Сьогодні установив акумулятор lifepo4 без верхньої кришки на електровелосипед бенлін, зробив тестовий заїзд з підключеним ваттметром, благо погодка посприяла. Хотів додати декілька фото, але з телефону не можу їх завантажити на сайт, відсутня папка для завантаження, лише показує, відеокамеру, диктофон, контакти і систему андроїд, ні галереї, ні папки з фото - нема(.
Почну з напруги, між штатним вольтметром і ваттметром, різниця по напрузі - 0,3В - 0,5В, деколи і до 1В. Штатний вольтметр електровелосипеда, показує менше в середньому на 0,5В. Максимально зафіксований мною струм -22,3А (контролер на 22А), потужність склала - 1384Вт, при напрузі 62В. Максимальна швидкість по GPS і по штатному спідометрі, склала ~37км/г, (правда, заднє колесо трішки було приспущено). На швидкості 30-35 км/г, струм складав 3-8А під часу руху. Чим сильніше був вітер, тим більше зростав струм (потужність). Проїхавши 8,1км, ваттметр показав, що було потрачено - 164,95 W/h (2,57A/h). Якщо при старті плавно викручувати ручку газу, струм - 3,5А-8А, якщо середньо крутанути - 12-17А. Якщо різко і до кінця, то всіх 22А, ясна річ, що потім знижується. Акумулятори холодні, БМС, ясна річ також холодна, оскільки вона на 40А. МК трішки нагрілося, на вулиці +30С.
|