Доброго дня! Пару порад с приводу ревізії двигуна :
1.Перевіряється швидко за допомогою автомобільного 12 в акб, зєднали обмотку збудження послідовно з якорем, проводом не менш 4мм2 підключили до акб, двигун повинен крутитися тихенько без ривків та заїдань не хилитаючись. Доторкуючись пальцем до верхнього торца щітки при роботі двигуна від 12В АКБ, перевірити "підскакування щіток на кривому коллекторі", щітки повинні "не підскакувать" і прцювать тихо в робочому напрямку обертів. Це важливо, це ресурс роботи Вашого двигуна.
2. Перевірити изоляцію мегаомметром з робочою напругою не більш за 500в ( щоб під час перевірки не пробить, бо є мегаомметри 2500в).
3. Розібрати перевірити якор на центровку та биття колектору, це робиться у нормального токаря на станку, з мікрометром. Підшипники можна не знімати , зажимається за вал, зад де крильчатка, отвір під гвинт крильчатки (Дуже важливо!! інакше із за різьби буде криво) протачується фаска для подальшого підпору в центрах, Потім все перевіряється мікрометричною головкою на биття, головне щоб по валах, шийках , підшипників і по колектору не плясало. По магнітопроводу може плясать до 0.2 мм, не страшно, це може вже бути відбалансовано ще на заводі. При необхідності протачується коллектор, потім дорожиться між ламелями та доводиться мілкою наждачкою.
4. Вузол кріплення щіток почистити, відмити, перевірити на легкість ходу в тримачах, дуже важливо щоб щітки були з оригінального "того ще заводського матеріалу ". Коли все зберете ще раз перевірити пункт 1.
5. Якщо є можливість та бажання, то обережно щоб не проушити балансування ра розміри підсилити заводськиї баднаж обмоток та пролакувати ізоляцію якоря.
В мене зроблені ппункти 1-4. На данний час двигун проїхав 78 тис , 6 років щоденної експлуатації, щітки міняти ще не потрібно, калюжі проїжаю без опасінь (мабуть тому що ті 3 щілини для забору повітря у двигун розташовані ззаду по ходу руху автомобіля, конструкція доволі вдала, вентилятор висмоктує з двигуна вологу, бруд, вугільну пилюку з щіток, зразу на двір. Щодо силових клем розташовані спереду і відкриті, все змонтовано і просто полаковано акриловим лаком, Все це обдається повітрям, зразу висихає і ніякої зелені немає, раз в півроку можно промить, повитирать) підшипники при нагоді вже мабудь буду міняти, бо стоять ще рідні заводські, вже є призвуки, може і в коробкі треба щось міняти, побачио, масло залите рідке, - АТФ.
П.С. "Хозяин - барин". Мої думки не панацея, вам вирішувати, але ще раз хочу відмовити від встановлення щеплення, бо як на мене, щоб це правильно, надійно та надовго зробити потрібно мати безлімітний доступ до токарних, фрезерних, зварювальних, та шліфувальних робіт. На цоьому етапі можно гарно "забуксувати" впоть до зупинки проєету. Поспілкуйтесь з форумчанами хто таке робив, та вирішіть потрібно воно вам чи ні. Наприклад власник та конструктор першої ревізії Таврії Пікап ( на форумі AND ) Андрій Вадимович робив щеплення (двигун там був великий, низковольтний коробка від ланоса), Зараз цей силовий агрегат перекочував до їого колеги (BATISKAF) в Таврію
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=26&t=241&start=135. Перехідна муфта на шліци первинного валу для ДС-3.6 є на фото, на форумі є й кркслення якщо пошукати.
Бажаю Успіхів, Миру та Здоров'я!