Поточний час: 15 черв 2025, 05:11

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 77 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136944Повідомлення 19 черв 2024, 22:22 
Не в мережі

Звідки: Україна Kиїв
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Мій електротранспорт: BMW i3 2019 42kWh
Доброго вечора.
Досі не дає спокою думка використовувати авто як Powerbank. Але не хочеться займатись "милицями" типу під'єднання до 12в батки.
Більшість OffGrid (гібридних) сонячних інверторів підтримують напругу сонячних панелей до 500В. Або замовляти на Аліхі плати перетворення DC400->AC220.
По суті якщо дати машині зрозуміти що її хочуть заряджати через CCS порт постійним струмом, то в теорії вона повинна замкнути контактори на роз'єм і без "колхоза" (втручання в ВВ проводку) можна буде знімати з авто 3,5, аб0 більше кВт.
Якщо вийде "намахати" авто, то маємо відносно бюджетне рішення.
Інвертор коштує 200$
коннектор CCS стільки ж

цікаво, чи ніхто не вивчав протокол роботи CCS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136953Повідомлення 20 черв 2024, 17:20 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
По ДЖБТ DC питання вирішене , вже минулого року тримав магазин використовуючи під час перебоїв китайську електричку і приблуду до неї потужністю в 5 квт номінал...
Зараз роблю трошки по іншому
Купив плату DC320-420 ---AC220 ? потужністю в 8квт....300 доларів заплатив, взяв останню( це безпокоїть)
Заживити просто - зняв з машини батку, переконфігурую під необхідний параметр...
А от як потім батку в 100S заряджати...тут поки що роздуми
Спробую діодним міcтком три фази випрямити від мережі...якщо вийде DC 320-420 номіналу- то питання вирішене
Не вийде - будуть танці з бубном...
Якщо хтось має зауваження або готові рішення - пишіть...
Грубо цікавить регульоване зарядне від мережі потужністю в 2-4квт з виходом 320-420DC

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136955Повідомлення 20 черв 2024, 22:01 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6919 Подякували 2556
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
А навіщо вам перепаковувати на 100S? Залиште 96. Інвертор все одно буде працювати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136958Повідомлення 21 черв 2024, 02:58 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
budivelnik писав(ла):
Спробую діодним міcтком три фази випрямити від мережі...якщо вийде DC 320-420 номіналу- то питання вирішене

якщо 3 фази 380 вольт, то після діодного моста буде 540 вольт

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136960Повідомлення 21 черв 2024, 09:40 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Stalker_W писав(ла):
А навіщо вам перепаковувати на 100S?

Мабуть тому що в машині батарея така? ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136969Повідомлення 21 черв 2024, 17:39 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 431 Подякували 607
Мій електротранспорт: Електровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: BYD
anatoli писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Спробую діодним міcтком три фази випрямити від мережі...якщо вийде DC 320-420 номіналу- то питання вирішене

якщо 3 фази 380 вольт, то після діодного моста буде 540 вольт

Все вірно. Тому що випрямлена напруга збільшується в корінь з 2 раз. І не забувайте що вольтметр (тестер, мультиметр) міряє діючу напругу, а не ампелітудну.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136972Повідомлення 21 черв 2024, 22:12 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
Leon29 писав(ла):
anatoli писав(ла):
budivelnik писав(ла):
Спробую діодним міcтком три фази випрямити від мережі...якщо вийде DC 320-420 номіналу- то питання вирішене
якщо 3 фази 380 вольт, то після діодного моста буде 540 вольт

Все вірно. Тому що випрямлена напруга збільшується в корінь з 2 раз. І не забувайте що вольтметр (тестер, мультиметр) міряє діючу напругу, а не ампелітудну.
220 * 1,4 = 310 = зле не вистарчає
380*1,4=540 - зле забагато...
Але начитався що там то пікова, то середньоквадратична, то ще якась...
Завтра прийде трьохфазний місток, візьму тестер , візьму спіральку омів на 5-10-20, щоб витримала 10-20Ампер..і піду міряти...
Бо помножити на 1,4 1 фазу-це ПІКОВА НАПРУГА , яка падає навіть від одного міліома..це вже перевірив....
Може і в 350 так виявиться?
540 - при струмі 0
а при струмі 20 ампер- і380 не стягне...

ПС
З чарджерами бавитись не хочу, їх узгоджувати і так далі...
А тут примітивне рішення
Пересклав батарейку з 92*4 на 100*3, отримав що бабах при перезаряді в 420 вольт, який теоретично те що збираюсь зробити не повинен досягати ВЗАГАЛІ....

ППС
якщо чесно мене не цікавить амплітудна...мене цікавить тільки та яка існує від 1 ампера і вище..а те що при струмі нуль на конденсаторі істино вірна цифра...яка ні на що не може вплинути- то вже таке.

Хоча розумію - кіловати це не вати , здурі спалити можна багато , тому пишу так ніби буду робити сам, а по факту робитимуть тільки ті в кого в цьому питанні знань на порядок вище ніж в мене.
Ятакий собі генеретор брєдових ідей...які раз через пять -стріляють позитивно.

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136973Повідомлення 22 черв 2024, 05:35 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 32
Треба орієнтуватися який розмір напруги (максимальний) може прийняти ваш пристрій з мережі - ото й усе. А ото усі дійсні чи пікові величини то вже другорядне. Вони залежать від форми випрямляча (одно чи двох напівперіодний), звісно що від цього також різні пульсації на виході випрямляча.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136974Повідомлення 22 черв 2024, 07:49 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
budivelnik писав(ла):
540 - при струмі 0
а при струмі 20 ампер- і380 не стягне...

