Поточний час: 13 черв 2025, 15:58

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Голландська Stella Modena.
#137933Повідомлення 07 жовт 2024, 19:26 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Всім привіт.
Купив вживаний велосипед Stella Modena. Так як велосипед старенький то почались проблеми.
Під час їзди може погаснути екран але двигун працює дальше, а може просто повністю виключитись і поки не перепідєднаєш батарею він не включається. Залежностей в часі або кілометражі немає, за поїздку може виключатися кілька разів, а може і взагалі не виключатися.
Грішу на контролер так як батарею купив нову та крім того в мене два таких велосипеда, міняв батареї місцями результат такий самий на різних батареях.
Звісно ніяких схем до цих велосипедів знайти не можливо.
З характеристик велосипеда знаю тільки слідуюче:
Мотор 250 ват
Напруга 36 В
Дисплей SW900 (так по фото оприділив Гугл)
Дивився на аліекспресі є готові набори монітор+кнопка+контроллер.
Підкажіть, може дійсно взяти комплект з аліка і замінити?
Але який з них взяти?
Можливо допоможуть фото контролера


Додаткові файли:
IMG_20240825_153304.jpg
IMG_20240825_153304.jpg [ 192.95 КБ | Переглядів: 2238 ]
IMG_20240825_152340.jpg
IMG_20240825_152340.jpg [ 218.52 КБ | Переглядів: 2238 ]
IMG_20240825_152327.jpg
IMG_20240825_152327.jpg [ 220.72 КБ | Переглядів: 2238 ]
IMG_20240825_152320.jpg
IMG_20240825_152320.jpg [ 253.83 КБ | Переглядів: 2238 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137934Повідомлення 07 жовт 2024, 20:06 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 832 Подякували 703
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Вполне может быть просто плохой контакт где нибудь, например окислы в коннекторе или плохо обжатая клемма, переломившийся внутри изоляции провод в подвижном участке проводки (например от рамы к рулю).

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137937Повідомлення 07 жовт 2024, 23:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Спочатку перелапати всі провода і роз'єми. Дощ, волога, рух, щось окислилось, або переламалось. Якщо новий контролер, то 36В 250Вт як існуючий (якщо на двигуні шильдик вірний). А взагалі контролер по напрузі та струму вибирається.


Востаннє редагувалось Leon29 08 жовт 2024, 13:13, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137938Повідомлення 08 жовт 2024, 06:30 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Теж спочатку грішив на провода, якби не одна ситуація.
Вставляю зранку акумулятор, засвічується екран на одну секунду і гасне, витягую аккум, вставляю і знову та сама ситуація і так кілька разів. Вєлік стояв на місці тому і зробив висновок, що це контолер. Але на всякий випадок розібрав шахту контролера, перелапав всі провода, перевірив на предмет окислення контактів та перевірив всі штекери і так два рази, нічого не допомогло.


Востаннє редагувалось humax76 08 жовт 2024, 08:30, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137939Повідомлення 08 жовт 2024, 06:31 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Leon29 писав(ла):
Спочатку перелапати всі провода і роз'єми. Дощ, волога, рух, щось окислилось, або переламалось. Якщо новий контролер, то 36В 250Вт як існуючий (якщо на двигуні шильдик вірний). А взагалі контролер по напрузі струму вибирається.

Як це по напрузі струму?
Я знаю є сила струму, чи це просто кома відсутня?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137942Повідомлення 08 жовт 2024, 08:39 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Що можете сказати про цей набір?


Тільки напрягає пункт, що це контролер для безщіткового двигуна. Як дізнатися чи в мене безщітковий двигун?
Ще є контролери синусоїдальної хвилі.
Де почерпнути інфи про мій двигун?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137946Повідомлення 08 жовт 2024, 11:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
зазвичай мотор колеса - bldc- трифазні безщіткові. Мені колекторні ще не попадали в колесі. Бувають колеса відразу з контролером в моторі - тоді до них приходить два товстих проводи живлення і два тонких сигнальних... Багато писать.
Краще роз'єм з колеса покажіть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137947Повідомлення 08 жовт 2024, 13:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
humax76 писав(ла):
Leon29 писав(ла):
Спочатку перелапати всі провода і роз'єми. Дощ, волога, рух, щось окислилось, або переламалось. Якщо новий контролер, то 36В 250Вт як існуючий (якщо на двигуні шильдик вірний). А взагалі контролер по напрузі струму вибирається.

