akronix, формулу потужності....це все одно що спитати у старого ловеласа: - Після якої фрази дівки зразу дають?...
Кліщата треба з тру-рмс, бо дешеві розраховані міряти промислову 50-60Гц частоту з синусною формою, тому часто дуркують від тих фазних струмів (які ще й промодульовані частотою заповнення 15+кГц)
Як що про ту саму максимально довготривалу потужність, то там дуже багато вводних... швидкість тепловідводу (ждоулі в секунду на градус цельсія, залежить від конструктиву), температура зовні, графіку втрат в залізі від обертів (чим швидше тим більше гріється залізо, залежить від кількості зубів і товщини заліза), омічних втрат (залежить від опру обмотки і фазного струму)..................... що вам дасть та формула як що ви ніколи не дізнаєтеся тих вводних.....
Без іспитів навіть спрощено не можливо порахувати, саме головне знати скільки мотор може відвести тепла не піджаривши обмотки, тому навіть виробники просто публікують графіки іспитів , головні з яких це графік ККД в залежності від обертів і струму, та тепературні рафіки теж в залежності від обертів і струму, і там зазу малюють межі за які виходити не можна. Але виробники МК навіть того не дають, до того всього можна тільки догадуватись по іньшій інформації яку вони вирішать надати.
Єдиний дієвий інструмент (особливо для людини яка питає формулу)
це канадський симулятор,
https://ebikes.ca/tools/simulator.html в якого є майже всі формули, там можна обрати близьке до свого МК, та потестити його в хвіст і в гиву, і воно навіть покаже через який час ваш мотор підсмажиться в разі форсажа (критичну температуру обмоток можна міняти, там взагілі все можна міняти). Там і фазні струми покаже, і ККД, і втрати в моторі , і .... все що завгодно, ніякими формулами ніхто краще не порахує.
Але краще за всі ті теорії, це форсанути мотор більш потужним контроллером, встановити датчик температури в обмотки, та піти ганяти на максималці та по гіркам, через деякий час стане ясно як треба їздити щоб не підсмажити двигун.
До речі, встановлення примусового охолодження, може іноді підняту ту потужність майже в рази (так що слабим місцем може стати вже не перегрів обмоток, а наприклад надійність зубів перевантаженного редуктора).