а при струмі 0.1A буде 539.5, які будуть намагатися сунути в батарею

Краще все-таки побавитися з чарджерами, ніж бабах. Вольтовські зарядники недорогі і запускаються відносно просто. Упираються в CC 417в, що майже ідеально для 100s.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136975Повідомлення 22 черв 2024, 15:31 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
tesljar писав(ла):
Треба орієнтуватися який розмір напруги (максимальний) може прийняти ваш пристрій з мережі - ото й усе. А ото усі дійсні чи пікові величини то вже другорядне. Вони залежать від форми випрямляча (одно чи двох напівперіодний), звісно що від цього також різні пульсації на виході випрямляча.
Китайська приблуда по параметрам - DC 320-420, номінал потужності 8кВт( мені вистарчить 5), заявлений максимум 10КВТ ( китайцям повірити-себе надурити)
Стрибки споживання в межах від 0,5Квт( менше не може бути )до 5квт...з постійним середнім 2,5-3,5квт
ВВідний автомат мережевий 3*3=9Квт???( не впевнений, не вмію правильно рахувати) потужності
Батарейка буде +/- 100S*3P20Ампер=420В максимум( не розраховую піднімати вище 380)*60Ампер*год=20Квт запасеної енергії , з якої буде бігати туди сюди 50%
Як я розумію батарейка з внутрішнім опором в +/-1 Ом( швидше в плюс) , яка буде знаходитись в діапазоні 350 розряжено-380 заряжено , навіть без додаткових приладів безпеки( вони однозначно будуть , я просто свідомо зараз спрощую) - не повинна брати на себе більше 10-15ампер....
А якщо вдасться тримати в діапазоні 370-380...то взагалі 5-10 ампер максимум...
Тобто це 1/3---1/10 C зарядний струм...., 0,3с розрядний...
Якщо хто бачить нестиковки-критикуйте, я розумію що ідейка з точки зору безпеки так собі... тому перш ніж повноцінно запускати відтестую...але тести то тести , а життя то нові приколи про які навіть не уявляв...

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136976Повідомлення 22 черв 2024, 15:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
budivelnik писав(ла):
220 * 1,4 = 310 = зле не вистарчає
380*1,4=540 - зле забагато...
Але начитався що там то пікова, то середньоквадратична, то ще якась...
Завтра прийде трьохфазний місток, візьму тестер , візьму спіральку омів на 5-10-20, щоб витримала 10-20Ампер..і піду міряти...
Бо помножити на 1,4 1 фазу-це ПІКОВА НАПРУГА , яка падає навіть від одного міліома..це вже перевірив....
Може і в 350 так виявиться?
540 - при струмі 0
а при струмі 20 ампер- і380 не стягне...

де ви взяли три фази 230 вольт? зазвичай це якісь локальні мережі, в межах одного генератора чи трансформатора 100-150 кВА.
Зазвичай у нас мережа з лінійною напругою 400 вольт. і коли ви подасте ці три кінці на випрямляч з 6 діодів, ви отримеєте 540 вольт постійного струму. і падіння напруги під навантаження буде тільки те що впаде на перерізі дротів , контактів. Почитайте діюче значення і максимальне значення змінного струму, я як воно перетинається з постійним струмом.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136979Повідомлення 22 черв 2024, 17:24 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Тернопіль
Дякував (ла) 0 Подякували 32
budivelnik писав(ла):
tesljar писав(ла):
Треба орієнтуватися який розмір напруги (максимальний) може прийняти ваш пристрій з мережі - ото й усе. А ото усі дійсні чи пікові величини то вже другорядне. Вони залежать від форми випрямляча (одно чи двох напівперіодний), звісно що від цього також різні пульсації на виході випрямляча.
Китайська приблуда по параметрам - DC 320-420, номінал потужності 8кВт( мені вистарчить 5), заявлений максимум 10КВТ ( китайцям повірити-себе надурити)
Стрибки споживання в межах від 0,5Квт( менше не мож

Ви бажаєте від вашої батарейки робити однофазну чи трифазну змінну напругу? Якщо вам достаньо 5 квт потужності то тут однофазної досить.

_________________
Навіщо займатися електрикою якщо не в змозі опанувати навіть мову.
https://www.youtube.com/watch?v=M8JfGYuut0w


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136981Повідомлення 22 черв 2024, 20:37 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 239 Подякували 181
Мій електротранспорт: EQA300
Однофазну...
380 Трифазна змінний_____постійний_____одна фаза220 змінний

Після свят(вівторок/середа) проведу натурні досліди, двохполуперіодний перетворювач, здається інша назва ларіонова
одна фаза = постійний?
дві фази=постійний?
три фази=постійний?
Після чого дам знати отримані результати і задам ще з пяток питань :)

_________________
Пробіг на електротязі 42000


Востаннє редагувалось budivelnik 24 черв 2024, 08:59, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136986Повідомлення 22 черв 2024, 22:19 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 100
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
пішов перміряв напругу на конденсаторах частотного перетворювача, 564 вольти, вхід 3 фази 400 вольт.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Питание дома от электромобиля
#136988Повідомлення 22 черв 2024, 22:54 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1653 Подякували 329
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
budivelnik писав(ла):
Батарейка буде +/- 100S*3P20Ампер=420В максимум( не розраховую піднімати вище 380)*60Ампер*год=20Квт запасеної енергії , з якої буде бігати туди сюди 50%
Як я розумію батарейка з внутрішнім опором в +/-1 Ом( швидше в плюс)

Доречі, а що за банки? 1Ом для 100s якось багацько звучить, навіть не для тяги (для тяги це взагалі капут).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 77 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group