Текущее время: 02 июл 2022, 07:02

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 42 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#116341Сообщение 14 мар 2021, 23:37 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Ок, буду шукати сканер, може цей підійде...
https://m.olx.ua/uk/obyavlenie/original ... HSujc.html
Автосканер ELM327 v1.5


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#121490Сообщение 31 авг 2021, 12:34 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Ще одна проблема, не заряджається!
Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#121503Сообщение 31 авг 2021, 21:48 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123457Сообщение 23 ноя 2021, 09:38 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?


Последний раз редактировалось electronic 23 ноя 2021, 09:50, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123458Сообщение 23 ноя 2021, 09:44 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
electronic писал(а):
Ще одна проблема, не заряджається!
Зярядний блок видає напругу 340В DC, але контактори в піддоні з акумуляторами не спрацьовують. Один раз було спрацювали, зарядний струм дійшов до 10А і знову відключилися. Де шукати?

Проблема вирішилась після того як автомобіль простояв в гаражі кілька днів. Напевно від дощу дуже намок і не хотів працювати поки не став сухий


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123459Сообщение 23 ноя 2021, 09:48 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
electronic писал(а):
Є підозра що це зарядний блок, але як перевірити, хто знає?

Блок робочий!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123462Сообщение 23 ноя 2021, 10:54 
Председатель клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Донбасс => Киев
Благодарил (а) 6319 Поблагодарили 2290
Мой электротранспорт: Kangoo electrcite 2001
electronic писал(а):
Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?
Смотрите в сторону линейки MeanWell

_________________
Электропробег 70Мм


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123467Сообщение 23 ноя 2021, 15:08 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1308 Поблагодарили 267
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
electronic писал(а):
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123476Сообщение 23 ноя 2021, 20:38 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Не варіант, друга проблема лишається з температурою…


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123477Сообщение 23 ноя 2021, 20:40 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Stalker_W писал(а):
electronic писал(а):
Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?
Смотрите в сторону линейки MeanWell

Хороший варіант, дивився, але там теж є вентилятори і по ціні не дешевий, можливо в когось є б/в?


Последний раз редактировалось electronic 23 ноя 2021, 20:50, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123480Сообщение 23 ноя 2021, 20:49 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1308 Поблагодарили 267
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
electronic писал(а):
Dream Tractor писал(а):
electronic писал(а):
До теми - хочу замінити зарядний блок для акумулятора 12 вольт. В мене стоїть не рідний (хоча рідний теж є але не робочий, може хтось відремонтує?) Flatpack 1500 перероблений під 13,8 вольт. Працює, але дуже шумлять вентилятори ( стоїть в салоні) і не хоче запускатись при мінусовій температурі (тому і стоїть в салоні). Тому хочу замінити на безшумний (без кулерів) і щоб працював при - 20 градусів. Вхідна напруга від ВВБ 200-300 вольт, вихід - 13-14 вольт 50 ампер. Чи є такий варіант?

На Вашому місці замінив би вентилятори на менш шумні.

Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Ну Ви ж пишете, що стоять в салоні по причині температури - значить у салоні запускаються? А якщо все рівно ні, то навіщо тоді було згадувати про салон? :irre:


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123482Сообщение 23 ноя 2021, 21:01 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Так, виїжаю з теплого гаража, поки їду - працює пічка, не вимикаю авто, блок постійно працює, вертаюся знову в гараж. Але якщо лишити авто на вулиці на холоді вимкненим, тоді блок не запускається, навіть в салоні йому стає холодно.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123512Сообщение 24 ноя 2021, 19:14 
Создатель электромобиля
Не в сети

Откуда: Одесса
Благодарил (а) 185 Поблагодарили 90
electronic писал(а):
Не варіант, друга проблема лишається з температурою…

Скорее стоит уточнить - запускаются, но напряжение 21В и не регулируется.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123549Сообщение 25 ноя 2021, 20:37 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: Луцьк
Благодарил (а) 12 Поблагодарили 0
Мой электротранспорт: Fiat E-Scudo 100km
Хочу электротранспорт: Fiat E-Scudo 500km
Немає там 21 вольт, блок перероблений, стабільна напруга 13,8 вольт. Є регулятор струму ( виставлений на максимум). Коли холодно, пробує стартувати, індикатори струму на максимум два рази блимають, не виходить запуститися і в захист. Напруги на виході немає взагалі, тільки від акумулятора 11,5 вольт. Таке враження що йому не вистачає потужності для старту, ніби йде перевантаження по струму ( більше максимуму) і блок не може запуститись. Треба буде ще попробувати без акумулятора запустити…
Не вийде, блок без акумулятора теж не запуститься.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Fiat E-Scudo
#123558Сообщение 25 ноя 2021, 22:47 
Создатель электромобиля
Не в сети

Откуда: Одесса
Благодарил (а) 185 Поблагодарили 90
Не понятно, что переделывать если все регулировки есть в свободном доступе - с морды регулировка напряжения, с задницы - регулировка тока.
В стандарте при минусовой температуре все стартует и работает, но вот напряжение стабильно 21в и не регулируется.
Все что у вас - скорее всего - косяки переделки. Опять же выполненной непонятно для чего.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 42 ]              На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