zvit писав(ла):
Добрий День Всім! Щоб не створювати нову тему запитаю тут.
Німецький велосипед Victoria з кареточним мотором Panasonic NUA034CD люди купили в Германії без зарядного пристрою, він там їздив, привезли сюди, не працює, почали розбиратись, Зарядного штекера на АКБ не має, Повинен заряджатись у знятому вигляді на спец. заряднику з контроллером. АКБ майже повністю заряжена, в ній складний контроллер який по окремому 3 проводу по цифровії шині передачі данних спілкується з зарядним і якщо він рідний то заряджатиметься. Аналогічно і вбудований в корпус мотора контроллер спілкується з АКБ та дісплеем. При примусовому подачі живлення (замкненні ключів на BMS АКБ ) дісплей включається, тестується і матюкається світлодіодом на АКБ, та вимикається.
Зрозуміло що контроллер АКБ заблокований, можливо "заснув", (бо якщо довго не користувались то по інструкції з заводу він засинає і розбудити його можливо довим натисканням на кнопку контролю заряда на АКБ),- це не працює, і різні комбінациї натискання на кнопу ні до чого не призводять.
1. Чи є можливість, або секрети розблокування АКБ, В кого був досвід переробки такого велосипеда?
2. Як краще заставити його поїхать: вивести провода з мотора, датчиків холла, системи PAS та запустити на китайскому контроллері, або при допомозі примочки на ардуіно (на ютубі німці щось подібне опенсоурс робили) подавати сформовані команди контроллеру.
3. Так як кареточний мотор високообортній, то чи підійде звичайний велоконтроллер до нього без значного зниження швидкості вела?
4. Чи будуть працювати штатні ДХ зі стандартним велоконтроллером ( чи краще взагалі працювати в безхольному режимі) ?
Дякую за відповіді!
Привіт щось вирішили? В мене такий самий велосипед. Чомусь перестав брати зарядку. Батарейку зарядив примусово Через лабалаторний блок. Велосипед їде рівень заряду показує все працює окрім зарядки. Зарядне перевірив видає 29 вольт. До чого можна ще глянути що перевірити. БМС повністю залита компаунтом