховувати можливість встановлення різних видів і типів амортизаторів, а також їх відносну невелику жорсткість.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134256Повідомлення 15 вер 2023, 21:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея:
Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо.
Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги.
Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач.
Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134257Повідомлення 15 вер 2023, 21:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Хочу уточнити: я не пропоную брати раму зі старого мопеда, я пропоную поглянути на конструкцію таких рам і зробити щось подібне. Ви написали що просторові рами це вже пройдений етап, то можливо треба звернути увагу на щось більш старе і забуте, і зробити його новим. Чомусь же придумали слово "мопед" як щось середне між мотоцикл і велосипед.
Просто я сьогодні ввечері трохи під іншим кутом подивився на свої електрокарпати, а тут іще ви зі своїми опитуваннями))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134260Повідомлення 16 вер 2023, 07:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Pastor_Frost писав(ла):
Хочу уточнити: я не пропоную брати раму зі старого мопеда, я пропоную поглянути на конструкцію таких рам і зробити щось подібне. Ви написали що просторові рами це вже пройдений етап, то можливо треба звернути увагу на щось більш старе і забуте, і зробити його новим. Чомусь же придумали слово "мопед" як щось середне між мотоцикл і велосипед.
Просто я сьогодні ввечері трохи під іншим кутом подивився на свої електрокарпати, а тут іще ви зі своїми опитуваннями))

Цікавий варіант але є однозначно більш трудомісткий, важкий і на мій погляд дорожчий.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#134261Повідомлення 16 вер 2023, 08:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 129 Подякували 393
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Pastor_Frost писав(ла):
Ну раз пішла така тема, то ось вам і від мене ідея:
Рама від мопеда карпати, або щось подібне. В якості двигуна можна використати і перероблений асінхронник, якщо стоїть мета вкласти силовуху у 200 баксів. То не важливо.
Колеса та вилку можна поставити вело, для зменшення ваги.
Педалі можна встановити, але привід робити не на колесо, а на генератор (у якості генератора можна зробити будь-яке малогабаритне пряме мотор-колесо, наприклад з гіроскутера). Під'єднати його до mppt-контроллера, щоб можливо було підібрати комфортний каденс у будь-яких умовах без всяких перемикань передач.
Можливо конструкція буде важче за 35 кг, але не набагато.

Розпишу більш детально оскільки це тема дискусійна і давати не рознорнуті відповіді не слід.
1. Послідовна енерготрансмісія. Ефективність: Людина довготривало видає десь 200Вт обернений мотор так собі генератор і КПД системи наврядчи перевищить 50% тобто враховуючи базову дальність 70км маємо 150-200Втгод генерування, що вартує 60$ і важить менше ніж 1кг у випадку додаткової ємності у АКБ. Крім того основний бонус людини як силової машини що ми можемо у ривку збільшити свою механічну потужність у 3-5 разів що дозволяє подолати якісь важкі дорожні умови - в варіанті з генератором це неможливо реалізувати.
Тепер по вазі велотрансмісії важить 1,5-2,5 кг, моя оцінка системи генерації велокомпоненти 1,5 кг +мотор 3кг+ обладнання 0,5кг загалом близько 5 кг.
Тобто можна сказати що подібна трансмісія, у запропонованому виконанні, однозначно не годиться для легкого велоконфігу.
Вартість новий двигун $25-40+ велокомпоненти 20$+ керування від 40$ загалом 85-100$, що у близько 1,5 рази більше ніж додати у АКБ.
2. Двигун - на скільки я обізнаний асинхронний двигун доволі важкі і при умові номінальної мех потужності у 1000Вт вага складе понад 10кг.
3. Рама рама любого мопеда має два задніх аморта а це мінімум+ близько 1 кг не рахуючи інших особливостей.
Загалом
Тобто ми отримали систему що має вагу мінімум 45-50кг, а чи витримає таке велоходова - ні - тобто потрібно додати ще 15-25 кг на мотоходовку, а це призведе до збільшення витрат енергії і потрібно буде фактично подвоїти АКБ що ще додасть 10 кг до загалу - тобто маємо проєкт вагою близько 70кг і вартістю понад 2000$


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 47 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 110


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group