humax76 писав(ла):
Замовив комплект UKC1 на 250w, 17 А, повинен прийти через тиждень.
Продовження буде...
Набір прийшов.
Вчора зробив заміну старого на новий. Контролер хоч дротів мав набагаго більше від оригінального але на штатне місце впихнути получилось.
Звук двигуна став іншим, приємнішим на звук.
Контролер дає можливість налаштувань по обмеженню швидкості та амперажу.
Виставив максимальну швидкість 32 км/год. але так, як це двигун 36 В та 250 W то більше 27-28 з нього не видавиш.
Побавився з налаштуваннями по потужності, при 17А(короткочасно) велосипед "виривається з під рук" але швидкості це не прибавляє, на постійне користування виставив 7А.
В подарок в наборі була також дроссель швидкості "Throttle". При моїй вазі в 105 кг., велосипед, тільки на ручці газу, розганявся по рівній дорозі до 26 км без проблем.
Якість виконання кнопок управління та дисплея хороша, подивимось як він переживе голландські постійні дощі.
Все ніби ОК, якби не одне АЛЕ.
Мені не подобається що напруга на освітлення подається з моменту ввімкнення контролера, ввечері це не погано, а от вдень освітлення не потрібне. На кнопках управління є функція ввімкнення та вимкнення ліхтарів затиснувши кнопку "+" але вона не функціонує, точніше значок ліхтарика на моніторі появляється але не більше того. Китайці як завжди перемудрували.
Можливо хтось знає куди перепаяти підключення ліхтарів на контролері так щоб освітлення вмикалося по бажанню, а не примусово при ввімкненні велосипеда.