Поточний час: 01 серп 2025, 00:31

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 880 ]  На сторінку Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#75121Повідомлення 17 лют 2019, 18:32 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Январь нас солнцем не баловал...



и вот в феврале первый по настоящему солнечный день :hurra:


Додаткові файли:
IMG_1343.jpg
IMG_1343.jpg [ 146.27 КБ | Переглядів: 5759 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#76986Повідомлення 13 бер 2019, 18:01 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Какая то хрень происходит :? ,в феврале за день "генернуло" 20КВт/ч,а сегодня целый день солнце,и день намного длинее и до двацатки не дотянуло :cry:,хотя даже после 17часов еще была генерация.


Додаткові файли:
IMG_1343.jpg
IMG_1343.jpg [ 146.27 КБ | Переглядів: 5720 ]
IMG_1385.jpg
IMG_1385.jpg [ 137.01 КБ | Переглядів: 5720 ]
IMG_1387.jpg
IMG_1387.jpg [ 212.46 КБ | Переглядів: 5720 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77090Повідомлення 15 бер 2019, 09:52 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Каменское
Дякував (ла) 26 Подякували 8
Мій електротранспорт: Электровелосипед 1800 ватт + мелкий 350 ватт
Goga65 наверное разница температуры окружающей среды приличная?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77105Повідомлення 15 бер 2019, 12:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 433 Подякували 615
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Может напряжения инвертора не достаточно чтоб переток был в сеть.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77426Повідомлення 18 бер 2019, 19:13 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Leon29 писав(ла):
Может напряжения инвертора не достаточно чтоб переток был в сеть.

Наверное так и есть... в сети больше,чем инвертор может выдать :doh: ,вот он и уходит в защиту :?


Додаткові файли:
IMG_1430.jpg
IMG_1430.jpg [ 146.03 КБ | Переглядів: 5618 ]
IMG_1432.jpg
IMG_1432.jpg [ 233.68 КБ | Переглядів: 5618 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77428Повідомлення 18 бер 2019, 19:21 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
А сколько в сети?
По идее инвертор должен быть генератором (стабилизатором) тока, хоть 10 ватт генерируя а в сеть должен переливать.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77462Повідомлення 19 бер 2019, 08:33 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
танго писав(ла):
А сколько в сети?

Напряжение в сети на фото(было и более 255в)


Додаткові файли:
IMG_1430.jpg
IMG_1430.jpg [ 191.69 КБ | Переглядів: 5581 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77466Повідомлення 19 бер 2019, 09:51 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 433 Подякували 615
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Це виходить за допустимі межі напруги +-5% в нормальних умовах. Ви знаходитесь мабуть близько до ТП. Якщо ТП належить РЕМ то дати заявку щоб переставили анцапфу на трансформаторі. Якщо приватне, то звернутись до власника, або до відповідальної особи. Така висока напруга небезпечна для побутової техніки і може статись навіть пожежа.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77468Повідомлення 19 бер 2019, 10:34 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 420 Подякували 1143
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
20 мая 2014 года на Украине был принят международный европейский стандарт CENELEC EN 50160:2010. Этот стандарт вступил в силу 1 октября 2014 года под названием «ДСТУ ЕN 50160:2014» — «Характеристики напряжения в системах электроснабжения общего назначения». В этом стандарте установлено напряжение 400/230 В ± 10 %.

Нормально допустимым колебанием напряжения считается диапазон в 5 %, то есть: +/-5 % (от 209 В до 231 В). Предельно допустимым колебанием напряжения считается диапазон в 10 %, то есть: +/-10 % (от 198 В до 242 В).

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77477Повідомлення 19 бер 2019, 11:41 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Да, 255 вольт высоковатенькое конечно, вредноватенько для внутренних потребителей, но в настройках инвертора должно быть повышение его выхода, то есть заливать должен.
Это не заграница.
Я встречал в начале улицы возле трансформатора было 260 вольт, а в конце улицы 180 вольт, люди "радовались".

А точное название модели инвертора какое?

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Востаннє редагувалось танго 19 бер 2019, 14:23, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77484Повідомлення 19 бер 2019, 13:10 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 433 Подякували 615
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
Ну, тут три варіанти
1. залишити як є, але втрачається весь кайф від соняної енергії
2. душити інвертор видавати більше 255В і чекати поки щось згорить
3. крутнути ручку на трансформаторі для зниження напруги в мережі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77486Повідомлення 19 бер 2019, 14:37 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 683
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Напряжение инвертора поднять проблемно(по всей вероятности на программном уровне,немец б/у)
С РЭСовцами вчера общался,говорили,что ночью в трансформаторе уменьшили потенциал(сегодня больше 244в не видал,но и солнца нет)
Ну и 230 + 10% = 253(вроде как и в пределах :? )


Додаткові файли:
53461690_1961843203883875_529098614627106816_n.jpg
53461690_1961843203883875_529098614627106816_n.jpg [ 28.85 КБ | Переглядів: 5543 ]

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77487Повідомлення 19 бер 2019, 14:58 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
На инверторе должна же быть хоть какая то бумажка с его названием?
Всю жизнь вроде как были нормы +5% и -10% от номинала.
А откуда взялся номинал 230 вольт? Мы что, в Европе живем? +5% от 220 вольт это 231 вольт (верхнее по нормативам), и никаких гвоздей.

Там же внизу в табличке написано, или вся техника у населения до 2014 года подлежит выбрасыванию? Написать бумажку (ДСТУ) больших знаний не требует а о последствиях нахер никто не думает.

Что значит номинальное (нормальное отклонение) от номинального значения, а что есть предельное?????!!! А может ввести еще понятие сверхпредельное отклонение?

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77493Повідомлення 19 бер 2019, 17:46 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 433 Подякували 615
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
https://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v0310874-18#n11
11.4.5. Якість електричної енергії характеризується фізичними параметрами поставленої споживачу електричної енергії та їх відповідністю встановленому стандарту.

11.4.6. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014).

11.4.7. Стандартна номінальна напруга Uп для мереж низької напруги загального призначення має значення 220 В між фазним і нульовим проводом або між фазними проводами:
для трифазних чотирипровідних мереж: Uп = 220 В між фазним та нульовим проводом;
для трифазних трипровідних мереж: Uп = 220 В між фазними проводами.
Зміна напруги не повинна перевищувати ± 10 % від величини номінальної напруги.

ДЕЯКІ ПИТАННЯ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ДСТУ EN 50160:2014 http://nauka.tsatu.edu.ua/print-journal ... 5_2/47.pdf


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Жмеринка. Своя Альтернатива
#77509Повідомлення 19 бер 2019, 22:33 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 255 Подякували 139
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Ну ич то? Красиво написали - только ресовцам это надо исключительно для похода в туалет.
Те кто дальше от трансформатора будут писать что напряжение низеое и срочно надо поднять.
Линия не держит нагрузку. И менять ее никто не будет. Ну а вам прийдется мучиться или искать варианты нормального подключения.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 880 ]              На сторінку Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group