Як це по напрузі струму?
Я знаю є сила струму, чи це просто кома відсутня?
(по напрузі та струму. Помилка закралась)
Якщо в мене контролер 60В 22А для мого моторколеса, то ні 18А, ні 32А мені не підходить. 18А буде повзти, а 32 спалить двигун. Звичайно є зазори, але вони прораховуються індивідуально.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137951Повідомлення 08 жовт 2024, 21:10 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Підтягнув "матчасть", багато вивчив і зрозумів. Дякую за допомогу, але одного не можу зрозуміти на скільки ампер має бути контролер.
Відомо що мотор безщітковий на 36 В та 250 W, я так зрозумів що стандарт в цих двигунах це 17 А.
Чи я помиляюся?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137952Повідомлення 08 жовт 2024, 21:51 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Знайшов таку відповідь на своє питання:

Контроллеры 36В-48В, 15 Ампер
Литий-ионные аккумуляторы емкостью 10-15 Ач (Ампер-часов) подойдут для таких контроллеров. Например, аккумулятор на 36В 12Ач или 48В 10Ач.

Контроллеры 36В-48В, 17 Ампер
Литий-ионные аккумуляторы емкостью 15-20 Ач. Например, аккумулятор на 36В 17Ач или 48В 15Ач


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137953Повідомлення 08 жовт 2024, 22:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Рівне
Дякував (ла) 94 Подякували 40
Мій електротранспорт: Поки що тільки електровело, хоч і не один
Хочу електротранспорт: Рухаюсь далі - швидше, дальше, міцніше...
Беріть 17. Ви ж матимететручку газу і це дає моживість давать трошки більше , раптом що. Крім того зазвичай в контролерах є ще можливість на 3 швидкості перемикати. Можна хоч тумблерок поставити або перемикач на руль.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137963Повідомлення 09 жовт 2024, 21:53 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Замовив комплект UKC1 на 250w, 17 А, повинен прийти через тиждень.

Продовження буде...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#137964Повідомлення 09 жовт 2024, 23:48 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
humax76 писав(ла):
Підтягнув "матчасть", багато вивчив і зрозумів. Дякую за допомогу, але одного не можу зрозуміти на скільки ампер має бути контролер.
Відомо що мотор безщітковий на 36 В та 250 W, я так зрозумів що стандарт в цих двигунах це 17 А.
Чи я помиляюся?

У мене на контролері все написано
Додаткові файли:
SAM_1917.JPG
SAM_1917.JPG [ 66.92 КБ | Переглядів: 2048 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#138031Повідомлення 20 жовт 2024, 06:31 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 2 Подякували 0
humax76 писав(ла):
Замовив комплект UKC1 на 250w, 17 А, повинен прийти через тиждень.

Продовження буде...


Набір прийшов.
Вчора зробив заміну старого на новий. Контролер хоч дротів мав набагаго більше від оригінального але на штатне місце впихнути получилось.
Звук двигуна став іншим, приємнішим на звук.
Контролер дає можливість налаштувань по обмеженню швидкості та амперажу.
Виставив максимальну швидкість 32 км/год. але так, як це двигун 36 В та 250 W то більше 27-28 з нього не видавиш.
Побавився з налаштуваннями по потужності, при 17А(короткочасно) велосипед "виривається з під рук" але швидкості це не прибавляє, на постійне користування виставив 7А.
В подарок в наборі була також дроссель швидкості "Throttle". При моїй вазі в 105 кг., велосипед, тільки на ручці газу, розганявся по рівній дорозі до 26 км без проблем.
Якість виконання кнопок управління та дисплея хороша, подивимось як він переживе голландські постійні дощі.
Все ніби ОК, якби не одне АЛЕ.
Мені не подобається що напруга на освітлення подається з моменту ввімкнення контролера, ввечері це не погано, а от вдень освітлення не потрібне. На кнопках управління є функція ввімкнення та вимкнення ліхтарів затиснувши кнопку "+" але вона не функціонує, точніше значок ліхтарика на моніторі появляється але не більше того. Китайці як завжди перемудрували.
Можливо хтось знає куди перепаяти підключення ліхтарів на контролері так щоб освітлення вмикалося по бажанню, а не примусово при ввімкненні велосипеда.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Голландська Stella Modena.
#138032Повідомлення 20 жовт 2024, 16:50 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Поставте кнопку на фару. Подібних вимикачів море.
Додаткові файли:
Без имени.jpg
Без имени.jpg [ 4.83 КБ | Переглядів: 1817 ]

У мене штатна фара завжди горить як ходові вогні, так краще мене видно на дорозі. Якщо не хочете випадково бути переїханим якоюсь вантажівкою, або роззявою, то позначайте себе на дорозі. Для кращого освітлення вечором у мене є ще додаткова фара. Обидві вмикаються вимикачами, але лише після повороту ключа запуску велосипеда.
Додаткові файли:
Без имени1.jpg
Без имени1.jpg [ 4.74 КБ | Переглядів: 1817 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Oleg_Olegovich, yuri і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group