Поточний час: 14 черв 2025, 04:57

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 28 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138257Повідомлення 19 лист 2024, 21:26 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Датчики вакууму є на Аліекспресе. Там є різні - на 2 дроти і на 4. Ті що на 4 начебто правильніше - до них треба подавати живлення 12 вольт і вони можуть напряму вмикати реле пуску вакуумного насосу. Якщо цікавить модуль, то я можу запитати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138258Повідомлення 19 лист 2024, 21:32 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 18 Подякували 65
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Добрий вечір на насосі три дроти плюс мінус і третій управління починає працювати при замкненні на мінус .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138269Повідомлення 20 лист 2024, 13:42 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Yuratokar писав(ла):
Дякую за інформацію спробую встановити вертикально.Ще маю питання про електричний датчик вакума може хто підкаже який встановити.

Смотря какое устройство будет управлять насосом. Если достаточно управляющего сигнала 0-5В,то любой МАРсенсор от двс-ов, какой больше понравится...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138271Повідомлення 20 лист 2024, 18:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Yuratokar писав(ла):
Дякую за інформацію спробую встановити вертикально.Ще маю питання про електричний датчик вакума може хто підкаже який встановити.

Юра, не заморачуйся.....я на Пижику робив і ресівер і датчики проміжного тиски та реле вкл.....а потім у Вінниці на єл- пробігу поспіскувався з Славою(Полтавец) - він на єл Славуті підключив напряму до ваккуму...зробив так на ФАВі, а підключив через реле від лягушки гальм, а її виставив на "самий початок" педалі - шостий рік, все ГУД {!_!} Насос розмістив мах близько до ваккуму.

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138273Повідомлення 20 лист 2024, 19:26 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
А я бы советовал всё таки «заморачиваться» и делать всё максимально «правильно» и грамотно.
Понятно что любое решение имеет право на жизнь, но только в «пределах жизни принимающего решение»
Повешенный насос на концевик педали не даст необходимого разряжения для нормальной (читай правильной) работы системы. Просто не успеет.
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…
Кого то устраивают тормоза и без усиления, но максимально приблизиться хотя бы к исходным характеристикам донора ответственный самодельщик просто обязан :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138283Повідомлення 21 лист 2024, 17:21 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…

Без ресивара - працюють тормоза с першої секунди(а куплені "прибори" для вимірювання розряженія лежать та пилом припадають... Насос розташований біля ваккума тормозів! але кожен мае робити як розмірковуе...(я в свій час з цим вимірюванням натрахався доситу)

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138286Повідомлення 21 лист 2024, 17:55 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 832 Подякували 703
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Goga65 писав(ла):
......
.....(я в свій час з цим вимірюванням натрахався доситу)


То есть процесс был, но результат не был достигнут? :? Обесценивает ли это искомый результат в случае более эффективного процесса? :nein: :pfeif:

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138289Повідомлення 21 лист 2024, 19:03 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Goga65 писав(ла):
Инженер писав(ла):
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…

Без ресивара - працюють тормоза с першої секунди(а куплені "прибори" для вимірювання розряженія лежать та пилом припадають... Насос розташований біля ваккума тормозів! але кожен мае робити як розмірковуе...(я в свій час з цим вимірюванням натрахався доситу)

Хм… странно… я особо не трахался… много времени заняло изучение вопроса и размышления над вариантами реализации. Основной толчок конечно дал наш форумчанин (Игорь из славного города Херсона) , который по моему техзаданию взялся сконструировать устройство управления. За что я ему «пожизненно благодарен» :D
А в остальном обычная конструкторская работа и размышления…
Да я собственно описывал все свои пробы и эксперименты…
Но всё это того стоит, уверяю


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138292Повідомлення 22 лист 2024, 00:04 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Инженер писав(ла):
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…

Goga65 писав(ла):
Без ресивара - працюють тормоза с першої секунди

У мене був варіант від кінцевика і без резервуара, то повністю педаль на весь хід і на все зусилля працювала десь через 3-5сек. Що для екстреного гальмування (основна функція в електромобілі) категорично не годиться. Тому перед початком руху оті секунди просто тримав педаль.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138298Повідомлення 22 лист 2024, 09:49 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ресивер в вакуумній системі гальм потрібен раз в житті. Но в той момент дуже-дуже потрібний. Коли відмовив насос/електроніка.
Ну і ще ресивер зменшує кількість пусків насосу подовжуючи йому життя.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138299Повідомлення 22 лист 2024, 09:55 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Stalker_W писав(ла):
Ресивер в вакуумній системі гальм потрібен раз в житті. Но в той момент дуже-дуже потрібний. Коли відмовив насос/електроніка.
Ну і ще ресивер зменшує кількість пусків насосу подовжуючи йому життя.

...так тут же вопрос не в ресивере,а в подключении насоса без привязки его с разрежению. Вакуумный усилитель сам по себе ресивер, а доп емкостя вешаются как Вы правильно заметили для меньшего количества старт/стоп насоса...
Задача именно в том,чтобы всегда иметь "обьём разрежения" без привязки к чему либо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138382Повідомлення 01 груд 2024, 15:16 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 18 Подякували 65
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Всім дякую за поради буду експериментувати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138878Повідомлення 22 січ 2025, 02:15 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 254 Подякували 138
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Датчик вакуумного насоса от Вольво - просто, дешево и сердито. Все что нужно - заглушить два отверстия.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 28 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 121


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group