Доброго вечора.
Питаннячко буде трохи не по темі електро авто. Помирає мій кислотний акб 72Ач на диз авто сітроєн берлінго. Авто заводиться завжди з першого разу після повного оберту колінвала коли зчитуються датчики положення. Навіть на розряженому акб + пускове слабеньке на кіловат ( 50 А діоди в плечі)
Виникає запитання чи не можна замість кислотного вкинути пару літій железо фосфатних супер циліндрів, та ще й так щоб обійтись без бмс
Стартер редукторний з постійними магнітами, бере току менше ніж на моїй вісімці з простим стартером.
придивився до 60 Ач акб
Номинальное напряжение: 3,2 В
Ток разряда: 180А
Зарядный ток: 60.0A (максимум 2C 120A)
Внутреннее сопротивление: ≤1mΩ
Максимальное зарядное напряжение: 3,65 + -0,05 В
Непрерывный ток разряда: 300А (5С)
Максимальный ток разряда: 900А (15С)
Минимальное напряжение разряда: 2,50 В
Вес: 1,5 кг
Размер (мм): 65 (диаметр) х 225 (длина с шестом)
Якщо взяти 4 циліндри послідовно то напруга 4*3,2=12,8В
При максимальному заряді 4*3,65=14,6 В
Нібито вписуюсь в межі напруги на авто , ну щоб без бмс використовувати авто.
Які думки по цьому? Критику сприймаю нормально
Ціна 4 таких акб = українському паганенькому акб на 72Ач (1900 грн)
В мене такі акб ходять максимум 3 роки.