Поточний час: 06 груд 2024, 22:29

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 62 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#119649Повідомлення 21 черв 2021, 17:15 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Краматорськ
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: Crossride City Folding 20+Bafang 750W 48v
Порадьте, чим прикрити акамулятор або може є ще варіанти... Дякую.


Додаткові файли:
48v_10_6Ah_13s22.jpg
48v_10_6Ah_13s22.jpg [ 588.07 КБ | Переглядів: 4347 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#119651Повідомлення 21 черв 2021, 19:40 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Поищите на олх корпуса для аккумуляторов, много продаётся с европейских велов. Я подобный покупал за 250гр пустой.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#119652Повідомлення 21 черв 2021, 20:12 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Краматорськ
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: Crossride City Folding 20+Bafang 750W 48v
Kapral88 писав(ла):
Поищите на олх корпуса для аккумуляторов, много продаётся с европейских велов. Я подобный покупал за 250гр пустой.

Дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#119656Повідомлення 21 черв 2021, 22:57 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 88 Подякували 70
Мій електротранспорт: 500w редуктор
Вот так. Именно этот ящик 284 в длину, а по остальным параметрам с запасом. Цена 200 с копейками. Я с ним уже падал дважды. Правда оба раза на нулевой скорости :)
Додаткові файли:
IMG_20210423_221249.jpg
IMG_20210423_221249.jpg [ 331.84 КБ | Переглядів: 4322 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#120155Повідомлення 07 лип 2021, 20:58 
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Краматорськ
Дякував (ла) 2 Подякували 3
Мій електротранспорт: Crossride City Folding 20+Bafang 750W 48v
Завершив з акамулятором.


Додаткові файли:
0003.jpg
0003.jpg [ 693.82 КБ | Переглядів: 4236 ]
00001.jpg
00001.jpg [ 571.69 КБ | Переглядів: 4236 ]
0002.jpg
0002.jpg [ 581.59 КБ | Переглядів: 4236 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132100Повідомлення 01 квіт 2023, 19:09 
Не в мережі

Звідки: місто Київ
Дякував (ла) 0 Подякували 0
istr2007 писав(ла):
Добрий вечір. Збираю Ebike Crossride City Folding 20'' BAFANG Mid Drive 48V 750W BBS02B

Добрый день!
Хочу переделать свой Ardis City Folding на электротягу. Велик, практически, такой же, как и у Вас.
Есть несколько вопросов:
1. Как ощущения, по прошествии 2х лет?
2. Установка дисковых тормозов связана с переделкой, или это необязательно?
3. Нужно ли переделывать раму, или всё решается высверливанием необходимых отверстий?
4. Где брали комплект?
5. Есть ли какие-то тонкости при установке?
Спасибо!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132232Повідомлення 12 квіт 2023, 13:07 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 42
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Добрий День Всім! Щоб не створювати нову тему запитаю тут.
Німецький велосипед Victoria з кареточним мотором Panasonic NUA034CD люди купили в Германії без зарядного пристрою, він там їздив, привезли сюди, не працює, почали розбиратись, Зарядного штекера на АКБ не має, Повинен заряджатись у знятому вигляді на спец. заряднику з контроллером. АКБ майже повністю заряжена, в ній складний контроллер який по окремому 3 проводу по цифровії шині передачі данних спілкується з зарядним і якщо він рідний то заряджатиметься. Аналогічно і вбудований в корпус мотора контроллер спілкується з АКБ та дісплеем. При примусовому подачі живлення (замкненні ключів на BMS АКБ ) дісплей включається, тестується і матюкається світлодіодом на АКБ, та вимикається.
Зрозуміло що контроллер АКБ заблокований, можливо "заснув", (бо якщо довго не користувались то по інструкції з заводу він засинає і розбудити його можливо довим натисканням на кнопку контролю заряда на АКБ),- це не працює, і різні комбінациї натискання на кнопу ні до чого не призводять.
1. Чи є можливість, або секрети розблокування АКБ, В кого був досвід переробки такого велосипеда?
2. Як краще заставити його поїхать: вивести провода з мотора, датчиків холла, системи PAS та запустити на китайскому контроллері, або при допомозі примочки на ардуіно (на ютубі німці щось подібне опенсоурс робили) подавати сформовані команди контроллеру.
3. Так як кареточний мотор високообортній, то чи підійде звичайний велоконтроллер до нього без значного зниження швидкості вела?
4. Чи будуть працювати штатні ДХ зі стандартним велоконтроллером ( чи краще взагалі працювати в безхольному режимі) ?
Дякую за відповіді!


