Поточний час: 14 груд 2025, 23:13

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 85 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Повідомлення
#139654Повідомлення 20 черв 2025, 10:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 12 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Після більше місяца простою не витримав. Рука ще в гіпсі, але потестити дуже кортіло, зібрав все до кучи, спаливши при цьому DC 60/12, і зробив тестовий пробіг. Нагадаю що робив: впаяв ще один шунт, подав 4,3 вольта напряму в обхід дільника, поміняв силові кабеля як в контроллері так і моторі, вставив датчик температури всередину мотора, розсверлив отвори і ще по дрібницях. В результаті струм піднявся до 47 ампер, вкачую тепер 3 кВт. Швидкість не виросла, так 62 і зосталась, але вирісла динаміка і стабільнісь при розряді АКБ. Мотор після пробігу в 10 км на повному газу нагрівся до 59 градусів. З неприємного вирісло знову споживання, стало 48 вт/км було 40 вт/км, та з'явився звідкись круїз. Так як кінцевики в мене не під'єднані то на швидкості це реальна проблема, замість того щоб притормозити треба спочатку смикати ручку газу і тільки потім тормозити, як його відключити поки не знаю.


Додаткові файли:
111.jpg
111.jpg [ 250.11 КБ | Переглядів: 2867 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139658Повідомлення 25 черв 2025, 13:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 12 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Зняли гіпс, пару днів потихеньку їзджу. Що можу сказати: 1) максимальна швидкість по gps 67 км/год, можливо можна розігнати більше. 2) струм близько 46 ампер 62 вольта, близько 3 кіловат. 3) навіть при 40% залишку АКБ динаміка, швидкість не падає. 4) температура мотора максимальна яка була 65 градусів всередині, багатенько, є серверна турбінка, буду якось прилаштовувати. 5) реально дістає круїз контроль, в одному випадку злетів тросик газу, прийшлося на швидкості однією рукою ключ запалювання переключати. як його вимкнути не знаю. 6) переключення швидкості так і не запрацювало :( на вивішеному колесі працює, на ходу ні. 7) розхід вирівнявся і став десь 40 ватт/км по місту.
Поки в планах зробити охолодження і якось зібратися з силами і доробити АКБ. куплені ячійки вже потестив, треба спаяти в кучу та якось запихнути в ящик.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139668Повідомлення 27 черв 2025, 06:15 
Секретар клубу
Не в мережі

Звідки: Киев, пр-кт Науки
Дякував (ла) 1101 Подякували 274
Мій електротранспорт: пока только електровелосипед
Хочу електротранспорт: ЭЛЕКТРА 3
цикавить коли та як будете складати батарею?

_________________
АКБ убивает РАЗРЯД. Но жертву готовит неправильная зарядка.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139672Повідомлення 27 черв 2025, 13:34 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 12 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Може через неділю, поки так катаюсь, проводжу різні тести. Складать буду в холдери, як можно компактніше і просто паяти, на 20 амперних нікелева пластина, на 15 амперних мідний контакт. До речі, викатав вчора АКБ в нуль, проїхав 30 км, з неприємного бмс jikong трохи бреше, показує що ємності нуль, а я ще кілометрів три ще проїхав.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139696Повідомлення 01 лип 2025, 19:38 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 445 Подякували 626
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
СергейБ писав(ла):
1) электробайк в любом режиме потребляет на полную, 40 ампер, расход около 50-55 ватт на км, нормально ли это ? после 16 ватт/км на велосипеде при той же скорости как то дико. Причем даже на холостую, просто крутя колесо в воздухе потребление 400 ватт ! Скорость около 40 км.

В кінці відео видно як вплавають датчики Холла на оберти і потужність ХХ.




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139699Повідомлення 01 лип 2025, 22:25 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 12 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Та вже трохи вирівнялось, 40 ватт/км вважаю нормально для цього мотора тим більше він підвісний. В імпульсному режимі як я зараз їжджу, 5 секунд на повному газу - 5 секунд накат, щоб не спрацював круїз то розвід ще менший, десь 35 ватт/км. Причепив турбіну на охолодження, температура вище 50 градусів поки не піднімалася.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139701Повідомлення 02 лип 2025, 08:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 645 Подякували 296
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
Leon29 писав(ла):
СергейБ писав(ла):
1) электробайк в любом режиме потребляет на полную, 40 ампер, расход около 50-55 ватт на км, нормально ли это ? после 16 ватт/км на велосипеде при той же скорости как то дико. Причем даже на холостую, просто крутя колесо в воздухе потребление 400 ватт ! Скорость около 40 км.

В кінці відео видно як вплавають датчики Холла на оберти і потужність ХХ.



Для такого мотора треба або нормальні якісні ДХ або вже ставити Енкодер.... До речі тут на форумі вже писали що енкодер гарно себе показав на 138мому моторі, от і мені це стало цікаво замовив фар під енкодер.... спробую 90й мотор перевести :D

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139702Повідомлення 02 лип 2025, 11:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 12 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
У Вас qs90 ? Як він взагалі себе показав, скільки можна довготривало «вкачувати» ? Придивляюсь до нього на Алі, але він на 1квт, як поведе себе при 3 кВт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139706Повідомлення 04 лип 2025, 16:40 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 645 Подякували 296
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....
Хочу електротранспорт: model 3 old style
СергейБ писав(ла):
У Вас qs90 ? Як він взагалі себе показав, скільки можна довготривало «вкачувати» ? Придивляюсь до нього на Алі, але він на 1квт, як поведе себе при 3 кВт.

в базі він комплектуется 50а контром вотол ЕМ50, висновок можете зробить самі :winken:

_________________
Evel EndurA, 62v 28Ah Jik,VOT EM-100s(new gen), QS90....


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#139707Повідомлення 04 лип 2025, 21:46 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: УКраина
Дякував (ла) 12 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел электробайк электросамркат
Сьогодні катався і зловив РЕБ :) а так все стабільно, крейсерська 65, максимальна 67, пробіг 30 км (20ампер 60 вольт), струм 46 ампер, 3000 ватт. По жарі тільки температура виросла.


Додаткові файли:
IMG_2785.png
IMG_2785.png [ 711.46 КБ | Переглядів: 2419 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 85 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 114


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group