Замінив один поворот, світлодіод перегорів. Також замінив реле поворотів 12В, Бо перероблене із 60В трохи втомилось. Нагадаю що вся електрика була під 60В, але проблема із запчастинами на 60В. Після встановлення DC-DC на 12В потроху все переходить на 12В. Замінив пищалку поворотів, бо стара вмерла неочікувано. Пищалка зручна штука, тиждень поїздив без неї, потрібно весь час контролювати повороти включені чи виключені, чи забув. Пищалка про цо завжди нагадує і привертає увагу пішоходів оленів. Саме головне поставив фару, тепер ми із світлом, можна ганяти в темноті. Замінив пару світлодіодів 3В в стоковій фарі, перегоріли.
Додаткові файли:
photo_2024-09-23_22-31-02.jpg [ 280.42 КБ | Переглядів: 6361 ]
Додаткові файли:
photo_2024-09-23_22-31-07.jpg [ 331.01 КБ | Переглядів: 6361 ]
Додаткові файли:
photo_2024-09-23_22-30-54.jpg [ 167.76 КБ | Переглядів: 6361 ]
Фара 12-80В живиться від 12В, додатково прикрутив кусок радіатора для охолодження через термопасту. Китайоси як завжди економлять і фара доволі сильно нагрівалась. Саме оптимальне місце виявилось під корзиною, нічого не заважає. Стокова фара служить як габарит і постійно ввімкнена. Фара така із вимикачем на три положення за 5,67$
Додаткові файли:
фара.png [ 152.96 КБ | Переглядів: 6361 ]
Капітальне вдосконалення проведено можна сказати.