Поточний час: 15 черв 2025, 14:32

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 28 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138257Повідомлення 19 лист 2024, 21:26 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Датчики вакууму є на Аліекспресе. Там є різні - на 2 дроти і на 4. Ті що на 4 начебто правильніше - до них треба подавати живлення 12 вольт і вони можуть напряму вмикати реле пуску вакуумного насосу. Якщо цікавить модуль, то я можу запитати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138258Повідомлення 19 лист 2024, 21:32 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 18 Подякували 65
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Добрий вечір на насосі три дроти плюс мінус і третій управління починає працювати при замкненні на мінус .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138269Повідомлення 20 лист 2024, 13:42 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Yuratokar писав(ла):
Дякую за інформацію спробую встановити вертикально.Ще маю питання про електричний датчик вакума може хто підкаже який встановити.

Смотря какое устройство будет управлять насосом. Если достаточно управляющего сигнала 0-5В,то любой МАРсенсор от двс-ов, какой больше понравится...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138271Повідомлення 20 лист 2024, 18:45 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Yuratokar писав(ла):
Дякую за інформацію спробую встановити вертикально.Ще маю питання про електричний датчик вакума може хто підкаже який встановити.

Юра, не заморачуйся.....я на Пижику робив і ресівер і датчики проміжного тиски та реле вкл.....а потім у Вінниці на єл- пробігу поспіскувався з Славою(Полтавец) - він на єл Славуті підключив напряму до ваккуму...зробив так на ФАВі, а підключив через реле від лягушки гальм, а її виставив на "самий початок" педалі - шостий рік, все ГУД {!_!} Насос розмістив мах близько до ваккуму.

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138273Повідомлення 20 лист 2024, 19:26 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
А я бы советовал всё таки «заморачиваться» и делать всё максимально «правильно» и грамотно.
Понятно что любое решение имеет право на жизнь, но только в «пределах жизни принимающего решение»
Повешенный насос на концевик педали не даст необходимого разряжения для нормальной (читай правильной) работы системы. Просто не успеет.
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…
Кого то устраивают тормоза и без усиления, но максимально приблизиться хотя бы к исходным характеристикам донора ответственный самодельщик просто обязан :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138283Повідомлення 21 лист 2024, 17:21 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 155 Подякували 682
Мій електротранспорт: Ел-Пежо 205 - 30000км ........ ..... Ел-FAW 6371 - 70000км
Инженер писав(ла):
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…

Без ресивара - працюють тормоза с першої секунди(а куплені "прибори" для вимірювання розряженія лежать та пилом припадають... Насос розташований біля ваккума тормозів! але кожен мае робити як розмірковуе...(я в свій час з цим вимірюванням натрахався доситу)

_________________
Пробіг на Эл-Пежо 30 000км
Пробіг на єл-FAW 6371 60 000км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138286Повідомлення 21 лист 2024, 17:55 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 834 Подякували 705
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Goga65 писав(ла):
......
.....(я в свій час з цим вимірюванням натрахався доситу)


То есть процесс был, но результат не был достигнут? :? Обесценивает ли это искомый результат в случае более эффективного процесса? :nein: :pfeif:

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138289Повідомлення 21 лист 2024, 19:03 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Goga65 писав(ла):
Инженер писав(ла):
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…

Без ресивара - працюють тормоза с першої секунди(а куплені "прибори" для вимірювання розряженія лежать та пилом припадають... Насос розташований біля ваккума тормозів! але кожен мае робити як розмірковуе...(я в свій час з цим вимірюванням натрахався доситу)

Хм… странно… я особо не трахался… много времени заняло изучение вопроса и размышления над вариантами реализации. Основной толчок конечно дал наш форумчанин (Игорь из славного города Херсона) , который по моему техзаданию взялся сконструировать устройство управления. За что я ему «пожизненно благодарен» :D
А в остальном обычная конструкторская работа и размышления…
Да я собственно описывал все свои пробы и эксперименты…
Но всё это того стоит, уверяю


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138292Повідомлення 22 лист 2024, 00:04 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Инженер писав(ла):
У меня новый насос создает разряжение от 0,4 до 0,8 (более менее достаточное для повторюсь правильной работы) за 7-10 сек. Это правда зависит от обьема ресивера и вакуумника, но тем не менее…

Goga65 писав(ла):
Без ресивара - працюють тормоза с першої секунди

У мене був варіант від кінцевика і без резервуара, то повністю педаль на весь хід і на все зусилля працювала десь через 3-5сек. Що для екстреного гальмування (основна функція в електромобілі) категорично не годиться. Тому перед початком руху оті секунди просто тримав педаль.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138298Повідомлення 22 лист 2024, 09:49 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Ресивер в вакуумній системі гальм потрібен раз в житті. Но в той момент дуже-дуже потрібний. Коли відмовив насос/електроніка.
Ну і ще ресивер зменшує кількість пусків насосу подовжуючи йому життя.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138299Повідомлення 22 лист 2024, 09:55 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1155 Подякували 1156
Stalker_W писав(ла):
Ресивер в вакуумній системі гальм потрібен раз в житті. Но в той момент дуже-дуже потрібний. Коли відмовив насос/електроніка.
Ну і ще ресивер зменшує кількість пусків насосу подовжуючи йому життя.

...так тут же вопрос не в ресивере,а в подключении насоса без привязки его с разрежению. Вакуумный усилитель сам по себе ресивер, а доп емкостя вешаются как Вы правильно заметили для меньшего количества старт/стоп насоса...
Задача именно в том,чтобы всегда иметь "обьём разрежения" без привязки к чему либо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138382Повідомлення 01 груд 2024, 15:16 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Бердичів
Дякував (ла) 18 Подякували 65
Мій електротранспорт: Електромобіль з інвалідки.Daihatsu Coure. Fiat Panda єлектро
Всім дякую за поради буду експериментувати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Електромобіль Daihafsu Coure
#138878Повідомлення 22 січ 2025, 02:15 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 254 Подякували 138
Мій електротранспорт: Пежо Боксер
Хочу електротранспорт: уже имею
Датчик вакуумного насоса от Вольво - просто, дешево и сердито. Все что нужно - заглушить два отверстия.

_________________
не говорите, что мне делать - я не скажу куда вам идти


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 28 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Алексей В і гості: 97


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group