Поточний час: 13 черв 2025, 15:34

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: контролер для кареточного двигуна
#137195Повідомлення 16 лип 2024, 17:15 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Добридень добродії! У мене проблема з кареточним двигуном, дуже не хочу лізти в сам двигун, бо немає інструменту щоб розпресувать без пошкоджень. В двигун встроєні два датчики холла, але вони видають аналоговий сигнал. Судячі з усьго вони розташовани під 90 градусів, та щей ї орієнтовані не на сновне поле в статорі а на свій магніт (частота коливань в 7 раз менше ніж на виводі фази). Перетворення двуфазної інформації з кордінатної сітки 90 градусів в коордінатну сітку трьох фаз 120 градусів, для емуляції трьох датчиків холла немає сенсу із-за різниці в частоті. Приєднав контроллер який працює без датчиків холлу, все працює без навантаження, з навантаженням двигун проскальзує, зривається синхронізація. Проскальзує на різних обертах, причому якщо сильно не газувать (орієнтуватись на електромагнітний шум від навантаження на двигун) то можна ї кататись. Приєднав інший (наче б то сінусний) контроллер, по відчуттям потужність зросла, але проскок нікуді не дівся.. Питання, шукать третій контроллер? Хто ставив на кареточний двигун без датчиків які контролери? У мене Continental.
Дякую за відповіді та ідеї..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137196Повідомлення 17 лип 2024, 06:45 
Не в мережі

Звідки: Житомирська обл
Дякував (ла) 0 Подякували 19
Мій електротранспорт: Електросамокат
Хочу електротранспорт: Електрокросс
Скільки не перепробував контроллерів але жоден нормально без датчиків холла не працював, шум, нагрів, відсутність тяги на старті, підвищений розхід акб. Правда в мене були тільки прямоприводні мотори, без редукторів.
Можливо є сенс встановити третій датчик хола?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137197Повідомлення 17 лип 2024, 08:45 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
digitrex писав(ла):
Скільки не перепробував контроллерів але жоден нормально без датчиків холла не працював, шум, нагрів, відсутність тяги на старті, підвищений розхід акб. Правда в мене були тільки прямоприводні мотори, без редукторів.
Можливо є сенс встановити третій датчик хола?

Проблема в розбиранні двигуна, відсутні инструменти.. та й встановлювати потрібно три дискретних датчика і в інше місто..


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Це сигнал з аналогових датчиків холла:
IMG20240625120539.jpg
IMG20240625120539.jpg [ 289.18 КБ | Переглядів: 2734 ]
Коментарій до файлу: Це сигнал з одного датчика холла і з фази:
IMG20240626234218.jpg
IMG20240626234218.jpg [ 314.4 КБ | Переглядів: 2734 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137200Повідомлення 17 лип 2024, 12:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 5 Подякували 23
Мій електротранспорт: електровелосипед
Nikita писав(ла):
Добридень добродії! У мене проблема з кареточним двигуном, дуже не хочу лізти в сам двигун, бо немає інструменту щоб розпресувать без пошкоджень. В двигун встроєні два датчики холла, але вони видають аналоговий сигнал. Судячі з усьго вони розташовани під 90 градусів, та щей ї орієнтовані не на сновне поле в статорі а на свій магніт (частота коливань в 7 раз менше ніж на виводі фази). Перетворення двуфазної інформації з кордінатної сітки 90 градусів в коордінатну сітку трьох фаз 120 градусів, для емуляції трьох датчиків холла немає сенсу із-за різниці в частоті. Приєднав контроллер який працює без датчиків холлу, все працює без навантаження, з навантаженням двигун проскальзує, зривається синхронізація. Проскальзує на різних обертах, причому якщо сильно не газувать (орієнтуватись на електромагнітний шум від навантаження на двигун) то можна ї кататись. Приєднав інший (наче б то сінусний) контроллер, по відчуттям потужність зросла, але проскок нікуді не дівся.. Питання, шукать третій контроллер? Хто ставив на кареточний двигун без датчиків які контролери? У мене Continental.
Дякую за відповіді та ідеї..

