Поточний час: 01 лист 2024, 01:36

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 8 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Минитрактор с бензиновым генератором
#114680Повідомлення 28 січ 2021, 21:52 
Не в мережі

Звідки: Бровары
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Здравствуйте, уважаемые форумчане.
Есть желание построить следующий мини трактор для собственных нужд:
- в качестве источника питания планирую использовать связку из доработанного мотора 21011, который сможет на 3000 об/мин (это предельные обороты) выдавать около 50квт и асинхронного мотора в качестве генератора переменного тока
- в качестве привода планирую использовать связку из частотного преобразователя и асинхронного двигателя на 37квт в номинале (при 3000 об/мин, больше оборотов не нужно) (больше 37 квт не переварит трансмиссия)
- в качестве трансмиссии кпп от ваз 2106 на 5 передач (на 1 передаче редукция 3.7), раздатка от Нивы (редукция 3.15), и два моста с редукцией 4.1.
Поскольку я не владею практическим опытом конструирования таких агрегатор, хотелось бы услышать Ваши совету в данном направлении.
П.с. Донор в виде Ваз 2106 имеется.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114684Повідомлення 29 січ 2021, 08:20 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Dніпропетровськ
Дякував (ла) 384 Подякували 473
Мій електротранспорт: ЗАЗ-968А, 3-кол скутер, эл.вел., подвесной "ВЕТЕРОК" -3квт.
Старею...перечитал ТРИ раЗа...Воще ничё не панЯл... :?

_________________
"...я мзду не беру, мне за державу обидно..."


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114685Повідомлення 29 січ 2021, 08:36 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Сумы
Дякував (ла) 64 Подякували 50
Мій електротранспорт: электровелосипед
Хочу електротранспорт: электромотокруизер
я понял так
двигатель 21011 на постоянных, вышесреднего, оборотах крутит генератор, генератор через частотник крутит электромотор, который уже раскручивает трансмиссию.
Если исключить весь этот огород, генератор, частотник и электромотор, а напрямую подать с ДВС на трансмиссию, то КПД будет выше. Вес меньше, ДВС будет работать в более щадящих условиях

_________________
Evel GTS1000 6Т, Evel Eco 32A 12 mosfet, LiFePO4 16S 20Ah Carnell


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114688Повідомлення 29 січ 2021, 09:54 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 123
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
annik писав(ла):
я понял так
двигатель 21011 на постоянных, вышесреднего, оборотах крутит генератор, генератор через частотник крутит электромотор, который уже раскручивает трансмиссию.
Если исключить весь этот огород, генератор, частотник и электромотор, а напрямую подать с ДВС на трансмиссию, то КПД будет выше. Вес меньше, ДВС будет работать в более щадящих условиях


І бюджетніше вийде, і менший розхід палива, Тай вразі поломки можна відремонтувати прям на дорозі.
Якщо ж городити частотник то навряд чи вийде легко відремонтувати. І електромотор такої потужності мабуть буде гарно грітись.
В мене в авто електродвигун максимум може видати 111 кВт, при цьому охолодження рідинне, мабуть не просто так.
Який кошторис проекту в автора?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114691Повідомлення 29 січ 2021, 16:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 392
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
60-40 лс це вже тяговий клас близько 1 і це не мінітрактор, а щось близько до ЮМЗ


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114695Повідомлення 29 січ 2021, 18:45 
Не в мережі

Звідки: Бровары
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Я так же ночь переспал с этой мыслью, и понял что данный проект абсурдный с точки зрения Энергоэффективности и ремонтопригодности в полевом режиме. Спасибо всем за ответы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130136Повідомлення 21 лист 2022, 09:16 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: київска область
Дякував (ла) 7 Подякували 70
Мій електротранспорт: peugeot partner electric, Kia soul ev
Вилочні навантажувачі Штиль, є з подібною трансмісією. Дизель обертає генератор постійного струму, а в колесах два мотори постійного струму. Збудження у генератора паралельне. Якорі з'єднані прямо між собою. Керування обертами регулюється збудженням генератора. Реверс зміною полярності обмотки збудження генератора.

_________________
Пробіг на електро приводі 80000 +10000 км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#130186Повідомлення 23 лист 2022, 09:13 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Днепроптеровск
Дякував (ла) 554 Подякували 445
Мій електротранспорт: Fiat Panda пробег 60000км
Белазы, тепловозы работают подобным образом.
Но так приходиться поступать по причине больших масс и моментов где КПД и надежность ДВСа
падают.
А вот на пиндюрках до десятка тон игра не стоит свеч.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 8 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 0


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group