zvit писав(ла):
Добрий День Всім! Щоб не створювати нову тему запитаю тут.
Німецький велосипед Victoria з кареточним мотором Panasonic NUA034CD
В мене дуже схожий велосипед, але старіший, з двигуном Panasonic NUA028. Різниця у тому, що мій двигун на 26В, а ваш на 36В. З моїм трохи простіше, до нього можно підключати сторонню батарею. Також штатну батарею можно заряджати своїм ЗУ з невеличкими доробками. З 36вольтовим варіатом так вже не вийде. Там жорстко зав'язано на інформаційний обмін між батареєю, двигуном та зарядним пристроєм. Дуже багато інформації по двигунам Panasonic є на німецькому форумі:
https://www.pedelecforum.de/forum/index ... asonic.59/Гугл дуже добре його перекладає, навіть матюки
Тепер по моєму велосипеду. У нього ремонту потребувала тільки механічна частина (поміняти зірочки, ланцюг і т.п.). Відремонтував. Покатався з асістенсом. Не дуже сподобалося. У такого вела низькувато розташовані педалі, на поворотах іноді чіпляю за землю. Став переробляти під ручку газу щоб їздити як на мопеді. На вищевказанному форумі є інформація як працює датчик моменту на педалях. Підключив ручку газа до нього через саморобний адаптер. Поїздив. Не сподобалося. Штатний контролер має обмеження по макс. швидкості у 25 км/г. А так як він не знає яка передача ввімкнена, то тупо обмежує оберти на любій передачі. Тому їзда на низьких передачах дуже некомфортна - наберає оберти, а потім сам скидує. Пішов далі. Розібрав двигун, викинув штатний контроллер і засунув туди плату від дешевого контролера з Алі. Поки катався зовсім мало, дощі не дають добратися до якісного асфальту. Тому про максимальну швидкість поки не скажу. 20км/ч точно набирає. При цьому запросто стартує і з 5-6 передачі (в мене планетарка Шимано на 8передач).
В планах також є спробувати батарею 36В замість рідної 26В...