Це у вас такий мотор?
https://www.tradeinn.com/bikeinn/ru/bro ... 38528220/p


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137201Повідомлення 17 лип 2024, 14:32 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Теоритично, задача під силу навіть для маленького мікроконтроллера з шустрим двоканальним АЦП.
Два АЦП запустити на максимальну щвидкість (щоб на максимальній швидкості не було затримки, хоча її можна компенсувати програмно, при такій розумній компенсації можна навіть взяти навіть дешевий мікроконтроллер з одним коммутованим ацп), далі по двум аналоговим сигналам вираховуємо кут з тією роздільною здатністью що зможемо, ділимо весь диапазон на 42 сектора (7 помножити на 6 комбінацій 3х датчиків холла), і далі по таблиці відаємо іммітацію 3х датчиків холла. Все.

Для тих хто з промраммуванням мікроконтроллерів не в ладах, простіше буде надрукувати на плівці лазерного принтеру оптичний диск на потрібну кількість секторів, та поставити три оптичні сенсори (то не є дифіцит)

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137203Повідомлення 17 лип 2024, 16:02 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Пенсіонер писав(ла):
Це у вас такий мотор?


Додаткові файли:
Знімок екрана 2024-07-17 165610.png
Знімок екрана 2024-07-17 165610.png [ 443.42 КБ | Переглядів: 2700 ]
IMG20240620225939.jpg
IMG20240620225939.jpg [ 451.11 КБ | Переглядів: 2700 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137204Повідомлення 17 лип 2024, 16:16 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
-=TRO=- писав(ла):
Теоритично, задача під силу навіть для маленького мікроконтроллера з шустрим двоканальним АЦП.
Два АЦП запустити на максимальну щвидкість (щоб на максимальній швидкості не було затримки, хоча її можна компенсувати програмно, при такій розумній компенсації можна навіть взяти навіть дешевий мікроконтроллер з одним коммутованим ацп), далі по двум аналоговим сигналам вираховуємо кут з тією роздільною здатністью що зможемо, ділимо весь диапазон на 42 сектора (7 помножити на 6 комбінацій 3х датчиків холла), і далі по таблиці відаємо іммітацію 3х датчиків холла. Все.

Для тих хто з промраммуванням мікроконтроллерів не в ладах, простіше буде надрукувати на плівці лазерного принтеру оптичний диск на потрібну кількість секторів, та поставити три оптичні сенсори (то не є дифіцит)

Чомусь вирішив що виробнику не доречно встановлювати датчики не в основному полі двигуна і реалізував аналогову схему перетворення фаз 2х90 на 3х120, але коли зєднав і почав розбиратись чому зовсім не працює зясував ньанс з частотою. Цікаво швидкодії ардуіно достатньо буде опрацювати запропонований алгорітм?


Додаткові файли:
IMG20240626121517.jpg
IMG20240626121517.jpg [ 629.57 КБ | Переглядів: 2697 ]
IMG20240626232541.jpg
IMG20240626232541.jpg [ 284.82 КБ | Переглядів: 2697 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137210Повідомлення 18 лип 2024, 13:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1077
Мій електротранспорт: >
Nikita писав(ла):
..Цікаво швидкодії ардуіно достатньо буде опрацювати запропонований алгорітм?
Щоб щось казати напевно, треба знати максималаьні електричні оберти (фазну частоту) вашого двигуна, помножити то мінимум на 48 (2канали * 4 кратність похибки кута * 6 коммутацій), і як що АЦП потягне таку частоту з запасом, то теритично можно .
Щоб напевно (щоб не гратися з компенсуванням тормознутого АЦП), є плати сумісні з ардуіно на СТМ32 в яких доволі шустрий двоканальний АЦП за ціну меньше двох баксів. Ось тільки програму потрібно буде писати з отладкою в залізі з реальним осцилографом, бо для СТМок нема толкового симулятора (по типу протеуса для АВР ардуінок, де можна віртуальним осцилографом всі косяки бачити).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137211Повідомлення 18 лип 2024, 14:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 5 Подякували 23
Мій електротранспорт: електровелосипед
Nikita писав(ла):
Пенсіонер писав(ла):
Це у вас такий мотор?