Додаткові файли:
IMG_20230411_114049_732.jpg
IMG_20230411_114049_732.jpg [ 432.21 КБ | Переглядів: 3076 ]
IMG_20230307_133608_628.jpg
IMG_20230307_133608_628.jpg [ 393.52 КБ | Переглядів: 3075 ]
IMG_20230307_120316_100.jpg
IMG_20230307_120316_100.jpg [ 351.84 КБ | Переглядів: 3075 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132233Повідомлення 12 квіт 2023, 14:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 289 Подякували 1026
Мій електротранспорт: >
zvit писав(ла):
2. Як краще заставити його поїхать: вивести провода з мотора, датчиків холла,

Вважаю що це самий надійний спосіб. Купити самий дешевий контроллер і спробувати, ... простий контроллер штука ліквідна, завжди і продати можна повернувши більшу частину грошей, то невелика ціна за ясність в питанні.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132235Повідомлення 12 квіт 2023, 14:39 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 10 Подякували 61
Мій електротранспорт: 3 гаража электровелосипедов
Хочу електротранспорт: Соберу сам можбыть
На такой вел нужен внешний контроллер с ПЛАВНЫМ ПУСКОМ иначе будет дёргатся но не ехать,старт на первой скорости


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132239Повідомлення 12 квіт 2023, 17:25 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 13
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
zvit писав(ла):
Добрий День Всім! Щоб не створювати нову тему запитаю тут.
Німецький велосипед Victoria з кареточним мотором Panasonic NUA034CD

В мене дуже схожий велосипед, але старіший, з двигуном Panasonic NUA028. Різниця у тому, що мій двигун на 26В, а ваш на 36В. З моїм трохи простіше, до нього можно підключати сторонню батарею. Також штатну батарею можно заряджати своїм ЗУ з невеличкими доробками. З 36вольтовим варіатом так вже не вийде. Там жорстко зав'язано на інформаційний обмін між батареєю, двигуном та зарядним пристроєм. Дуже багато інформації по двигунам Panasonic є на німецькому форумі: https://www.pedelecforum.de/forum/index ... asonic.59/
Гугл дуже добре його перекладає, навіть матюки :D
Тепер по моєму велосипеду. У нього ремонту потребувала тільки механічна частина (поміняти зірочки, ланцюг і т.п.). Відремонтував. Покатався з асістенсом. Не дуже сподобалося. У такого вела низькувато розташовані педалі, на поворотах іноді чіпляю за землю. Став переробляти під ручку газу щоб їздити як на мопеді. На вищевказанному форумі є інформація як працює датчик моменту на педалях. Підключив ручку газа до нього через саморобний адаптер. Поїздив. Не сподобалося. Штатний контролер має обмеження по макс. швидкості у 25 км/г. А так як він не знає яка передача ввімкнена, то тупо обмежує оберти на любій передачі. Тому їзда на низьких передачах дуже некомфортна - наберає оберти, а потім сам скидує. Пішов далі. Розібрав двигун, викинув штатний контроллер і засунув туди плату від дешевого контролера з Алі. Поки катався зовсім мало, дощі не дають добратися до якісного асфальту. Тому про максимальну швидкість поки не скажу. 20км/ч точно набирає. При цьому запросто стартує і з 5-6 передачі (в мене планетарка Шимано на 8передач).
В планах також є спробувати батарею 36В замість рідної 26В...


Додаткові файли:
NUA028.jpg
NUA028.jpg [ 233.17 КБ | Переглядів: 3059 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132248Повідомлення 13 квіт 2023, 00:52 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 42
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Дякую всім за відповіді!
Хотів підтвердити своє рішення щодо подальшого ремонту цього вела.
А коли побачив відповідь Олега (Karl), то ще зрадів, бо на фото побачив реалізацію своїх думок (викинуть штатний контролер, і на його місці встановити китайський попередньо розібраний та "модифікований").
Напрошується пару запитань:
1. Як краще "технологічно виколупати" залитий герметиком старий контроллер?
2. Чи не приходила думка використати частково силову частину старого контроллеру порперерізавши дорожки від старого процесору а з китайського подати потрібні сигнали ? Бо дуже якісно виглядає силова частина, жалко викидать добро :D .

