Поточний час: 14 лип 2025, 20:58

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#9511Повідомлення 05 трав 2015, 10:36 
Творець електромобіля, засновник клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина. Киев.
Дякував (ла) 872 Подякували 1389
Мій електротранспорт: "Электра 2"
Хочу електротранспорт: "Электра 3" вдвое легче, но с втрое бОльшим солнцеобеспечением
Но, даже если выбрать из каждой сотни нормальных ячеек, ЭЛИТНЫЙ ДЕСЯТОК, с какими другими их ставить в последовательную батарею, куда девать оставшиеся тысячи ?
Да и на сколько циклов сохранится стабильность этого нового-предлагаемого параметра - "реитинговой ёмкости"? Да и не заменит ОНА, уже существующих средств защиты и сигнализации..
Как сказал создатель "ТРИЗ"а : - " Только 1% всех технических решений, заслуживает патентования , но , только 1% запатентованных, заслуживает реализации ! ! !


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9516Повідомлення 05 трав 2015, 12:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 294 Подякували 1083
Мій електротранспорт: >
Михалыч, а ничего, что этот ново-предлагаемый параметр - "рейтинговая ёмкость" придумали вы сами? А все потому что читаете других по диагонали, не вникая в суть, иначе таких описок бы не делали, а вы уже дважды упоминаете эту "рейтинговую емкость". Советую сходить прочитать снова как звучало в оригинале. Изначально я говорил о проводимости на единицу ёмкости, а поскольку проводимость это обратная велична сопротивлению, то перемножив сопротивление на емкость получим то же число. Я имел неосторожность назвать это "рейтинговым сопротивлением" (по аналогии с рейтинговым током, который пишут на аккумуляторах). Вам было бы легче если бы я назвал это "Тау" (общепринятое название постоянной времени которую получают именно умножением емкости на сопротивление)?

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#9520Повідомлення 05 трав 2015, 15:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 12 Подякували 19
вчора вирішив провести технічне обслуговування своєї стартерної АКБ. більш ніж рік (10000 пробігу і певно десь під 100 циклів заряд-розряд) її не чіпав. Що кинулось в очі, перша відносно руху банка, знов мала найнижчий рівень електроліту, і відносно інших банок його щільність була найнижчою, тобто вона є найбільш розрядженою, таке враження, що вона нагрівається найбільше бо найближче знаходиться до радіатора і випаровування з неї найбільші. Жаль, що не можу перевірити навантажувальною вилкою кожну банку, але, як на мене, зміна щільності електроліту є досить вагомим показником того, що к одній АКБ різні температурні умови експлуатації суттєво впливають на розташовані поряд банки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 18 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group