Текущее время: 18 авг 2022, 07:10

Часовой пояс: UTC + 2 часа



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 23 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Peugeot e-2008
#122506Сообщение 10 окт 2021, 18:39 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Доброго дня,
Я новий/старий користувач, придбав Пежо 2008е , перші враження досить позитивні, в подальшому поділюсь враженнями від експлуатації


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122510Сообщение 10 окт 2021, 20:09 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1333 Поблагодарили 273
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
:winken: Вітаю з оновленням! {!_!}


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122513Сообщение 11 окт 2021, 10:06 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Виникла перша проблемка, втикаєш те зарядне яке йшло з авто , на дисплеї зарядка фінішувала, на зарядному замість дві зелених+1 моргаюча жовтим - зелена і червона....
Підозрюю проблеми з заземленням в розетках куди втикав.
За дві доби до цього , іншим зарядним , з іншої розетки машина спокійно зарядилась

Чи можна якось обійти тимчасово заземлення?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122520Сообщение 11 окт 2021, 21:51 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Вже виправив з допомогою підказок
1 Не було заземлення( друга лампочка на зарядному не горіла) , при підключенні заземлення загорілась зеленим
2 Як виявилось має значення фаза/ноль, тобто в одному положенні вилка/розетка заряд не йде, а перевернувши вилку на 180 градусів - заряд пішов.

Правда вискочила наступна проблемка
При декларованому заряді потужністю в 3,5 Квт, заряд йде з потужністю в 2Квт


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122526Сообщение 12 окт 2021, 14:06 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Два режима їзди
Одна педаль - трошки задрочує бо дуже вже активна рекуперація
Дві педалі - набагато комфортніше +рекуперація в цьому режимі також присутня, тому у спокійній їзді ( особливо якщо прогнозувати перебіг подій на дорозі) в ньому також можна йти з одною педалью
Кондиціонер, за 1 годину при зовнішніх параметрах 6 градусів, в салоні 19 градусів+магнітола - за годину зїли 25 км пробігу.(це авто без руху, сидів чекав поки документи оформлялись)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122540Сообщение 13 окт 2021, 08:32 
Председатель клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Донбасс => Киев
Благодарил (а) 6348 Поблагодарили 2313
Мой электротранспорт: Kangoo electrcite 2001
Вам сразу нужно приучится ездить одной педалью. Так намного безопаснее и удобнее. Просто не отпускаете педаль до конца, если не нужно резко тормозить.

_________________
Электропробег 70Мм


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122593Сообщение 15 окт 2021, 15:14 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Зявились наступні нюанси
1 Якщо авто не ставити на зарядку( а кожного дня це не потрібно бо пробіг добовий +/-100км) , то цифри залишку ходу зранку відрізняються від тих що були на вечір на +/-10% в сторону зменшення
2 Є запитання
Краще допускати розряд нижче 10% чи не заряджати до 100%.
Питання виникло тому, що при менше 20% - через 12 годин авто заряджене на 90-95%
А спеціально зранку виходити за пару годин до виїзду щоб витягувати зарядне - якось лінь.
ПС
в авто є годинник який чи то запускає заряд чи то зупиняє..але поки що запустити цей функціонал не вдалось.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122611Сообщение 16 окт 2021, 18:29 
Председатель клуба
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: Украина, Донбасс => Киев
Благодарил (а) 6348 Поблагодарили 2313
Мой электротранспорт: Kangoo electrcite 2001
Ответить можно только узнав, какое напряжение на ячейках машина считает за 100% а какое за 10%.

_________________
Электропробег 70Мм


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122614Сообщение 16 окт 2021, 21:00 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує....
З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію..
А на зарядних портах ця інформація може бути доступною
і якщо так - то в які моменти?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122616Сообщение 16 окт 2021, 22:05 
Активист движения
Не в сети

Откуда: Україна
Благодарил (а) 1333 Поблагодарили 273
Мой электротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Budivelnic писал(а):
На жаль в цьому плані жодних цифр авто не показує....
З іншого боку я можу підєднатись до виходів з батареї..але поки що не дуже то бачу де це найлегше зробити, щоб не порушувати заводську ізоляцію..
А на зарядних портах ця інформація може бути доступною
і якщо так - то в які моменти?

Я б то не робив.. {zzz}
В теорії може бути OBD порт, в який можна втикнутися смартфоном, все таки на цій платформі у PSA багато машин..

Запасний варіант - можна під'їхати з пустою батареею на CCS зарядку, де показує вольти і ампери (Ясно на ABB точно не показує) і зарядити до 90-95%. (чим менше ампер видає зарядка, тим більш репрезентативні значення напруги).


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Пежо2008е
#122633Сообщение 17 окт 2021, 11:07 
Site Admin
Аватара пользователя
Не в сети

Откуда: город Киев
Благодарил (а) 412 Поблагодарили 1040
Мой электротранспорт: Nissan Leaf
Лучше недозаряжать. Но это не так критично, если после зарядки 100% сразу ехать.
Важно, чтоб машина длительно не стояла заряженной на 90-100%. Если намечается простой, то пусть стоит заряженной на 50-70%.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.
"Главный враг знания — не невежество, а иллюзия знания" Стивен Хокинг.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Peugeot e-2008
#122815Сообщение 24 окт 2021, 19:01 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Два тижні експлуатації,
- 1000 км пробігу( міський цикл),
- кондиціонер виставлений на авто 18 градусів,
- режим руху "нормальний"(як не дивно, але еко і спорт відрізняються суттєво , еко сильно задавлений, спорт сильно затратний)
Середня витрата на 100 км=16,8 Квт*годин ( по тріп2)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Peugeot e-2008
#122854Сообщение 26 окт 2021, 13:38 
Не в сети

Откуда: Почти Киевские мы
Благодарил (а) 0 Поблагодарили 8
Мой электротранспорт: JAC iEVS4
Хочу электротранспорт: Tesla model X
Досить нормально із пічкою. Влітку буде меньше. У мене в трасовому режимі (90 км/год) якщо все вимкнути у середньому 10 кВт/100 км виходить. Двигун, якщо не помиляюся, 110 кВт?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Peugeot e-2008
#122855Сообщение 26 окт 2021, 14:40 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Двигун -120Квт
Самому цікаво що по трасі....
Намічається Львів-Плай-Львів = приблизно 320 км ...там і побачимо що покажуть гори й траса.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Peugeot e-2008
#122913Сообщение 29 окт 2021, 16:13 
Владелец электромобиля
Не в сети

Откуда: львів
Благодарил (а) 4 Поблагодарили 8
Призвичаївся до режиму В ( одна педаль)
+спробував користуватись еко( ще є нормаль та спорт)
В еко режимі споживання нижче на 10% від нормального..але авто тоді більш подібне по повадкам до ДВС

Плюс запитання
Чи є таке поняття як тренування батареї?
З часом бачу що
а - лічильник залишку більш адекватно показує ніж це було спочатку
б - на еко режимі, автономний пробіг починає наближатись до заявлених виробником 360 км від заряду
було першу 1000 ( 4 заряди) - 280 км
зараз (після 5 заряду) візуально виглядає що дійду до 310-320+


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 23 ]              На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
cron
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Counter.CO.KZ