Ще раз Всім Подяка! Намагатимусь інформувати спільноту по ходу ремонту.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132249Повідомлення 13 квіт 2023, 07:14 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 13
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Для гуманного демонтажу штатного контролера рекомендують гріти частину "картера", в яку він вмонтований. Я намагався це зробити будівельним феном. Але там величезний тепловідвід і корпус ледь нагрівся. Тому я видрав контроллер не дуже гуманно. Зачепив гачком за край плати, та тягнув. Можливо треба було гріти на електроплитці... А ще попередньо треба викрутити пару гвинтів, якими кріпиться плата.
Ідея використовувати силову частину штатного контролера не дуже хороша. Там силові транзистори в SMD корпусах змонтовані на нижній частині плати. Тепловідвід здійснюється за рахунок притискання плати до корпусу. Дві плати у тому об'ємі просто не вмістяться.
Ще с приводу батарей. В мене їх дві. Одна на 12АН йшла з велом. А ще одну на 10АН купив за дешево на ОЛХ заради корпусу, бо на моїй він трохи побитий. Так от вони зовсім різні всередені. Перша батарея на 18650 акках, а друга на "пакетиках". БМСки в них теж різні. У першої різні входи для заряду та розряду, у другої ці два контакта закорочені. Першу батарею я навчився заряджати. Друга так заряджатися не захотіла. Але! Від подачи нарпуги на контакти вона проснулася! Почала реагувати на кнопку та світити світлодіоди.
Zvit, спробуйте подати напругу на свою батарею від підходящої за напругою зарядки, наприклад від гіроскутера.
Ще забув. Про датчики Холла. Китайський контролер нормально підключився до штатних. Дроти підписані біля двигуна. Їх там шість. Зайвий дріт то від датчика тахометра.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132251Повідомлення 13 квіт 2023, 09:18 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 42
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Дякую Олег ! Спробую ще раз "розбудити" батарею вашим способом, вчора допізна "курив" німецький форум, поки чогось "дельного" не знайшов. Фактично якщо ми подаєм на вхід напругу і батарея проснулася, то замикання ключів BMS, це те саме (я це робив безрезультатно) тількі відсутній струм заряду. Там контроллер BMS доволі "космічний", буду пробувать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132257Повідомлення 13 квіт 2023, 16:09 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 13
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Якщо батарея проснеться, то з умовно корисного там можна подивитися по світлодіодах її приблизний стан. Коротке натискання кнопки - покаже ступінь заряду. Довге натискання кнопки - залишкову ємність. У мене на другій батареї показало ємність в 4 світлодіода. Але так як заряджати я її так і не навчився, то викинув рідний "космічний" контролер і поставив туди BMS з Алі. Потім зарядив і поміряв ємність за допомогою ватметру. Виявилось, що залишилося 6АН, тобто 60%. У першої батареї до речі також залишилося ~6АН, для неї це 50%, там контроллер показував 3 світлодіоди. Тобто ці внутрішні батарейні контролери трохи завищують залишкову ємність.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132261Повідомлення 13 квіт 2023, 23:01 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Смела, Черкасская обл.
Дякував (ла) 3 Подякували 42
Мій електротранспорт: Таврия Пикап (АND)
Доброго вечера !
Батарею вдалося розбудити :
Подав напругу 40в через автолампу на клеми + та - відповідно і нічого не відбулося, думаю хай постоїть так проїшло хвилин 20 і все одно струм не іде. Сиджу та думаю, згадав, що десь хтось казав про резистор який підключається на 3 сигнальний контакт на АКБ. Беру тестер і савлю щуп на минус, другим щупом починаю тикати по розєму і знову нічого. Ставлю щуп на + і починаю другим лазити по розєему, і о Чудо: лампа засвітилася, пішов зарядний струм, кнопка контролю запрацювала, світлодіоди засвітилися. Буду збирати мотор пока не розламав, та перевіряти як працює.
Всім Дякую ! Далі буде.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 62 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group