Поточний час: 29 лют 2024, 22:47

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 120 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#19599Повідомлення 20 бер 2016, 15:44 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6704 Подякували 2476
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
40 ячеек соответствуют 20 консервам.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#19625Повідомлення 20 бер 2016, 22:21 
Не в мережі

Звідки: Волынь
Дякував (ла) 9 Подякували 2
Мій електротранспорт: электровел+еl-VAZ 2109+Рено Флюенс ZE
Хочу електротранспорт: BMW X5-с двумя эл.двигателями и контролерами от Пыжика Григория
В одной "консерве" четыре ячейки. Конфигурация 2S2P.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#19821Повідомлення 26 бер 2016, 10:32 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6704 Подякували 2476
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
График заряда Лифа током 43А.


Додаткові файли:
2boosters_plot.png
2boosters_plot.png [ 48.75 КБ | Переглядів: 6324 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#21179Повідомлення 30 квіт 2016, 11:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Заряджав своїх 5 банок.
viewtopic.php?f=35&t=1182
Одразу після відключення напруга була 7,45 вольт. Потім почала поступово падати.
Постояли пару днів. Напруга 7,33-7,34.
Це нормально?

Інше питання. Я запхав ті акумулятори у вузьку морозильну камеру від холодильника (неробочу камеру, сама коробка як корпус). Щось почало крапати. Думав - електроліт. Витягнув з камери. Сухо. Тільки білий наліт (як від електроліту) на чорній клемі одного з акумуляторів.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#21186Повідомлення 30 квіт 2016, 15:34 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Киев Украина
Дякував (ла) 13 Подякували 61
Мій електротранспорт: Renault ZOE
com писав(ла):
Одразу після відключення напруга була 7,45 вольт. Потім почала поступово падати.
Постояли пару днів. Напруга 7,33-7,34.
Це нормально?


Если нагрузка потребляет ~100мА то за 2 дня так и напряжение и опустится.

Зарядите ячейки они у вас разряжены, и прислушайтесь к советам купите нормальную зарядку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#21187Повідомлення 30 квіт 2016, 16:45 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Батареї відключені взагалі. Це саморозряд. Зарядку вже купив - Дельта ЕСР. Ще не користувався.

Що до зарядки. Зараз я акумулятори не використовую. Вони на зберіганні. Рекомендують зберігати напівзарядженими.

Знайшов цікавий графік і статтю.
Зображення
http://battery.newlist.ru/liion.htm
Цитата:
По материалу отрицательного электрода литий-ионные аккумуляторы можно разделить на два основных типа: с отрицательным электродом на основе кокса (фирма Sony) и на основе графита (большинство других изготовителей).

Тепер ясно, чому деякі БМС мають нижній поріг 2,5 вольти.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#21431Повідомлення 07 трав 2016, 01:08 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
То з морозильної камери щось накрапало. Там трубка всередині.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#21438Повідомлення 07 трав 2016, 10:56 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6704 Подякували 2476
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Напоминаю ещё раз свой реальный график разряда током 35А 2х консервов.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: X - минуты
Y - вольты

Lif_batareya_razryd.gif
Lif_batareya_razryd.gif [ 21.57 КБ | Переглядів: 6136 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#21440Повідомлення 07 трав 2016, 13:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 991
Мій електротранспорт: >
Ух ты, по графику средняя точка даже больше чем 3.8в, это круто
(среднеквадратичное будет и того больше).
А то я по перестраховке при подсчете ёмкости брал 3.6в.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#22001Повідомлення 24 трав 2016, 21:56 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 42 Подякували 63
Мій електротранспорт: електровелосипед
Хочу електротранспорт: доробити велосипед
Випадково піддав акумулятори перезаряду.
Почав шукати теорію.
Знайшов цікаву статтю з графіками.
http://www.wikidacha.ru/articles/?id=436
Зображення


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#23483Повідомлення 24 черв 2016, 21:20 
Не в мережі

Звідки: Челябинск
Дякував (ла) 2 Подякували 2
Поставил на свой байк консервы:
https://goo.gl/photos/kYrZoGwm7WMpL1oD9 фото тут
Вопрос назрел- монстры позиционируют как снятые с ниссан лиф. Но как так получается, что на лифы с завода ставят максимум 33ач на пакет. а на форумах теже пакеты продают с емкостью доходящей аж до 40ач? Откуда такая разница?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#23547Повідомлення 27 черв 2016, 04:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 991
Мій електротранспорт: >
STEP, новые монстры и монстры из ниссан лифа имеют общее только большой размер, отсюда и название монстры. А так там внутри вполне может оказатся куча отличий, в том числе и по качеству. Мало того, монстры полученные вскладчину были в поставке как минимум 3 разных размеров (и емкости), некоторым попался разнобой по размерам, хотя как бы заявлялось что в последней поставке должны быть все одинаковые, но мне в последней партии попались несколько штук с другим размерчиком. Монстры вынутые из нисана имеют внизу не ровную линию пакета, а с небольшим вылетом по центру.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#27401Повідомлення 22 вер 2016, 20:57 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
подскажите пожалуйста, какой ток разряда номинальный у лифовских консерв и какой пиковый?
понятно, что чем меньше тем лучше, но по аналогии, например с народными, где 3-5С номинальный и до 15-18С пиковый?
есть ли график зависимости емкости лития от разрядного тока по аналогии со свинцом? http://www.klausmobile.narod.ru/appnote ... f_ris1.gif


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#27412Повідомлення 23 вер 2016, 12:49 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Мариуполь
Дякував (ла) 403 Подякували 230
Мій електротранспорт: Selena EC-4, Eva-5
240 ампер разрядный продолжительный ток и 540 ампер пиковый. Взято отсюда http://hybridautocenter.com/HAC4/index. ... Itemid=631
То есть, рейтинг разряда продолжительного чуть менее 4С и кратковременный (время не нормировано) чуть более 8С.
График зависимости емкости лития от разрядного тока, конечно, есть, но он не такой интересный, как для свинца, емкость лития слабо зависит от тока нагрузки. Вот здесь можно посмотреть график для литий-иона :
Додаткові файли:
accumulator-liion3.gif
accumulator-liion3.gif [ 3.61 КБ | Переглядів: 5803 ]

http://www.powerinfo.ru/accumulator-liion.php

_________________
Ищу владельцев электроавто Eva-5 Bio Auto для обмена опытом.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Консервы из под Nissan Leaf
#27413Повідомлення 23 вер 2016, 13:17 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
vpa писав(ла):
240 ампер разрядный продолжительный ток и 540 ампер пиковый...
...то есть, рейтинг разряда продолжительного чуть менее 4С....
...График зависимости емкости лития от разрядного тока, конечно, есть, но он не такой интересный, как для свинца, емкость лития слабо зависит от тока нагрузки....

ну, литий-ион совсем не то, к тому же емкости и токи не те...
240 разрядный - это замечательно, но почему тогда их ёмкость проверяется при токе 0.3С=20А
Реально ли консерва б/у сможет отдавать ток 150А в течении 20мин , снизив напряжение до 7В за это время?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 120 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 2


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group