Звісно ви можете спробувать відновити електроніку мотора.
Наприклад я так роблю на несправних моторах бафанг BBS: - викидаю вбудований контролер та переробляю магнітний діск системи PAS на меньше число полюсів. Виводю назовні силові провода мотора, сигнальні шлєйфи холлів мотора та PAS . Потім вибір китайських контролерів та інших засобів керування майже необмежений.
..але якщо хочеться помучітись(с)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137247Повідомлення 22 лип 2024, 09:16 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Пенсіонер писав(ла):
Nikita писав(ла):
Пенсіонер писав(ла):
Це у вас такий мотор?

Звісно ви можете спробувать відновити електроніку мотора.
Наприклад я так роблю на несправних моторах бафанг BBS: - викидаю вбудований контролер та переробляю магнітний діск системи PAS на меньше число полюсів. Виводю назовні силові провода мотора, сигнальні шлєйфи холлів мотора та PAS . Потім вибір китайських контролерів та інших засобів керування майже необмежений.
..але якщо хочеться помучітись(с)

Відновлювати там нема чого, батарея, блок керування, зарядний блок і блок двигуна спілкувалися по can bus. Так як зарядне відсутнє, кулібіни сплили мікроконторолер в блокі керування коли намагались зарядити батарею..
Так от питання як раз і є в виборі контроллера для безхольного варіанту..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137251Повідомлення 22 лип 2024, 12:30 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 5 Подякували 23
Мій електротранспорт: електровелосипед
Nikita, по перше вам таки треба розібратись з мотором, зняти планетарний редуктор і побачити який там мотор бо все що ви собі уявили може виявитись зовсім не тим що там є. Наприклад мотор виявиться колекторним а оті сигнали здвинуті по фазі виявляться сигналами системи торксенсора мотора.
Ранувато ви шукаєте порад по контролеру..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137273Повідомлення 24 лип 2024, 11:37 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Пенсіонер писав(ла):
Nikita, по перше вам таки треба розібратись з мотором, зняти планетарний редуктор і побачити який там мотор бо все що ви собі уявили може виявитись зовсім не тим що там є. Наприклад мотор виявиться колекторним а оті сигнали здвинуті по фазі виявляться сигналами системи торксенсора мотора.
Ранувато ви шукаєте порад по контролеру..

Двигун трифазний синхронний, і проблема у проскальзуванні ротора виявлена під час експлуатації, сигнали торк сенсора не можуть бути в двигуні апріорі. На фото все є, там вже викинутий рідний контроллер і все підготовлено до підєднання зовнішньго. Звісно редуктор знімався, далі запресована кришка двигуна з підшипником, проблема в тому як її розпресувати не ушкодивши статор.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137275Повідомлення 24 лип 2024, 14:07 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 5 Подякували 23
Мій електротранспорт: електровелосипед
"далі запресована кришка двигуна з підшипником, проблема в тому як її розпресувати не ушкодивши статор."
Чі нема в тій кришці різьбових отворів для розпресовки вкручуваням туди гвинтиків?, як це зроблено на бафангах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137287Повідомлення 25 лип 2024, 09:15 
Не в мережі

Звідки: Ukraine
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Пенсіонер писав(ла):
"далі запресована кришка двигуна з підшипником, проблема в тому як її розпресувати не ушкодивши статор."
Чі нема в тій кришці різьбових отворів для розпресовки вкручуваням туди гвинтиків?, як це зроблено на бафангах.

У кришці двигуна наявні три прямокутні пази по зовнішньому радіусу розміром 4 на 10 мілліметрів, які використовуються для кріплення зовнішньої пластикової шестерні планетарного редуктора за допомогою зачепів по типу ластівкового хвоста. Ну і ще в станині є пряпокутний отвір через який виведено обмотку статора, одна з сторін цього отвору і є кришка двигуна. Зачепитись нема як, от би корпус підігріти а на кришку налить азоту...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: контролер для кареточного двигуна
#137290Повідомлення 25 лип 2024, 11:14 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: м.Олександрія
Дякував (ла) 5 Подякували 23
Мій електротранспорт: електровелосипед
Може спробувать *хлопнуть* мотором об стіл щоб інерцією маси ротора кришку й з підшипниками трохи видавило, там ще й магнітне поле держе добре..


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 30


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group